שחיקה  הו שלום לשחיקה

השחיקה כאמא מגיעה לדעתי לעיתים קרובות מדי.

אנחנו עייפות, מותשות, לפעמים מתנלכות עם התחושה, ש"מה, לא עשינו שום דבר… רק קילחנו, טיפלנו, הלבשנו, השקענו,  אוף נגמר היום ומה איתנו"?

 

ארטריל גו חברת התרופות רפא

לא פעם אנחנו שוכחות את עצמנו, לא ממקום רע אפילו לא ממקום של הזנחה, אך מתי לאחרונה דאגת וטיפלת בעצמך?

מתי לאחרונה חשבת, מה היום אני עושה למען עצמי, רק בשבילי שיהיה לי טוב?

וכך, הימים חולפים, הגוף כואב, הרגליים הידיים, לא עשינו הרבה, רק הרמנו את הילד כשבכה ואופס המשקל על הגב… לא מרחק גדול אך בואו נודה, מתי למדנו להרים נכון.

גם הבעל לא פעם נאלץ וצריך לעבוד קשה כך למעשה הגב כואב, הרגליים, הברכיים והזמן עושה את שלו. הזמן חולף רק שאנחנו מעולם לא זמן לעצמנו – לפינוק, לעיסוי, אפילו סתם לספר או למנוחה קלה.

 

חברת התרופות רפא, המציאה פתרון חדש, תרופה חדשה, הניתנת ללא מרשם ומשפרת את התפקוד היומי: הפחתת כאבי ברכיים כרוניים הנובעים משחיקת סחוס קלה עד בינונית של הברך.

 

ארטריל גוֹ מוכח קלינית ובעל התוויה רפואית להקלת תסמיני שחיקת סחוס קלה עד בינונית של הברך. ארטריל גוֹ משווק בשקיות המכילות 1500 מ"ג גלוקוזאמין (גלוקוזאמין הוא אחד מ'אבני הבניין' של הסחוס המפרקי והוא משפר את חילוף החומרים בסחוס  ויש לו תכונות אנטי-דלקתיות) סולפט (בצורה קריסטלינית) כאבקה להמסה והמינון המומלץ הוא שקית אחת, פעם ביום. יש להמיס את האבקה בכוס מים  ולשתות מיד לאחר ההכנה, עדיף עם הארוחה. ההקלה בתסמינים כך מספרים לא מעט אנשים ומקרים (כולל שיכוך הכאב) תבוא לידי ביטוי לאחר מספר שבועות.

 

יש מספר שינויים באורח החיים שיכולים להקל על הכאב כמו ירידה במשקל  (לסובלים מעודף משקל). רופא שפגשתי סיפר על כך שאפילו ירידה במשקל של 5% ממשקלנו הנוכחי היא משמעותית מאוד. לפעמים, לחלקנו יש את הנטיה לקבוע יעדים ומטרות בסוף הדרך. "אני צריכה להוריד 20 ק"ג ממשקלי", אין זה נכון, מכיוון שגם אם נוריד ק"ג או שניים ונתחיל, נהיה מרוצים, נרגיש טוב, נתחיל בדרך ונרצה להתמיד ולהמשיך, המטרה היא לא היעד הסופי אלא הדרך. לכן בדיוק חשוב להקפיד על תזונה מאוזנת והתאמת פעילות ספורטיבית. בנוסף תמיד כדאי להשתמש באמצעים משקמים כמו פיזיותרפיה, טיפול במערכות הליכה ועוד.

מובן שאינני רופאה ולכן חובה! לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש ולדעתי אפילו להתיעץ עם הרופא המטפל. אני אמנם פגשתי רופא בכיר מבית חולים ברזילי, אך כל גוף וכל מקרה הם שונים זה מזה ולכן תתייעצו, תבדקו, אבל תנסו, אל תזניחו ואל תשכחו את עצמכם.