תחרות עיצוב הבקבוקים הראשונה בישראל יוצאת לדרך

פיליפס AVENT  מציגה את תחרות עיצוב בקבוקי התינוקות הראשונה בישראל,

במסגרתה יוכלו הורים לעצב בקבוק אישי לתינוקם.

הזוכים המאושרים יזכו בחבילת החלומות של פיליפס אוונט הכוללת עשרות מוצרים חדשניים ושימושיים.

 אלפי משתתפים נוספים יקבלו לביתם גיליון מדבקות שם אישיות הכולל גם מגוון דמויות מתוקות, בכדי שיוכלו גם הם לעצב את הבקבוק שלהם בבית.

www.MyAvent.co.il לכניסה לפעילות

28.11.16 עד 10.1.17

Philips Avent  מציגה: תחרות עיצוב הבקבוקים הראשונה בישראל יוצאת לדרך

 

תחרות עיצוב הבקבוקים יוצאת לדרך:

כהורים, אנחנו בחיפוש מתמיד אחר פתרונות שיקלו עלינו בגידול התינוק ויחסכו לנו זמן ומאמץ. אנחנו תמיד מעדיפים את המוצר הכי נוח, הכי שימושי והכי מתאים לתינוק. עם זאת, מחקר שנערך על ידי מכון רושינק ב-2015 בקרב 400 אמהות בישראל, קבע שמעבר לשיקולים הפונקציונליים, בבחירת בקבוק לתינוק, אימהות מייחסות חשיבות רבה גם לעיצוב ונראות המוצר ועשירית מהאימהות אף הצהירו שיעדיפו את הבקבוק שנראה הכי טוב.

 לכן בPhilips Avent, החליטו שכדאי לתת לנו להחליט מהו המוצר היפה ביותר, המעוצב הכי יפה לפי רצון האמהות. האמא שתעצב הכי יפה תזכה בפרס שווה. אז מי מכירה אמא שלא רוצה לנסות ולזכות?

 

 

בשנת 2014, השיקה חברת פיליפס אוונט את תחרות עיצוב המוצצים הראשונה בעולם, שזכתה להצלחה גדולה בארץ ולכן הופצה ויושמה כבר ב-10 ארצות נוספות בעולם. בחברה הוחלט, לקחת את הפעילות צעד אחד קדימה ולאפשר הפעם להורים לעצב את הבקבוק המושלם לילדם. מלבד הפרס הגדול הכולל עשרות מוצרי אוונט, לאור תחילת שנת הלימודים ובכדי לאפשר להורים ליצור בקבוק אישי לילדם, אלפי גיליונות מדבקות אישיות הכוללות את הדמויות של אוונט ומדבקות עם שם הילד ישלחו למשתתפים בפעילות על מנת שיוכלו לעצב לילדם בקבוק אישי גם בבית.

באתר MyAvent.co.il, ניתן לעצב בקלות, דרך המחשב או הסמארטפון וללא שום ידע קודם את הבקבוק המושלם עבור ילדיכם. באתר תוכלו לבחור את צבע הבקבוק, והמכסה, תוכלו לבחור בין מאות אייקונים מקסימים, לשנות את צבעם, לסובב, להקטין ולהגדיל, לבחור בין רקעים שונים וליצור עיצוב שיהפוך את הבקבוק לאישי ומיוחד במינו.

לאחר סיום תהליך העיצוב, ניתן לבחור להוסיף את תמונת התינוק ולמקם את הבקבוק על גבי התמונה על מנת לראות כיצד יראה עם הבקבוק המושלם שלו. בנוסף ניתן לשתף את העיצוב המושקע בפייסבוק.

 

מבין כל המשתתפים  בתחרות, יבחר העיצוב המנצח אשר יגרוף פרס שווה במיוחד:

חבילת החלומות של פיליפס אוונט היא חבילת מוצרים מפנקת בשווי 3,000 ₪, הכוללת מגוון רחב של מוצריםמתקדמים וביניהם : מאדה בלנדר להכנת מזון תינוקות במכשיר אחד, מחמם בקבוקים מעוצב, סטריליזטור חשמלי 3 ב-1, משאבת הנקה אוונט נטורל, מגוון בקבוקי נטורל, כוסות מעבר עם פיה ועם קש, מוצצים ועוד המון הפתעות.

בנוסף לכך, אלפי גליונות שם אישיים עם הדמויות של אוונט יחולקו בין המשתתפים בפעילות.

 

 

 

Philips Avent  מציגה: תחרות עיצוב הבקבוקים הראשונה בישראל יוצאת לדרך

 

 

 

 

Summary
Event
תחרות עיצוב הבקבוקים הראשונה בישראל יוצאת לדרך - אוונט ישראל
Location
אינטרנט,
Starting on
11/28/2016
Ending on
01/10/2017