בואו נחזור אחורה. אחורה עד לילדותנו, שהייתה יפה 🙂

שיחקנו בימים ההם משחקי קופסא ונהנו מכל דקה.

ישבנו בסלון, ידענו את שמות השכנים, אוי פעם היו ימים יפים.

 

בתור ילדה שיחקתי לא פעם במשחקי "קודקוד" אך מעולם לא ידעתי שרומיקוב הוא משחק פרי פיתוח ישראלי! אתם ידעתם זאת?

 

אפרים הרצנו המנוח, אביהם של הבעלים, האחים מריאנה ומיכה הרצנו, הוא מפתח המשחק, והנה לפניכם תמונה של הבן, גם הוא מריץ תורה ומלמד את הדורות הבאים.

כן ירבו ישראלים כמוהו

כן ירבו ישראלים כמוהו

 

 

רומיקוב הוא משחק הדגל של קודקוד. הוא מיוצר במפעל קודקוד בערד, סביב השעון, ומיוצא ממנו לעשרות רבות של מדינות בעולם.

 

 

משנת 1991, כל 3 שנים מתקיימות תחרויות רומיקוב בעשרות מדינות בעולם. המנצח בכל מדינה זוכה לייצג את מדינתו באליפות העולם ברומיקוב (הזכייה כוללת אירוח מלא מפנק למשך 3 לילות), הנערכת בכל פעם במקום מיוחד אחר. תחרויות ואליפויות אלו מהוות אירוע מכונן עבור קהילת שחקני הרומיקוב והביקוש והציפייה להם גבוהים.

 

בשנת 1991 השתתפו 12 מדינות בלבד, ומאז מצטרפות עוד ועוד מדינות בכל פעם, כאשר באליפות העולם שתתקיים ב: 7-10/11/15 בברלין, תשתתפנה יותר 34 מדינות.

 

המשחק משווק בכ-50 מדינות ומתורגם ל-24 שפות, ואהוב על צעירים ומבוגרים כאחד. הוא מופיע בגרסאות שונות וממשיך להתחדש כל העת. יש גרסאות לילדים, גרסאות קלאסיות, גרסה למאותגרי ראיה, גרסה לנשיאה, ולנוכח הביקוש למשחק במארז עץ, כמו פעם, בימים אלו יוצאת גרסת וינטאג'.

 

חשוב שתדעו באליפות ישראל ברומיקוב שתתקיים ב-10/9/15 בקראון פלזה סיטי סנטר בת"א, ישתתפו 60 שחקנים מקצועיים, ואנו מקווים שסוף סוף יהיה לנו אלוף עולם מישראל, משלנו. אני אישית אשמח אם תהיה זו אישה, ובמיוחד אימא!

רומיקוב

אמנם ילדינו מקום ראשון, אך אנחנו חייבות לנוח כדי שיהיה לנו כוח לטפל ולהיות איתם ולכן, הכי חשוב למעשה הוא גם שנהנה. אני שיחקתי ונהניתי. האמת, אני מחכה למשחק הבא מול בעלי, אחלה זמן זוגי ואחלה דרך לבלות עם חברים.

 

אז מי באה לתחרות?

 

 

 

=