תכירו את הכוכב העולה ROOKIE KIDS ISRAEL – רוקי ישראל לילדי ישראל

לא רק בארה"ב מתלבשים בסטייל!
החנות הראשונה נפתחה בקניון האופנה TLV (גינדי)  המותגים Levis, Converse, Jorden, Nike ועוד עשו עליה לארץ הקודש
עכשיו גם לילדים ולתינוקות.

ROOKIE KIDS ISRAEL

קבוצת אירני קיבלה את הזיכיון הבלעדי על רשת בגדי הילדים ROOKIE

החנות הראשונה נפתחה בקניון האופנה TLV (גינדי) בהשקעה של 1.5 מיליון שקל

 

את המותגים הטובים ביותר, המובילים ביותר, ו"החזקים" ביותר תוכלו למצוא בחנות ROOKIE בקניון האופנה החדש בתל אביב.

הקניון מצליח לרכז בתוכו רק את האיכותיים ביותר.

חובבי האופנה וחובבי אופנת התינוקות כמוני, אמא שאוהבת להלביש את בניה לפי מיטב האופנה. החנות הזו היא בגדר חובה.

 

ROOKIE (משמעות השם טירון בספורט) שייך לקבוצת HADDAD BRANDS  הפועל בארה"ב מזה 60 שנה מתמחה בתחום בגדי הילדים ואקססוריז, נחשב אחד המובילים בתעשיית בגדי הילדים הממותגים.

 

קבוצת אלשרד היא הזכיינית הבלעדית להפצה סיטונאית וקמעונאית של רוקי. יוסי אירני מבעלי קבוצת אירני וקבוצת אלשרד, מציין כי מדובר במותגים אייקונים אמריקאים שכל הורה צעיר וילד מכירים וחושקים. המראה הספורטיבי מתאים לאורח החיים של הפעוטות והילדים שלנו וכבר עתה נראה שמדובר בהצלחה. עוד מוסר אירני "חשוב להדגיש שזו הרשת היחידה המחזיקה את מותגי הספורט לפעוטות (ילדים במידות 2-16 שנים) ומעל 90 דגמים לנעלי ספורט עבור ילדים, והיחידה שמחזיקה את המותג הפופולארי ג'ורדן.

 

הקולקציה בחנות מתעדכנת כל רבעון בהתאם לרוח החידושים בעולם האופנה. מדובר ממש בממלכה להורים צעירים וילדיהם ניתן למצוא בחנות קולקציות ספורט ממותגות הזהות לקולקציות למבוגרים- וכן מתנות לברית ובריתה ניו בורן מארזים של בייבי גרו כובע ונעלים ב99שח בלבד. החנות משתרעת על פני 120 מ"ר  ומחולקת למחלקות המותגים: נייקי, ג'ורדן, קונברס, , וליוויס. והיא מעוצבת על פי הנחיות החברה בחו"ל במתכונת החנויות החדשות המדמות את מגרש הכדורסל עם הלוקרים . בהמשך יפתחו 10  חנויות ROOKIE  נוספות.

 

בקולקציית הקיץ של ליוויס ניתן למצוא  מיגוון ג'ינסים משופשפים  מגיל 3 חודשים ועד 14, שמלות קצרות, חצאי סרבל, אוברול-חצאית, חצאיות מיני פפלום מכותנה, ג'ינס ודנים בהדפס כוכבים, חולצות  לבנות עם כיסי תחרה, טוניקות, טי-שרטים צבעוניים ומגוון רחב של מכנסי ג'ינס קצרים בגימורים עיבודים ושפשופים לפעוטות מגיל 3 חודשים ועד לילדים בגילאי 14.

 

בקולקציית הקיץ של נייקי, ניתן למצוא מגוון בגדי ספורט החל מניו בורן ועד 14 שנים. גופיות וחולצות מנדפות, מכנסי טייץ' מודפסים בגווני נאון מגיל 36-3 חודשים, חצאיות טניס, גופיות ספורט, מכנסי ספורט מודפסים וחלקים, מכנסי טייץ' מודפסות בגווני נאון, בגדי ים, כובעים, נעלי ספורט  וסניקרס ממידה 18 ועד 39

 

בקולקציית הקיץ של קונברס ניתן למצוא מגוון רחב של חליפות פוטר וכותנה קייציות וכן מגוון עצום של טי-שרטים ממותגים וטייצים לבנות. לצד נעלי האולסטאר הקלאסיות.

 

בקולקציית הקיץ של המותג ג'ורדן ניתן למצוא מגוון רחב של טי-שרטים ממותגים ומכנסים טרנדיים וקיציים לצד נעליים בהשראת שחקני הNBA .

 

 טווח מידות:   ניו בורן – 14 שנים

טווח מחירים:  נעליים : 149-599 שח,  ביגוד : 69-349 שח

המחירים זהים למחירים בארה"ב