Johnson & Johnson משיקה סדרות חדשות לטיפוח השיער לילדים

ומעניקה הטבה למחזמר "רפונזל" לחנוכה בכיכובם של נעמה סופר על, טל מוסרי ואוולין הגואל

 Johnson & Johnson משיקה סדרות חדשות לטיפוח השיער לילדים  ומעניקה הטבה למחזמר "רפונזל" לחנוכה בכיכובם של נעמה סופר על, טל מוסרי ואוולין הגואל

 

Johnson & Johnson, מותג מוצרי התינוקות הבינלאומי המוביל, מרחיב את מגוון המוצרים ומשיק 2 סדרות טיפוח חדשות לשיער המיועדות לילדים.

 

לרגל השקת הסדרות החדשות, Johnson & Johnson יוצאת בשיתוף פעולה עם המחזמר "רפונזל" שיעלה על הבמות בחנוכה הקרוב. "רפונזל", מגולל, בהתאמה מושלמת,  את סיפורה של נערה בעלת שיער ארוך וקסום במיוחד. במחזמר, המבוסס על הסיפור הקלאסי, משתתפים נעמה סופר על, אוולין הגואל וטל מוסרי.

 

שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson ל"רפונזל" יתקיים בכל סניפי רשת רמי לוי, ויציע לכל מי שרוכש מוצר אחד מתוך ששת מוצרי השיער של ג'ונסון לילדים, קבלת הטבה לרכישת כרטיס ל"רפונזל", במחיר של 59 שקלים בלבד, במקום 89 שקלים. (ההטבה תינתן כספח בקופה ובו טלפון להזמנת הכרטיס המוזל)

 

לבאי המופע תמתין הפתעה נוספת: מדבקה שתודבק מתחת לאחד הכיסאות באולם תעניק לזוכה בה את האפשרות לפגוש את כוכבי ההצגה מאחורי הקלעים ולקבל ערכת מוצרי ג'ונסונס מפנקת לשיער עם כל המוצרים החדשים.

 

מוצרי הטיפוח החדשים לשיער לילדים כוללים את סדרת "הקץ לקשרים" וסדרת "טיפות של ברק":

 

 

 

סדרת "הקץ לקשרים", הפועלת בשיטת שלושת השלבים, כוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל, ומיועדת להקל על הסירוק – גם של שיער ארוך ומתולתל. שימוש במוצרי הסדרה מתיר 75% יותר קשרים!

מחירים: שמפו- 23.90 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי לסירוק קל- 21.90 שקלים

 

סדרת "טיפות של ברק", הכוללת שמפו, מרכך וספריי לסירוק קל יותר, מעניקה לשיער רכות של משי ברק ומראה שיער בריא לאורך כל היום. מוצרי הסדרה מקלים על הסירוק ומוסיפים לשיער ריח מעולה.

מחירים: שמפו- 18 שקלים, מרכך- 23.90 שקלים, ספריי- 21.90 שקלים

 

כל המוצרים אינם מכילים פרבנים, צבע, פתאלטים וסולפטים.

 

מ – Johnson & Johnson נמסר: "הסדרות החדשות פותחו במחשבה על נוחות ואפקטיביות ומתוך רצון להקל על הסירוק ולהפוך אותו לזמן של חיבור בין הורים לילדים. אנחנו שמחים לשתף פעולה עם המחזמר "רפונזל" ולהראות את הקסם שניתן לעשות עם שיער בכל אורך, מרקם וצורה בזכות מוצרי הטיפוח היחודיים של המותג".