אמא, מה שלומך היום? החודש העשירי! תערוכת  צילומים של  נשים שתועדו בחודש תשיעי ובחודש העשירי שתוצג בקניון איילון

בפנטן החודש העשירי  אמא, מה שלומך היום? החודש העשירי!  תערוכת צילומים בקניון איילון

קרדיט: דנה זומר

חברת באייר העולמית המשווקת את מוצרי מותג 'בפנטן' משיקה את אתר 'החודש ה-10' – אתר תוכן  שפותח במיוחד עבור אמהות טריות. אתר התוכן www.10thmonth.co.il הוא פרויקט בינלאומי שהושק במספר שפות ומטרתו לשים במרכז את תחושותיהן של אמהות בחודש הראשון לאחר הלידה, בתקופת ההסתגלות לשינוי הגדול בחייהן.

הפרויקט נועד לתמוך באם הטרייה ולהקנות לה ביטחון ולגיטימציה בנוגע לתחושות שעולות אצלה מיד לאחר הלידה וללוות אותה במסע החדש.  הפרויקט והאתר הושקו באנגליה, צרפת, גרמניה, ברזיל ומדינות נוספות.

האתר שיעלה לאוויר בחודש יוני 2017 בשפה העברית תחת השם "החודש העשירי" www.10thmonth.co.il מציג מגוון תכנים, מאמרים, וטיפים הרלוונטיים לאמהות טריות תחת מספר קטגוריות: "החלמה ובריאות", "הבריאות הרגשית שלך", "המצב החדש", "הגוף שלך לאחר הלידה", "זוגיות ואהבה".  תחתם ניתן למצא נושאים כמו  "לצאת לראשונה בלי הילד", "דייט ראשון כהורים חדשים", " "המקלחת הראשונה", "תשישות שלאחר הלידה, עייפות כזו עוד לא הכרת וכיצד להתמודד איתה", "להתלבש לאחר הלידה", "ללמוד לסמוך על האינסטיקט האמהי שלך", "כשהבייבי בלוז מפריע ללוז", "איך יוצאים מהפיג'מה", "לעזוב את התינוק בפעם הראשונה", "הקריירה שלך לאחר הלידה", "רגשות חדשים כלפי בן הזוג וטיפים לתקשורת", "איך חוזרים לחיי מין פעילים לאחר הלידה" ועוד ועוד.

האתר 10thmonth.co.il  יושק בתערוכת צילומים אומנותיים המתעדת בשחור לבן אמהות כפי שהצטלמו בחודש התשיעי להריון ובחודש העשירי יחד עם התינוק. הצילומים של צלמת ההריון דנה זומר מציגים שבע אמהות ישראליות שהתגייסו לטובת הפרויקט וקידום השיח סביב החודש העשירי. הנשים צולמו בחודש התשיעי, לפני הלידה,  ובחודש הראשון שלאחר הלידה יחד עם התינוק. במקביל תועדו המשתתפות מדברות על חששותיהן לפני הלידה והעתיד הצפוי ותחושותיהן לאחר הלידה.

תערוכת הצילומים תוצג ברחבה החדשה של קניון איילון קומה ב', בין התאריכים 26 ליוני 2017 – 10 ליולי 2017 ובאתר www.10thmonth.co.il  

יוסי איפרגן ,מנהל חטיבת התרופות ללא מרשם של חברת באייר ישראל: " בפנטן כמותג גלובלי מוביל המטפל בבריאות העור של מליוני תינוקות מדי יום, שם לעצמו כמטרה ללוות אמהות חדשות לאחר הלידה, להגביר את השיח הציבורי סביב תחושתיהן בתקופה רגישה זו ולהנגיש עבורן מידע רחב בתחומי עניין רלוונטים על מנת להקל על חזרתן לשגרה מהר ככל הניתן".

באייר ישראל היא חלק מקבוצת באייר העולמית, ומנהלת את פעילותה בישראל בתחומי הבריאות והחקלאות.

משחת בפנטן – משחה לטיפול ומניעה של תפרחת חיתולים, הנמכרת זה עשרות שנים ברחבי העולם למיליוני אמהות –  נספגת היטב בעור התינוק , שומרת על שכבת ההגנה הטבעית של עור התינוק, מזרזת תהליכי ריפוי והתחדשות של העור, חסרת צבע, ריח וחומרים משמרים

אתר החודש ה- 10 : www.10thmonth.co.il