לשחרר באהבה

כתבה: מלי דנינו

לשחרר באהבה מאת: מלי דנינו

לשחרר באהבה
מאת: מלי דנינו

 

ההורות טומנת בחובה רגשות רבים. לא תמיד האמהות קלה לנו, ובואו נודה באמת יש לא מעט רגעים שלא.

מלי דנינו, מנכ"לית אגודת ניצן, ד"ר לחינוך מהחוג לייעוץ ולהתפתחות האדם באוניברסיטת חיפה, מפתחת השיטה לאימון הורים, מרצה ומנחה סדנאות בארץ ובחו"ל. דנינו, הוציאה לאחרונה ספר: "לשחרר באהבה". הספר הוא השלישי בסדרת ספרים בנושא אימון הורים, וכקודמיו מבקש לחזק את ההורים. הספר מנסה להראות לנו, את שני צדדי המטבע, את צד הילד וההורה.

לשחרר באהבה ד"ר מלי דנינו

ד"ר מלי דנינו

"לשחרר באהבה" מציע הזדמנות ופותח צוהר לחיי היום יום של ילדינו. מאבקים שאנחנו מתנהלים איתם בשגרה ומאפשר לנו לשנות את חיינו, לנתב דרך חדשה, טובה ומוצלחת יותר.

הספר מספר, כביכול על מצדה, אשת קבע, נשואה ואמא לשלושה ילדים, מרגישה שיחסיה עם גל עומדים על סף פיצוץ. גל בת 16, ילדה מחוננת עם ליקוי למידה ועם הפרעת קשב וריכוז, סובלת מדימוי עצמי נמוך ונאלצת להתמודד עם קשיים רבים. המתח, התסכול, והיאוש משפיעים על כל בני המשפחה ומגיעים לנקודת רתיחה. המפנה מגיע כשמצדה רוצה ללכת לאימון דרך ניצן וכך היא למעשה מתבוננת אחרת על הדברים, על המציאות, על גל.

לדעתי החל מגיל "שנתיים האיום" לכל גיל יש קשיים, לכל גיל יש מאפיינים מיוחדים עם יתרונות וחסרונות. כן, אין ספק גיל ההתבגרות הוא לא תמיד קל אך הוא תמיד מאתגר. לכן, הספר לדעתי מתאים לא רק לאמהות לבני נוער אלא בכלל לאנשים, להורים, אמהות ואבות כאחד אשר רוצים לדעת איך לפנות, איך לגשת, איך לדבר עם הילד בצורה נכונה, בריאה ובונה.

 

הספר זמין בחנויות הספרים הנבחרות בישראל ובאגודת ניצן

הוצאה לאור: קונטנטו

www.contentonow.co.il

 

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
לשחרר באהבה
Author Rating
51star1star1star1star1star