גלידת שטראוס מבית יוניליוור, מובילת שוק הגלידה בישראל, משיקה את שלגוני הילדים שיככבו בקיץ הקרוב במקררי הגלידה

הקיץ מגיע ואיתו החום בגלידות שטראוס החליטו שנטעם טעמים מיוחדים, נוספים שהילדים יהנו ויאהבו ואולי גם קצת יתקררו.

 

חברתי הגיעה אלי לביקור ואיתה כמובן גם ילדיה. היה לנו חשוב לראות את מבחן הטעימה ואת דעותיהם של הלקוחות המשמעותיים הרי הם הילדים.

את תגובותיהם כמובן ניתן לשפוט לפי התמונות המתוקות.

שלגוני הילדים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

לפי שטראוס, "השלגונים החדשים של גלידת שטראוס נושאים את התו התזונתי "במיוחד לילדים" ומכילים עד 110 קק"ל למנה, עד 3 גרם שומן רווי למנה ועד 20 גרם סוכר מוסף ל-100 גרם. כל שלגוני גלידת שטראוס לילדים מכילים חומרי טעם וריח וצבעי מאכל טבעיים בלבד".

 

אין ספק שהילדים אוהבים כמובן את הצורות ואת הבובות המצטרפים לחלק מהארטיקים השונים.

 

שלגוני הילדים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, מובילת שוק הגלידה בישראל, משיקה את שלגוני הילדים שיככבו בקיץ הקרוב במקררי הגלידה:

נסיכות דיסני קרחוני שרבט פרווה בטעמי תות ודובדבן עם הפתעה בכל אריזה- תכשיט או בובת איסוף. בסדרה 3 אריזות שלגונים שונות, כאשר בכל צד של אריזה מככבת נסיכה אחרת. הנסיכות בסדרה: סינדרלה, שלגיה, רפונזל, אריאל, אנה ואלזה.

גיבורי על-  SUPERMAN, BATMAN ו-WONDER WOMAN מגיעים אל מקררי הגלידה. קרחוני שרבט פרווה בטעמי אננס, ענבים ואבטיח עם הפתעה בכל אריזה- 15 דמויות שונות של בובות שניתן לשים בקצה העיפרון.

בוב ספוג –  קרחון שרבט פרווה בטעם פירות בצורת הדמות בוב ספוג.

מקס ענבים-  קרחון שרבט פרווה בטעם ענבים. מקס האריה, מותג שלגוני הילדים של גלידת שטראוס, המשלב חוויה כוללת עבור הילדים, הן ברמת התוכן והן ברמת המוצר.

 

לדברי לורה קרן, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס: "לגלידת שטראוס שיתופי פעולה עם המובילים והמומחים בעולם הקולנוע, הדיגיטל והמוצרים לילדים, ויחד איתם אנו מזהים את הטרנדים הבאים ודואגים להביא אותם אל מקררי הגלידה. בזכות ההצלחה המסחררת של שלגוני דיסני שהושקו בשנה שעברה, גלידת שטראוס צמחה בשנת 2015 ב-40% בקטגורית הילדים."

השלגונים החדשים של גלידת שטראוס נושאים את התו התזונתי "במיוחד לילדים" ומכילים עד 110 קק"ל למנה, עד 3 גרם שומן רווי למנה ועד 20 גרם סוכר מוסף ל-100 גרם.

כל שלגוני גלידת שטראוס לילדים מכילים חומרי טעם וריח וצבעי מאכל טבעיים בלבד.

 

Summary
product image
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
גלידת שטראוס מבית יוניליוור
Product Name
שלגוני הילדים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור