הוקם מתחם שיער חדשני המעניק שרות חדש וראשון מסוגו בישראל לנשים: הכנת פאה מהשיער הטבעי שלך עצמך 

 

חיה ברנפמן תוספות שיער- פאה מהשיער האישי,

חיה ברנפמן תוספות שיער- פאה מהשיער האישי,
צילום יחצ

מתחם חדשני לטיפוח ועיצוב השיער שנפתח בקריית המדע בירושלים, תחת שם היזמית:  "חיה ברנפמן תוספות שיער", נותן מענה כולל בתחום תוספות השיער והפאות ומציע שרות חדש וייחודי – הכנת פאה מהשיער הטבעי שלך עצמך!

 

מדובר במקום הנותן מענה ראשון מסוגו בארץ ליצירת פאה מהשיער האישי בשרות ייחודי, הנדרש בד"כ לנשים שנאלצות להפטר משערן לקראת הליך רפואי שגורם לנשירה ורוצות ליצור פאה מהשיער האישי שלהן, כך שלא יורגש שהן חובשות פאה.

 

בנוסף, כולל המתחם, שהוקם בהשקעה של כ 2.5 מיליון שח ומשתרע על שטח של 250 מ"ר,  מחלקת ביוטי – בה נעשה אבחון מדויק של סוג השיער, הגוון הנדרש, אופי המילוי וניתוח מעמיק של צרכי הלקוחה ומחלקת ייצור מתקדמת – הכוללת מכונות תפירה מהמתקדמות בעולם ליצירת תוספות ופאות.

 

לדברי חיה ברנפמן בעלת "חיה ברנפמן תוספות שיער": " הצורך עלה מהשטח, פנתה אלי אישה עם בקשה לפאה שתהיה כמה שיותר דומה לשיער שלה, כלומר עם אותו גוון, נפח, סוג שיער, אורך, היא ממש התעקשה על משהו זהה. עלה לי רעיון לעשות לה פאה מהשיער שלה עצמה וגם הביצוע יצא מושלם. הלקוחה לא הפסיקה לומר כמה קלענו בול. הבנתי שיש פה צורך אמתי והחלטתי לתת מענה רחב להכנת פאה מהשיער האישי. נשים עם שיער דליל יוכלו לבחור באופציה של הכנת פאה מהשיער האישי שלהן עם תוספת של שיער טבעי ( לא שלהן) על מנת ליצור יותר מלאות ."

 

ברנפמן מספרת על התהליך: " לנשים מאוד קשה להיפרד משיערן, לרובן זהו סמל לנשיות ועוצמה. הבחירה של הנשים להיפרד משערן בסלון יופי ולא בבית החולים או בבית היא בחירה שמחזקת אותן והן תמיד מגיעות בתמיכת הקרובים. זהו יום משמעותי ומטלטל עבורן והידיעה כי הן הולכות לקבל את שערן בחזרה ולא פאה משיער זר מרגיעה אותן ונוסכת בהן ביטחון.

 

נשים רבות בוכות תוך כדי התהליך כי זהו רגע שבו הן מעכלות ממש את מצבן ואיבוד השיער הרבה פעמים הוא החלק שהכי קשה להן להשלים אתו. לרובן קשה להביט על עצמן במראה כשהן ללא שיער וגם תוך כדי התהליך, אך כשהן מקבלות את הפאה מהשיער שלהן  אין מאושרות מהן. זה מאוד מרומם את הנפש והחיוך שלהן בסוף התהליך שווה הכל .

 

יש לי סיפורים מדהימים מנשים שסיפרו לי על החוויה למשל: לקוחה שחזרה הביתה ובעלה כעס עליה ושאל למה לא עשתה את הפאה? הוא לא זיהה שזוהי פאה מהשיער שלה. לקוחה אחרת סיפרה שהחשש הכי גדול של ילדיה היה מהפיכתה לקירחת והיא הבטיחה להם שלא יחוו את הטראומה הזו, כשהגיעה עם הפאה הם לא הרגישו שזו פאה ולא נאלצו לראותה ללא שיער לאורך כל המחלה. לקוחה אחרת סיפרה שהגיעה לטיפול הראשון והרופאים ערכו לה שיחה והכינו אותה שהשיער עומד לנשור והיא ענתה להם: זו פאה מהשיער שלי על הראש! הם לא הבחינו בכך…"

 

גזירת השיער נעשית בדרך מאוד מקצועית ומדויקת לפי שלבים מוגדרים על מנת שנדע איזה שיער להחזיר לאיזה מקום. (השיער בעורף שונה מזה הקדמי למשל ואנו משתדלות להחזיר כל שיערה למקומה הטבעי). בנוסף, כיוון שהמתחם החדשני לשיער כולל  את כל שרשרת הייצור החל מהאבחון, דרך המדידות, התפירה והעיצוב הסופי אנחנו מסוגלות לעמוד באספקה מהירה בתוך כמה שעות. (לקוחה נכנסת עם שיער שלה ויוצאת עם שיער שלה כפאה).

 

תהליך הכנת הפאה מהשיער האישי אורך כ 3- 4 שעות וכולל: הסבר של מה שעומד לקרות, חשוב שהלקוחה תהיה מעורבת בכל השלבים ותהיה רגועה, חלוקת השיער לקבוצות שיער קטנות בסדר מאוד מסוים, גזירתן והנחתן באותו הסדר בתוך תבנית ייעודית, בשלב הזה ניתן לגלח את הראש או להשאיר קצוץ לפי בקשת הלקוחה, מדידת הראש באמצעות רשת שלאחריה תופרים את הפאה בעבודת יד המשולבת בעבודה עם מכונת תפירה ייעודית לשיער, לבסוף- מדידת הפאה, עיצוב קל של השיער, הדגמת חפיפה ותדרוך כיצד לשמור על הפאה בבית.

 

לדברי הלקוחה נטע סדן: " בשבילי זה היה מדהים! זו הרגשה אחרת לדעת שזה שלך. אנשים סביבי לא מזהים שזה לא אמתי אז זה ממש כיף ומעודד את הנפש בתוך התהליך הקשה הזה . בקרוב שני אחי מתחתנים ואני אזכה להיות החתונה שלהם ולהראות לא חולה וטבעית כמו שאני אוהבת  ולא מוזרה לעצמי ולא נינוחה."

 

"חיה ברנפמן תוספות שיער" הוא עסק משפחתי הנותן מענה כולל בתחום תוספות השיער והפאות ומעסיק כ 25 עובדות, הוקם ומנוהל על ידי חיה ברנפמן (32) כמנכ"לית ובעלת העסק ושלושת אחיותיה: רבקי קליגר (30) – מנהלת ייצור וכח אדם, מלכי כהן (26) – אחראית שרותי ייעוץ והתאמה, בוכי שטיינברג (23) – מנהלת תחום לקוחות פרטיים. המקום ממוקם בקריית המדע 6 בירושלים ונותן מענה ללקוחה הפרטית, ללקוחות עסקיים (חברות של פאות ותוספות שיער), מעצבי שיער ומספרות בארץ ובחו"ל .

 

 

מחיר פאה אישית משיער אישי –3,500 שח

 

להשיג ב – חיה ברנפמן תוספות שיער, קריית המדע 6 , ירושלים