הסוף לקרחת: פטנט עולמי ביתי מוכח לבעיית התקרחות השיער!

 

לראשונה בישראל: לאחר הצלחתו המסחררת ב-170 מדינות ברחבי העולם ומכירה של למעלה ממיליון יחידות, נוחת מכשיר ה"היירמקס אולטימה 12" בישראל ומביא עימו מהפכה מדעית אמיתית, הנתמכת במחקרים קליניים רבים, בפתרון בעיית ההתקרחות בקרב גברים ונשים!

מאושר על ידי מנהל התרופות האמריקאי – FDA.

נוחת מכשיר ה"היירמקס אולטימה 12" בישראל

בעיית התקרחות ודלילות שיער אינה בעלת השפעה אסתטית חיצונית בלבד, אם כי כזו הנוגעת ופוגעת באספקטים רבים של החיים. הקרחה עלולה לערער את הביטחון העצמי, לגרום לבעיות תפקוד בעבודה, בקשרים חברתיים ואף עם בני המין השני. בעוד שפתרונות רבים המוצעים כיום בשוק מצריכים נטילת כדורים העלולים להיות בעלי תופעות לוואי שונות או לחילופין פעולות פולשניות כהשתלה, ההיירמקס מציע לראשונה פתרון עצמי, ביתי וקל לשימוש אשר אינו גוזל יותר ממספר דקות בשבוע.

נוחת מכשיר ה"היירמקס אולטימה 12" בישראל

המכשיר החדשני שפיתוחו ערך כשני עשורים על ידי חברת לקסינגטון האמריקאית, הוכיח יעילותו בלא פחות מ-7 מחקרים קליניים שונים בהם השתתפו נסיינים, גברים ונשים, שנחלו כ-90% הצלחה בבלימת תהליך ההתקרחות. המחקרים הוכיחו באופן חד משמעי הגעה לתוצאות של עצירת נשירת שיער תוך צמיחת שיער, צפופה וחזקה יותר על ידי הערת זקיקי שיער חלשים או רדומים ושחזור מחזור הצמיחה הטבעי של השיער.

נוחת מכשיר ה"היירמקס אולטימה 12" בישראל

פעולת המכשיר מבוססת על תהליך הדומה לפוטוסינתזה בצמחים, בה אנרגיית האור הטיפולית שמקורה בקרן לייזר ברמה נמוכה, מזינה את זקיק השערה על ידי המרצת חמצן וחומרים מזינים ומעודדת לצמיחה חזקה יותר. אור הלייזר הגובר מזין את זקיקי השיער ברמה התאית ובכך מפחית את דילול השיער ומסייע לו לגדול באופן חזק ובריא.

 

המכשיר הבנוי כמברשת שיער, בעל שיניים המיועדות לרווח את השיער ובכך לאפשר לקרן הלייזר הבוקעת ממנו לבוא במגע עם הקרקפת ולעבוד באופן אופטימאלי. הפעלת המכשיר הביתי פשוטה וקלה ומתבצעת על ידי סירוק קל למשך 8 דקות ביום, שלוש עד ארבע פעמים בשבוע. כמו כן, מגיע המכשיר עם סוללת ליתיום פנימית נטענת ובסיס הטענה. הטיפול אינו פולשני, ללא תופעות לוואי ומוכח מחקרית. עיצובו של המכשיר זכה ב-5 פרסי עיצוב בינלאומיים יוקרתיים. המחיר: 1,790 ש"ח (במקום 2,200 ₪).

להשיג באתר www.hairmax.co.il  ובטלפון 077-50-50-300