חברת הקוסמטיקה Neal's Yard Remedies נילס יארד האורגנית מלונדון בישראל!

החברה מציעה אלטרנטיבה איכותית, טבעית והוליסטית לשמירה על הבריאות וטיפוח היופי.

כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים.

ומתאימה לילדים שלנו שמגיע להם את הטוב ביותר

 

גם לילדי ישראל מגיע את הטוב ביותר. לאחר גל הפרסומים שהיו לאחרונה בכלי התקשורת, אודות חברות ומוצרים המזיקים לתינוקות. החליטו  Neal's Yard Remedies  נילס יארד לייבא לישראל סבון/שמפו אורגני לתינוקות ושמן עיסוי.

 

חברת Neal's Yard Remedies נילס יארד נוסדה בלונדון בשנת 1981 כחלוצה בתחום הקוסמטיקה הטבעית והאורגנית,  שפעלה נגד גישת הכימיקלים הסינטטיים שמאפיינת חלק גדול מתעשיית הקוסמטיקה בעולם. החזון של החברה: להציע אלטרנטיבה איכותית, טבעית והוליסטית לשמירה על הבריאות וטיפוח היופי. כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים.

 

 

שמן תינוקות 100% אורגני Neal's Yard Remedies נילס יארד

Neal's Yard Remedies, שמן תינוקות אורגני, 80 שח

ללא תוספת חומרי בישום המורכב מתערובת ייחודית של שמנים קלים לספיגה, לעיסוי עור התינוק, ולריכוך אזורים יבשים במקומות שונים בגוף. מכיל שמן חוחובה,  שמן זית ושמן פירות. השמן מתאים לתינוקות בני יומם, מזין עור עדין ביותר וללא חומרי בישום

מחיר: 80 ₪

 

 

Neal's Yard Remedies סבון / שמפו אורגני לתינוקות נילס יארד

Neal's Yard Remedies, סבון שמפו אורגני לתינוק, 77 שח

בין ליין המוצרים של החברה ניתן למצוא גם סבון / שמפו אורגני לתינוקות. המוצר מנקה בעדינות עור רגיש, קרקפת ושיער. מזיגה של לבנדר וקמומיל מגידול אורגני, עם מרכיבים צמחיים לניקוי העור. מתאים לשימוש גם כשמפו עדין לתינוקות, גם אלו עם שיער עדין ועור קרקפת רגיש.

מחיר: 77 ₪

 

 

להשיג ברשתות הטבע וחנויות טבע בכל רחבי הארץ כמפורט באתר החברה

לפרטים נוספים: 1-700-700-378 או באתר  www.nealsyard.co.il

 

 

בימים אלו בהם חברות שונות מוזילות את מחיר המוצר אך עלולות לפגוע בתינוקות שלנו, הרי הם החשובים לנו ביותר, הרבה יותר מכסף כדאי לנסות וללכת על הטוב ביותר, ולא על הזול ביותר.

אני מקפידה ומחמירה ששום נפט לא יגע בילד שלי, כי הוא חשוב לא פחות ממני.