חוזרים לבית הספר עם שר

חברת "שר" תשווק לחם טרי ללא גלוטן ובמבצעי הנחות לשנת הלימודים הקרובה

חברת "שר" תשווק לחם טרי ללא גלוטן ובמבצעי הנחות לשנת הלימודים הקרובה

המותג המוביל בתחום המוצרים ללא גלוטן משווק בישראל באמצעות חברת "ליב", שני לחמים טריים ללא גלוטן – לחם "רוסטיקו" ולחם "פאן בלנקו"הלחמים משווקים באריזה ייחודית השומרת על טריות הלחם ומונעת את הצורך בהקפאה. הלחם ללא חומרים משמרים ובתוספת סיבים תזונתיים

חברת שר (Schär), המותג המוביל באירופה בתחום המוצרים ללא גלוטן, יוצא לרגל שנת הלימודים הקרובה בשורת מבצעים והנחות ברשתות השונות על הלחמים הטריים ללא גלוטן: לחם רוסטיקו ולחם פאן בלנקו. הלחמים של "שר" מגיעים באריזה ייחודית אשר פיתחו מעבדות החברה, השומרת על טריות הלחם ומונעת את הצורך בהקפאה. הטכנולוגיה הייחודית הינה בשורה אמיתית לחולי הצליאק ולרגישים לגלוטן, הנאלצים כיום להסתפק בלחם קפוא. הלחמים של שר בעלי מרקם אוורירי ורך וזהים בטעמם לזה של לחם אמיתי. שני סוגי הלחמים בעלי אחוזי שומן נמוכים, מתאימים במיוחד לכריכים ולטוסטים ונפלאים לשימוש לכריכים לגן ולבית הספר, לחולי צליאק ולנמנעים מגלוטן. הלחמים הטריים גם מהווים פתרון נפלא לתקופת החגים, לטיולים בארץ ובחו"ל. האריזה הקומפקטית נכנסת לכל תיק ומאפשרת לשמור על אורח חיים ספונטני.

רוסטיקו – לחם טרי מועשר בדגנים ובתוספת זרעים וגרעינים, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל חומרים משמרים. בעל מרקם רך ואוורירי, עם קרסט פריך. פאן בלנקו – לחם טרי בעל מרקם רך, מהווה מקור לסיבים תזונתיים ואינו מכיל חומרים משמרים. הלחמים החדשים משווקים על ידי חברת "ליב", משווקת המזון האורגני, טבעי וטבעוני והזכיינית הבלעדית של מותג שר בישראל.

כשר פרווה הרבנות הראשית לישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: 13.90 ₪ לאריזת 200/255 גרם; כעת במבצעי הנחות רבים!

ניתן להוריד קופון הנחה (10 ₪ ליחידה) בעמוד הפייסבוק של שר: https://www.facebook.com/schaer.il/

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הטבע ברחבי הארץ.

חברת "שר" תשווק לחם טרי ללא גלוטן ובמבצעי הנחות לשנת הלימודים הקרובה