טעם חדש לקראת הקיץ!

Skittles משיקים מיקס של טעמי פירות קיציים

 

סקיטלס עם טעם חדש לקראת הקיץ

 

 

 

 

 

 

 

חברת מרס ישראל מרעננים את פורטפוליו המוצרים ומשיקה בימים אלה את מותג הסוכריות Skittles במהודרת Skittles Smoothies. הטעם החדש מהווה טוויסט מרענן לטעמי הליבה של Skittles עם טעמים מתוקים וחצופים המשלבים טעמי יוגורט ופירות קיץ.

Skittles Smoothies, שהינן סוכריות לעיסות בטעמי פירות, רכות ועסיסיות מבפנים, צבעוניות וקראנצ'יות מבחוץ, משלבות טעמי פירות קיץ ויוגורט: משמש, פטל, אננס, אוכמניות ובננה על מנת לייצר חוויה בלתי צפויה אך עם זאת מאוזנת, מתוקה ומעודנת.

הטעם החדש יוצע בשני הגדלים המוכרים: אריזת 38 גר' לצריכה אישית אשר תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2.9  ₪ ואריזה מוגדלת של 174 גר', אשר תימכר במחיר מומלץ לצרכן של 8.8 ₪.

מחברת מרס נמסר: "מותג Skittles ממשיך לחדש ולהביא לצרכן הישראלי טעמים מפתיעים אשר מצטרפים לפעילויות רחבות של המותג האהוב. צבעוניות המוצר והאריזה החדשה תורמים גם הם לחוויית הצרכן, המחפש ריגושים וחידושים".

להשיג ברשתות השיווק.

 

מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ – 100 שנה המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה, החברה מייצרת בין השאר: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS and COCOAVIA®. בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.