ילדת תינוק במזל טוב?

אני אמא לשלושה, צמודים, קטנים ולא מעט חולים. אתם יודעים לא משהו רציני תודה לאל אבל שיניים, חיסונים, חום ושאר תופיני החיים.

כאשר ילדתי את בני בכורי לפני ארבע וחצי שנים הכרתי מוצר להנקה, מילקל. יועצת ההנקה המליצה לי עליו, ומאז זהו מוצר חובה לכל אמא מניקה.

לינוי הופמן, הלא היא ד"ר קיי, יוזמת ופעילה, מפתחת ומרכיבה כמוסה לכל דבר אפשרי. הכל על מנת שלילדים שלנו יהיה שקט, בריא וטוב.

לאחרונה הכרתי את הערכה הזו ואני מודה שהיא עוזרת לי לישון בלילה, קצת תמציות לשינה טובה והוא נרדם בקלות.

הערכה מכילה את חמשת הצרכים הבסיסיים ביותר שתינוק בתחילת חייו צריך.

שווה וכדאי להכיר.

 

חדש: ערכת 5  תוספי תזונה (תמציות צמחים)

ילדת תינוק במזל טוב? כדאי לך להכיר את ד"ר קיי

ערכת שנה ראשונה – ד"ר קיי

שיעזרו לך לעבור את השנה הראשונה בקלות!

שנת חייו הראשונה של תינוק מאתגרת ולא פשוטה הן עבור הרך הנולד והן עבור הוריו. התינוק מגיע לעולם עם מערכת חיסונית שנבנית אט אט. בנוסף שנת חייו הראשונה של התינוק צרופה התמודדויות לא פשוטות לתינוק והוריו, כמו כאבי גזים, חיסונים, בקיעת שיניים ולעיתים אף חוסר רוגע וקשיים בהירדמות ושינה. ערכה חדשה של 5 תוספי תזונה (טיפות של תמציות צמחים) מסייעת לתינוק בהתמודדות עם האתגרים והתופעות הנפוצות של שנתו הראשונה. הכירו את ערכת השנה הראשונה מבית Dr.K– טבעי להיות בריא.

הערכה כוללת 5 תמציות:

ליקצ'יק – לכאבי גזים, מכיל תמצית צמח הליקופדיום.

קמילצ'יק  – לתקופת יציאת שיניים. מכיל תמצית צמח הקמומיל.

סליפציק- להרגעה ושינה. מכיל תמצית עלי פסיפלורה, תמצית ולריאן אדוליס ותמצית פרחי קמומיל.

וקסינצ'יק – חיזוק מערכת חיסון. מכיל תמציתשורש צמח האסטרגלוס.

קלינציק- לניקוי וחיזוק לאחר חיסונים. מכיל תמצית שורש איסטיס הצבעים.

כל התוספים בערכה מכילים 30 מ"ל. עלותה במחיר מבצע באתר ד"ר קיי 285 ₪. את מוצרי ד"ר קיי לרבות תוספי התזונה המרכיבים את הערכה ניתן להשיג גם בכ-400 בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.

מוצרי Dr. K הינם תוספי תזונה, אינם תרופות ואין לייחס להן כל סגולות ריפוי. בכל בעיה רפואית יש להיוועץ ברופא. המוצרים מאושרים לייצור ע"י משרד הבריאות בהיבט הנוגע לבטיחות השימוש ברכיביהם בלבד והינם בעלי תקןGMP . המוצרים כשרים למהדרין בהשגחת בד"ץ מהדרין – הרב רובין.

https://drk.co.il/