העגלה המודולארית והחכמה למותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות "בוגבו" במהדורה מיוחדת Bugaboo Donkey Weekender, בוגבו דונקי וויקאנדר,  מראה חדש, ותיק יוקרתי ומעוצב לעגלה הכי משפחתית שיש

 

בוגבו דונקי וויקנדר

בוגבו דונקי וויקנדר

תקשיבו, באמת עם יד על הלב, אתמול בעלי סיים לעבוד ועוד כשהיה בעבודתו הודעתי לו, היום אנחנו הולכים לראות עגלה.

זה לא שלא ראיתי עשרות עגלות בחיי.

תמיד הייתי נעולה שעגלה פרקטית היא הכי טובה. כזו קניתי לפני כשנתיים, כנראה שקצת פחות כאשר בני הבכור נולד. כיום הוא בן שנה ושבעה חודשים, מאמינה שלפני כשנתיים התחלתי לחפש אחר העגלה הטובה ביותר. בזמנו לא חשבתי נכון.

 

עגלת Bugaboo Donkey היא העגלה החכמה ביותר שתפגשו. עגלה מודולארית, היחידה שגדלה ומתאימה עצמה לצרכי המשפחה. העגלה ניתנת לפיצול וב-3 לחיצות פשוטות ומהירות היא הופכת מעגלת יחיד לעגלה לשניים ולהיפך. בנוסף, ניתן לשחק עם כיוון הנסיעה. התינוק יכול להיות מונח כלפי ההורה או כלפי חוץ.  בכמה לחיצות פשוטות, העגלה הופכת מדגם Bugaboo Donkey Mono – עגלת יחיד לדגם Bugaboo Donkey Duo  – עגלת אחים המתאימה לנשיאת שני ילדים יחד או Bugaboo Donkey Twin  – עגלת תאומים.

 

אך כיום במבט לאחור, אני יודעת להגיד שלא הייתי הכי חכמה, אני מודה ואומרת זאת על עצמי, לא חשבתי על הטווח הרחוק, וכיום כשאני בהריון נוסף, ובע"ה צפויה ללדת בקרוב, אני מבינה שלא חשבתי נכון.

אתמול כאמור נסעתי עם בעלי וראינו את עגלת הדונקי. היא מהממת, היא יפהפייה. לדעת בעלי, שהוא מהנדס בהי טק, שמבין בחישובים הרבה יותר טוב ממני, העגלה גם הרבה יותר נכונה ומתאימה ליום יום.

 

העגלה המודולארית והחכמה למותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות "בוגבו"

במהדורה מיוחדת Bugaboo Donkey Weekender מראה חדש, ותיק יוקרתי ומעוצב לעגלה הכי משפחתית שיש

לטייל בסטייל עם נוחות, פונקציונליות ואלגנטיות.

 

מותג העל היוקרתי בוגבו משיק מהדורה מיוחדת ומוגבלת לעגלה המודולארית והחכמהBugaboo Donkey Weekender במראה חדש ומרשים. עם בד בגווני כחול-אפור, גימורים במראה עור ושילוב של תיק יוקרתי ומעוצב לעגלה הכי משפחתית שיש.

תיק הצד המסוגנן שמגיע עם העגלה, ניתן להסרה ושימוש גם בנפרד, יכול לשאת עד 22 ק"ג כך שניתן להכניס אליו את כל הציוד לו תזדקקו ולצאת לטיול בעיר, בים, או בשטח.

 מושלמת עבור הורים אשר מתכננים להרחיב את המשפחה בתקופה קצרה ויזדקקו לעגלת אחים כשבצד אחד אמבטיה ובשני טיולון, מושלמת עבור הורים לתאומים גם עבור הילד הבא או אפילו אם לאמא או אבא מתחשק לבלות זמן איכות עם אחד מהילדים ובכמה קליקים הופכים מעגלת תאומים ליחיד עם תיק צד איכותי ונוח.

לעגלה 4 גלגלים גדולים עם בולמי זעזועים איכותיים, מה שמעניק לה את הנסיעה הטובה והחלקה ביותר שיש. העגלה מגיעה עם שטח אחסון כפול וגמיש, עד 5 ק"ג. הרוחב המקסימלי שלה במצב פתוח הוא 74 ס"מ. כלומר, היא עוברת בכל דלת סטנדרטית ובמצב סגור היא ברוחב של עגלה רגילה. מה שהופך אותה לניידת בקלות ברכב.

העגלה מתקפלת גם במצב אמבטיה כולה כיחידה אחת וכל זאת עם האיכות, המגוון והסטייל הבלתי מתפשרים של בוגבו!

אחריות 2+1 שנים.

 

נכון שיש עגלות זולות יותר, אין ספק אך תחשבו קדימה, ותלמדו ממני. בנוסף, תחשבו איך אתם לא רוצים שיהיו סרדינים אלא שיהיה להם נוח ביחד בעגלה, שבעתיד ישחקו יחד ויהיה לילדים נעים.

בנוסף, שוק העגלות יד שנייה, רק מתחזק בארץ, בוגבו הוא מותג, יהיה לכם בעתיד קל למכור ואין לי ספק שאתם תחזירו לעצמכם את ההשקעה הזו.

 

בוגבו דונקי וויקנדר מונו- ליחיד: 7,000 ש"ח

בוגבו דונקי וויקנדר דו- לאחים: 8,100 ש"ח

בוגבו דונקי וויקנדר טווין- לתאומים: 8,900 ש"ח

https://www.bugaboo-distributor.co.il/

 

 

בקיצור, אם מישהי רוצה לקנות את העגלה הקודמת את מוזמנת, כי אני עוברת לדונקי.

היא יפה, היא מרשימה, היא נוחה וגבוהה, היא יותר קלה במשקל, שזהו כן פרמטר חשוב, היא מתאימה למגוון סלקלים, ולהמשיך למנות את יתרונותיה בשמחה.

העיצוב החדש, יפה וסקסי ואין אדם שאני מכירה שלא רוצה להתגאות גם בעגלה יפה.

אז תארזו לי בבקשה?

בוגבו דונקי וויקנדר

בוגבו דונקי וויקנדר

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
עגלת בוגבו דונקי וויקאנדר
Author Rating
51star1star1star1star1star