מגוון הצגות  לילדים  מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת שובל ועוד בהיכל התרבות ראשון לציון

 

מגוון הצגות  לילדים  מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת שובל ועוד בהיכל התרבות ראשון לציון

היכל התרבות ראשון לציון גאה להציג:
תמהיל משובח ומגוון של הצגות  לילדים  במהלך אוגוסט  מבית היוצר של תיאטרון החופש הגדול, אורנה פורת שובל ,העמותה לקידום תיאטרון ועוד..  זהו בילוי איכותי עם הילדים שאפילו המבוגרים יוכלו להינות ממנו !
הצגות הילדים שיוצגו במהלך חודש אוגוסט:
"הכוכבים של סבא"- חבורת ילדים עירוניים וסבתא אחת יוצאים לטיול  בשבילי ארץ ישראל היפה.
הצגה ישראלית מקורית לילדים בליווי שירי המופת והלהיטים הגדולים והאהובים של המלחינה וזוכת פרס ישראל לשנת תשע"ו – נורית הירש.
זוהי הצגה מרגשת בה מגלים הילדים את ערכה של החברות, את נפלאות הטבע והאוצרות הקסומים הטמונים בו  ואת ארץ ישראל הישנה והטובה.
מחזה: דפנה אנגל
שחקנים:
עירית נתן בנדק,  אלדר ברנטמן /חנן שוורצברג,  אימרי ביטון,  נוי הלפרין, רוני מרחבי
20.8,שני, תחילת מופע: 11:00 , מחיר כרטיס:50 ₪

 

מגוון הצגות  לילדים  מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת שובל ועוד בהיכל התרבות ראשון לציון
" הקוסם מארץ עוץ"- עמותה לקידום תיאטרון השעה המחזה הוא עיבוד לסיפור ההרפתקאות המופלא של הסופר פרנק באום. מסעם המופלא של דורותי וחבריה אל הקוסם הגדול על מנת שימלא את משאלותיהם וישלים את מה שחסר בהם זהו.וסיפור על חברות, אומץ, טוב לב ואהבת הבית והמשפחה.
שחקנים:  רווית יעקב-כהן, עודד מנסטר, ירדן מרחבי, אור משיח, דניאל סבג/בן אדם, גיא עקיבא, מתן שביט
20.8,שני, תחילת מופע: 17:00 , מחיר כרטיס:50 ₪
" איפה הים"- תיאטרון החופש הגדול – הצצה נדירה אל עולמם המרתק של שני אנשים מיוחדים: חיים וניסים בורחים מהמעון שלהם כדי להשיט אנייה קטנה בים. הדרך אל הים רצופה הרפתקאות, סכנות ומפגשים עם אנשים שישנו את חייהם. זהו סיפור מסע מפתיע על האחרים שבינינו ועל האחר שבכל אחד מאיתנו.
שחקנים: איציק גולן, אסף דגני, דדי ויזלברג, חי מאור, שחר הילה מרוז, אסף שצברג
21.8,שלישי, תחילת מופע: 17:30 , מחיר כרטיס:50 ₪
" טרופותי" – תיאטרון אורנה פורת מציג את העיבוד המוזיקלי של תיאטרון Tall Stories לונדון לספר עטור הפרסים מאת ג'וליה דונלדסון ואקסל שפלר
תרגום הספר: רימונה די-נור נוסח עברי: דניאל אפרת עכבר מתהלך לו ביער ומחפש אגוז לאכול. בדרך הוא פוגש, בזה אחר זה, שועל, ינשוף, ונחש המבקשים לטרוף אותו, אך העכבר מלא התושייה מזהיר אותם שתיכף יגיע למקום חבר שלו, טרופותי, שהוא מפלצת גדולה ורעבה. החיות נבהלות ומניחות לעכבר לנשפו. העכבר ממשיך בדרכו, ולתדהמתו הוא נתקל לפתע ביציר דמיונו הרעב… בטרופותי עצמו!
מה יעשה העכבר? האם ייטרף? האם ינצל? זהו סיפור על התמודדות עם פחד, ועל גילויים של תושייה, אומץ ונועזות יוצאי דופן המסתתרים בכל אחד מאיתנו.
משתתפים:
אורי יניב/יוסי טולדו, אור ברכה וצר, אדי אלתרמן
22.8,רביעי, תחילת מופע: 11:00 , מחיר כרטיס:50 ₪
"החבר הכי טוב שלי" –
סיפור יוצא דופן על חברות אמיצה בין פרדי הכלב לבין עידו, ילד בן 10, שמבודד מחבריו. בין השניים נרקמת מערכת יחסים מיוחדת מלאת רגש והומור, חברות שמעניקה גם לעידו וגם לפרדי בטחון, אהבה, חברה ותחושת שייכות. מערכת יחסים זו תשנה את עולמם של השניים ואת עולמה של החבורה כולה.
משתתפים:
תמר אלקן, מאיה גסנר, דני לשמן, חי מאור, אורי מזעקי, יניב סויסה
22.8,רביעי, תחילת מופע: 17:30 , מחיר כרטיס:50 ₪

מגוון הצגות  לילדים  מבית היוצר של תיאטרון אורנה פורת שובל ועוד בהיכל התרבות ראשון לציון
"אקסטרא לארג'" –
נועם בן ה-16 פוגש את גיגי ומגלה שהוא בעניין שלה. היא יפה, מצחיקה, אוהבת סרטי אימה וגם… במידה אקסטרה לארג'. בעוד גיגי חיה בשלום עם המראה החיצוני שלה, נועם, שנאבק על מקומו בחברה, מגלה שלא פשוט להיות אתה ולהקשיב ללב שלך, כשכל אחד מחבריו הטובים: תמר, צוק ומיכאל מושך אותו לכיוון אחר. וכאילו זה לא מספיק מלחיץ, הבחירות למועצת התלמידים מתקרבות וגורל נבחרת הכדורגל בידיים שלו. איך יעמוד בציפיות של חבריו? איך יישאר נאמן לעצמו? ומה יעשה כשהסביבה תגלה שהוא מסתיר את גיגי?
קומדיה מרגשת ואמיצה על שיימינג, הרצון להשתייך בכל מחיר, קבלה עצמית ואהבה ראשונה.
בהשתתפות: זוהר מידן, יקיר פורטל, איתי צ'מה, ראובן קובריגרו, טל שלאכטמן / שרון נא
23.8,חמישי, תחילת מופע: 17:30 , מחיר כרטיס:50 ₪
טלפון לרכישת מנוי : 3701*
קישור לאתר האינטרנט: http://www.heichal-rishon.co.il/