מותג התיקים הנמכר בישראל Explore מציג את התיקים החדשים ל-2019

עיצובי, אופנתי, איכותי

מותג התיקים הנמכר בישראל Explore מציג את התיקים החדשים ל-2019

לקראת שנת הלימודים הקרובה משיקהExplore , מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד.

 

Explore   1 in 2– המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד. הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנדים החמים של עולם האופנה, מתיקים בעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה העכשווית. בנוסף, אקספלור הרחיבו את גיוון התאים של התיקים, תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד.

התיקים מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות ב' עד ה' .

 

ליין תיקי הראלי האהובים בעיקר על תלמידי התיכון, בדגמים : ראלי תא אחד, ראלי שני תאים, ראלי ספורט. עיצובים חדשים של תיקים מעוצבים ואופנתיים לבני נוער, במגוון של צבעים לדוגמא: פסים, חלקים, מיקסים, רשת ועוד. התיקים בעלי בד איכותי ריפסטופ ובד קאנבס, שומרים על התיקים לאורך זמן. אקספלור הרחיבה את מגוון תיקי הראלי בעלי תחתית עור, השומר על התיק באזור בו הוא נשחק הכי הרבה. מיועד לבני נוער בכיתות ז' עד יב'.

 

נושא הדגל השנה בעולם התיקים הוא – תיקים בת קיימא/ אקולוגית. התיקים של אקספלור לוקחים חלק בשמירה על איכות הסביבה ומיוצרים ללא חומרי PVC . כל התיקים, עשויים ממבחר בדים חדישים, עמידים מפני שחיקה, דוחי כתמים וניתנים לכיבוס (ידני במים קרים), מצופים בחומר דוחה מים, ומגיעים עם רוכסנים איכותיים. בדי  Exploreעוברים שלושה תהליכי ציפוי לדחיות מים ולמניעת חדירת נוזלים (כשנשפך נוזל על התיק הוא מחליק ולא נספג בבד, בדומה למעילים איכותיים). השנה ישנם שני סוגי בדים חדשים, בד המינאז ובד ריפסטופ.

לכל התיקים קלמרים תואמים במבחר דגמים, גדלים וצורות לבנות או לבנים: קלמרי שלושה תאים, שני תאים, קלמר עגול, קלמר אליפטי ועוד. 

 

מחירים מומלצים לצרכן:

Explore 2 ב 1:  189 ₪ ; Explore ראלי תא אחד: 69 ₪  ; Explore ראלי שני תאים: 79 ₪

 

 

ניתן להשיג את תיקי Explore ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות, ברחבי הארץ.