משפרים את הטחינה – חברת "אחוה" משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה עדינה

טחינות חדשות אחוה קומפוזיציה

הטחינה הגולמית של "אחוה" מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, מופחתת נתרן ובעלת ערכים בריאותיים מצטיינים. הטחינה העדינה מתאפשרת אודות לטכנולוגיה חדישה ומשפרת את מרקמו של המוצר וטעמו

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה בטחינה עדינה. בחברה מסבירים, כי הטחינה העדינה מתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה, המשפרת את מרקמו של המוצר ואת טעמו, והופכת את חוויית הצריכה לאיכותית הרבה יותר. טחינה גולמית מתוצרת "אחוה" תימכר בגרסתה החדשה במחיר מבצע של 8 – 10 שקלים בלבד, לצנצנת חצי קילו.

בחברת אחוה מקפידים על הכנת הטחינה על בסיס 100% שומשום טחון, כאשר שומשום מלא (עם הקליפה) גבוה בערכים תזונתיים בשל הוויטמינים והמינרליים הנמצאים בקליפה. המוצרים מכילים רכיבים טבעיים בלבד ומהווים בסיס לעשרות מאכלים מגוונים, בריאים וטעימים ובדגש על מחירים אטרקטיביים השווים לכל נפש.

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc, "טחינה היא מאכל בריא ואיכותי המבוסס על זירעוני שומשום העוברים תהליך של טחינה ליצירת ממרח בעל טעם וריח אופייני, עשיר ביתרונות תזונתיים. כאשר הטחינה טבעית היא נחשבת למאכל בריא מאוד, כיוון שהיא עשירה בסידן, ברזל, חומצות שומן חיוניות, סיבים תזונתיים ודלה בנתרן. טחינה טבעית היא תוספת נהדרת לכל ארוחה ויכולה להשתלב כסלט בפני עצמו או כרוטב לסלט ירקות, תיבול לבשר ואפילו משתלבת בהרבה מאד סוגים של קינוחים. אך לא כל הטחינות יכולות להיחשב "בריאות" באותה מידה. אחד ההבדלים הבולטים בין הטחינות המיוצרות בארץ הוא תוספת המלח. כאשר מדברים על מלח, מתכוונים לתוספת מינרל ה"נתרן" למזון, הנחשב כיום לאחד מרכיבי המזון שמנסים להפחית בתפריט היומי. המלח נמצא במזונות מתועשים ומעובדים רבים. צריכה רבה שלו, עלולה לעלות את הסיכון הבריאותי למחלות רבות".

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ₪ לאריזת 500 גרם; 14 – 16 ₪ לאריזת 1 ק"ג.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.