פוקס הום עורכת את שולחן חג הפסח בהשראת שעת הדמדומים הקסומה

פוקס הום עורכת את שולחן חג הפסח בהשראת שעת הדמדומים הקסומה

FOX HOME_צלחת הגשה_69.90 שח_קרדיט הצילום אפרת אשל

 

FOX HOME

עורכת את שולחן חג הפסח בהשראת שעת הדמדומים הקסומה

רשת FOX HOME משיקה בימים אלו את שולחן חג הפסח שלה לשנת 2019, הנושא בשורה עיצובית מרעננת ושוברת שגרה. שולחן החג נקרא Twilight Rose, והוא חושף סיפור רך וחם, המשלב תערובות של צבעים וטקסטורות הלקוחות מעולם הגלקסיה והטבע.

לדברי עומרית גזית קניון, סמנכ"לית פיתוח ועיצוב של FOX HOME: "החלטנו להציע השנה טוויסט אדג'י לשולחן חג אלטרנטיבי ולא פחות חגיגי. ההשראה לשולחן האביבי לקוחה משעת הדמדומים, הזמן שבין השחר ובין הזריחה, בין השקיעה לבין צאת הכוכבים. ממגע האור על צבעוניות חמה, אדמדמה, ורודה, זהובה ונוצצת יבזיקו תתי גוונים קורליים וקשת של מרקמי צבעים מטאליים וטקסטורות".

לעריכת שולחן בלתי נשכח ממליצים בצוות העיצוב של הרשת לשלב צלחות פורצלן בצבע NUDE בגימור מוזהב ועליהן צלחות זכוכית מרוקעות פסים מבריקות בנצנוץ ורוד עתיק, לצד כוסות יין מעוטרות בסיומת מוזהבת. לאוהבי המראה השלם ניתן לשלב כלי הגשה מקשת של צבעים הנעה בין ורוד לכסף, על מפה אלגנטית בצבע שמנת, המשלבת חוטי זהב נחושתיים וראנר עם פרנזים מנצנצים. חבקי המתכת בצבע נחושת יעטפו בשלמות את מפיות הבד הארוגות חוטי זהב. עששית אישית מזהב בצורת פרח תשלים את המראה. האביב מסמל התחדשות, פריחה ואופטימיות, לכן מומלץ לשלב בעריכת השולחן סכו"ם ורוד נחושת, שיחדד את הנצנוץ על קערות ההגשה. גם קעריות מזכוכית שקופה בגוונים רכים יוסיפו אפקט של נצנוץ חגיגי.

 

צילום שולחן החג: דניאל לילה, פטור מתשלום

 

רשת FOX HOME, מותג הלייף סטייל המוביל בתחומי המטבח, אירוח ושולחן, טקסטיל, אמבטיה ונוי. הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרי קז'ואל אופנתיים לבית, נמצאת בפריסה ארצית ומונה כ-79 חנויות.

FOX HOME שמה לה למטרה להעשיר את סגנון החיים של כל מי שאוהב ומחפש חדשנות ויצירתיות, לצד איכות ומחירים טובים.

למידע נוסף ולבירור החנות הקרובה ניתן להיכנס לאתר: www.foxhome.co.il או בפייסבוק.

 

פוקס הום עורכת את שולחן חג הפסח בהשראת שעת הדמדומים הקסומה

FOX HOME_שולחן חג הפסח_קרדיט צילום דניאל לילה