פריגת אקסטרה EXTRA בפחית, טעים לשתות, קל לשמור ובריא

בשורה חדשנית ומרעננת לקיץ החם של פריגת

 

פריגת אקסטרה EXTRA בפחית, טעים לשתות, קל לשמור ובריאמוצר חדש וחדשני בשוק המשקאות הקלים: סדרת משקאות במגוון טעמים המכילים מעל 90% פרי, בבקבוק – פחית שבקלות ניתן לסגור. המרקם של הבקבוק הוא פלסטיקי כמו כל פחית שאנחנו מכירים. רק כעת אפשר לסגור את הפחית שלא תתקלקל ובקלות היא תישמר.

 

פריגת אקסטרה ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים! פריגת המתמחה ביצור מוצרים המכילים פרי טבעי, מציגה סדרת משקאות חדשה, ראשונה מסוגה בשוק המשקאות בישראל. הטעם עשיר, איכותי, סמיך, ובריא. כיף לשתות ולהנות. להרוות את צמאונו בקיץ החם.

 

לצד המשקאות הקיימים בשוק שמכילים סוכר מוס, פריגת EXTRA, אקסטרה מחדשת את קטוגריית המיצים ומבוססת על מיצי פירות במרקם טבעי ועשיר וכוללת מגוון טעמים: אננס, מנגו, אננס – פסיפלורה ומיקס פירות טרופיים. הסדרה מוגשת בבקבוק פחית ומאפשרת שימוש חוזר. זהו פיתוח ראשון מסוגו בעולם.

פריגת אקסטרה EXTRA בפחית, טעים לשתות, קל לשמור ובריא

 

אני אוהבת לשתות או יותר נכון לומר, צריכה לשתות. אני מנסה לחנך את ילדי לשתות כמה שיותר, והם? הם אוהבים לשחק עם הכוס בעיקר.

כעת, אני יכולה להציע להם מנת פרי, בשתיה ובקלות הם יכולים לשמור ולא לשפוך ולשתות אחר כך.

פריגת אקסטרה EXTRA בפחית, טעים לשתות, קל לשמור ובריא

 

משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת מוסיף: "בעקבות טרנדים המשתנים בעולם המשקאות, ולאחר ההקשבה לצרכנים, אנו שמחים לרגש ולהפתיע עם סדרת מיצים חדשנית וטעימה. אנו גאים להביא בשורה חדשנית לשוק המשקאות הקלים ולספק לצרכנים שלנו חווית שתיה מפנקת טעימה, המבוססת על איכותם ומתיקותם של הפירות.

כדי להשיג את הטעם המושלם ולספק ללקוח חווית שתיה יוצאת דופן, פיתחנו במשך למעלה משלוש שנים סדרה של מיצים מפירות איכותיים שנבחרו בקפידה. כמו כן, פיתחנו גם אריזה אישית, חדשנית ומעוצבת המאפשרת הנאה מהמשקה וגם ניתנת לשימוש חוזר.

פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד".

 

ניתן להשיג את המשקאות מסדרת פריגת EXTRA אקסטרה בפחיות 429 מ"ל במקררים בנקודות המכירה, כגון: חנויות הנוחות, מזון מהיר.

המחיר משתנה בהתאם לקמעונאים.

כיף לשתות ולהנות. להרוות את צמאונו בקיץ החם

Summary
Review Date
Reviewed Item
פריגת אקסטרה EXTRA
Author Rating
51star1star1star1star1star