קוסמטיקה אחרת, לא מה שחשבתם… NO MORE לבזבוזים מיותרים – KB PURE דואגים לך באמת

תזכרו את השם, קובי ברוך!

קוסמטיקה, הו קוסמטיקה. אני יודעת שאת חשובה אך תמיד את נראית לי קשה ומסובכת ודורשת המון עבודה. בינינו, גם אם נודה באמת היא נתפסת לי בראש כבזבוז כספי ואסביר, בואו נעלה חוויות מהעבר, תקופת הנעורים, זוכרות, היינו שם לא כזה מזמן…

הקוסמטיקאים היקרים שהיינו פוגשות בעיקר לצרכי טיפולי פנים או הסרות שיער למיניהם היו ממליצים על מיליון תכשירים אשר לא תמיד עזרו לנו ולרוב סתם "שכבו" אצלנו בארון.

 

את מר קובי ברוך הסכמתי ורציתי לפגוש כי איכשהו אינטואיטיבית הייתה לי תחושה לגביו. הגעתי למפגש העיתונאים באיחור, בתחושה של: "טוב, מה הוא רוצה, בואי נשמע ונלך".

ביני לבין עצמי אני מנחמת את עצמי שהמפגש לא רחוק מהבית ומקסימום אוכל להגיד שאני עייפה מההריון, אך הפעם נשארתי עד הסוף.

התיישבנו בסוף פגישה אחד על אחד, רק אני והוא, והוא פשוט ידע לקרוא אותי, ידע להגיד מה מפריע לי בעור הפנים ואיך אני יכולה בקלות רבה לשנות את הדברים האלו. אל תדאגו, תמונות והוכחות בכתבה נוספת, אני מבטיחה.

 

קובי ברוך הוא מומחה בקוסמטיקה קלינית ובבעיות עור מורכבות ומי שהקים את "המרכז לקוסמטיקה קלינית KB PURE", בו מעביר הדרכות מקצועיות למטפלים ומטפלות מרחבי הארץ, מציג ליין רחב של תכשירים קוסמטיים המיועדים לבעיות עור מורכבות וכן מוצרים חדשים להגנה מפני השמש בקיץ הישראלי. אקנה, פיגמנטציה, כתמי שמש ויובש, אלו רק חלק מבעיות העור איתן אנו מתמודדים מדי יום.  ברוך משיק לאחר תהליך של כשנתיים, ליין של 15 תכשירים קוסמטיים לבעיות עור, המאושרים על ידי משרד הבריאות המתחלקים ל- 4 קטגוריות:

 

  1. טיפול מאזן לעור בעייתי, בדגש על אקנה
  2. פיגמנטציה- הבהרת כתמי עור, מלנין, כתמי שמש.
  3. אנטי אייג'ינג- מיצוק, טשטוש והחלקת קמטים.
  4. עגלת הטיפולים לקוסמטיקאיות- מוצרים לטיפול אצל קוסמטיקאית בלבד
KB PURE קובי ברוך

צילם: אלי גיטלמן

בנוסף, ב- KB PURE מציעים ליין מוצרים " MULTI NEEDS"- שלושה מוצרי הגנה ושמירה על העור המותאמים לקיץ.

המוצרים של קובי ברוך פותחו על ידו ועל ידי צוות כימאים אשר איחדו מספר פורמולות לפורמולה אחת, מה שמוביל לטיפול מואץ עם מינימום תכשירים במינימום זמן. לא רק חווה זינבויום מייצרת מוצרים, אני בעד שוק חופשי ותחרות חופשית, לכן קחו את מילתי בחשבון ותדעו, תוך שנתיים האדם הופך להיות מותג מוביל בתחום זה.

 

קובי ברוך KB PURE

קובי ברוך

  1. סדרת המוצרים לעור בעייתי ואקנה:
  • פיור קרם קרם לחות לעור שמן בעייתי ומיועד לטיפול באקנה. החומר הפעיל בקרם מאזן את הפרשת השומן העל עורי, מרגיע את הדלקת ומפחית באופן משמעותי את כמות הנגעים הדלקתיים בעור. החומרים הפעילים בתכשיר: גורמי ה NMF החיוניים לשיקום העור ושמירה על לחות מקסימלית, חומצה אזלאית המעכבת את שגשוג חיידקי האקנה ומאזנת את הפרשת הסבום ונוגדי חמצון והרגעה.  מיועד לטיפול בשילוב עם המקלף.

מחיר מומלץ לצרכן: 330 ₪ ל 50 מ"ל

  • אלפא בטא – תכשיר מקלף לחידוש עוצמתי לעור השמן בעייתי המאופיין בנגעי אקנה קומדוניקה, פצעי חררה, שומנים תת עוריים ומיליומים. התכשיר מחדש את מרקם העור, מצמצם נקבוביות ומאזן את הפרשת השומן. מתאים לשימוש בעלי "פיצפטריק"  (מספר עור) 1 עד 4. מתאים גם לבעלי גוון עור כהה בשילוב תכשיר נוסף לדיכוי פגמנט. שימוש במקלף ALPHA BETA  הינו ערב כאן ערב לא.  ולאחר 5 דקות יש למרוח קרם לחות.

מחיר מומלץ לצרכן: 240 ₪  ל- 30 מ"ל

  • אזו קרם-  תכשיר טיפולי עוצמתי לטיפול בעור שמן בעייתי הנוטה למצבים הורמונליים המעוררים נגעי אקנה מורמים, מטפל באקנה פעיל המתאפיין בפפולות, פוסטולות וציסטות.

הרכב פעיל: קרם חומצה אזלאית 20% מה שמאזן בלוטות השומן באופן מידיי, מעכב את שגשוג החיידקים ועוצר את התפשטות הדלקת.

מחיר מומלץ לצרכן: 240 ₪ ל- 30 מ"ל

  • סבון סליצילית סבון אנטיספטי, מחדש עדין לטיפול במגוון בעיות עור שמקורם בזקיקי השיער : פוליקוליטיס, אקנה, חררה וקומודונים. הסבון מסיר תאים מתים ומגביר את חדירת שאר תכשירי טיפול במידת הצורך. התכשיר מתאים לשימור תוצאות טיפולי פילינג, יעיל במיוחד לטיפול בפצעי חררה, מטפל ביעילות ומונע הופעת נגעי דלקת זקיקי השיער, יעיל לטיפול בפצעי אקנה לעור בתולי לצד פיור קרם, חידוש כללי לעור הגוף מעניק מראה עור בהיר, מבריק וחיוני. בנוסף התכשיר הינו מתאים לעור כהה למשך עונת הקיץ  ופעיל לטיפול במחלת האקנה בכל חלקי הגוף.

מחיר מומלץ לצרכן: 117 ₪ ל- 250 מ"ל

  • מסיכת הרגעה- קרם הרגעה לחותי, מתאים לטיפול בעור מגורה ואדמומי, יובש קיצוני בכל חלקי העור, יובש קיצוני בעור הידיים, סבוריאה יבשה ואקנה שנוצר מגירוי חיצוני. הקרם משקם ביעילות לאחר פרוצדורות פולשניות. עשיר בגורמי לחות, חומצות שומן ושלל חומרי הרגעה עוצמתיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 165 ₪ ל 50 מ"ל

  • סבון עץ התה של KB PURE  ( pure tea tree) תכשיר ניקוי עדין לעור הפנים המותאם לכל סוגי העור, מעניק לחות ומגע קטיפתי, מועשר בתמצית שמן עץ התה ובניחוח מרענן. תכונות התכשיר: אנטי ספטי, אנטי חיידקי, אנטי בקטריאלי, מעניק לחות, מרגיע, מעודד חידוש תאים, יעיל כטיפול מקומי לזיהומים אקוטיים, כוויות, זיהומי עור, אקזמות, יבלות ויראליות ועוד…

הוראות שימוש למטרת ניקוי:  יש למרוח מהתכשיר על עור לח בתנועות עיסוי ולשטוף באופן יסודי.

הוראות שימוש למטרה טיפולית: יש למרוח מהתכשיר למטרת ניקוי, ולאחר שטיפה וייבוש העור למרוח מהתכשיר בשכבה נדיבה על גבי העור המיועד לטיפול למשך כחמש דקות ולשטוף באופן יסודי. בסיום הטיפול יש למרוח תכשיר לחות מותאם.

מחיר מומלץ לצרכן: 98 ₪.

 

  1. סדרת מוצרים לפיגמנטציה
  • אנטירוזין- (תכשיר דיכוי) תכשיר הבהרה עוצמתי המפחית באופן משמעותי את קצב ייצור פגמנט המלנין , מתאים לכל סוגי וגווני העור כטיפול מבהיר וטיפול מונע בסוגי עור הנוטים לייצר כתמי עור . תכשיר זה אף מתאים לנשים הרות (בסולם פיצפטריק 3 ומעלה) וימנע באופן משמעותי את היווצרות כתמי ההיריון הנוצרים בשל השינויים ההורמונליים החלים בגופן.

מחיר מומלץ לצרכן: 330 ₪ ל 50 מ"ל

  • פיטו וויטנינג קרם- תכשיר הבהרה מחדש לטיפול בכתמי עור. מתאים לטיפול בעור הנוטה להיפר-פגמנטציה, אינו מגרה ומתאים לחידוש העור הכהה בפרט. הקרם מבוסס על חומצה פיטית וקוג'ית בשילוב חומרי הרגעה אנטי דלקתיים.

מחיר מומלץ לצרכן: 288 ל- 30 מ"ל

 

  1. מוצרי האנטיאייג'ינג
  • גולד קרם וגולד מדיום קרם

מדובר בשני תכשירי לחות יומיומיים הנלחמים בנזקי הגיל והסביבה וכן משקמים את מחסום האפידרמיס ובשל כך העור נראה חי, מבריק ומלא חיים. התכשירים מכילים קומפלקס של פפטידים ביומימטיים ייחודי התורם למיצוק ושיקום העור הבוגר. בנוסף שניהם עשירים בנוגדי חמצון מגוונים הנלחמים ברדיקלים החופשיים המאיימים לפגוע בבריאות העור.

 

  • גולד מדיום קרם- תכשיר לחות במרקם קל קטיפתי לאנטיאייג'ינג.

מתאים לסוגי עור מעורבים, שמנים ומאוזנים. הקרם בעל מרקם בינוני אשר נספג בקלות ומקנה לעור מגע ותחושה קטיפתיים. תכשיר זה אף מתאים למי שסובל מסבוריאה אוליאוזה.

מחיר מומלץ לצרכן: 320 ₪ ל- 50 מ"ל

  • הגולד קרם- תכשיר לחות עשיר מרקם לאנטיאייג'ינג.

מתאים לעור חסר שומן, בין אם מדובר בעור בוגר ובין אם מדובר בעור בעל נטייה גנטית לאי הפרשת שומן.

מחיר מומלץ לצרכן: 320 ₪ ל- 50 מ"ל

  • רטינול אקטיב קרם מקלף על בסיס חומצות אלפא הידרוקסי לצד רטינול ונוגדי חמצון. מדובר בתכשיר חידוש עוצמתי לעור הבוגר, מקנה חידוש, מיצוק והבהרה לעור הבוגר ומטשטש את סימני הגיל. המקלף הינו עצמתי ומתקדם שמתאים לסוגי עור מגוונים אך מאוזנים ללא דלקות עור ומתאים בפרט לעור כהה. תכשיר זה אסור לשימוש לנשים בהריון או מניקות וכן אינו מתאים לעור עם אקנה פעיל.

מחיר מוצע לצרכן: 288 ₪ ל 30 מ"ל

 

  1. KB PURE MULTI NEEDS – מוצרי הגנה לקיץ, שבואו נודה באמת, הקיץ בארצנו הוא מזמן לא רק חודשי יולי אוגוסט, אנחנו מדינה חמה וכדאי שנזהר ונשמור על עצמנו, במיוחד כאמהות שתמיד שומרות על ילדינו אך את עצמנו, מפתיע או לא, לרוב שכחנו.

 

  • KB PURE MULTI NEEDS BARRIER SERUM

סרום פעיל ולחותני לעור עייף וחסר חיים, כולל עור עדין. התכשיר משפר את טונוס העור, משחזר ומאזן לחות, מגביר את פעילות העור ומקל על חידושו. בשימוש קבוע, העור יראה רענן, גמיש וחלק. לחות במרקם סרום מותאם למגוון סוגי עור, ניתן לשימוש כתכשיר סולו לעור שמן / מעורב / שמן בעייתי או לעור יבש כתכשיר תומך לחות לצד תכשיר נוסף. התכשיר מיועד למי שלא מעוניין בקרם לחות בשל החום היבש והזעה והוא אינו מצריך שימוש בקרם תומך כפי שמירב תכשירי הסרום מחייבים.

מרכיבים פעילים: תמציות קוויאר, אצות ים, Qs, פירות אסאי, קולגן ימי, מלח, מגנזיום, רזברטרל, מלח ים המלח, חומצה היאלורונית, ויטמין E.

הוראות שימוש: למרוח על עור נקי בוקר וערב בשכבה דקה .

  • MULTI NEEDS KB PURE ספריי הרגעה 

תרסיס טיפולי עוצמתי המכיל חומרי לחות, הזנה, נוגדי חמצון, חומצות אמינו, חומרי שיקום, וויטמינים המעניקים הרגעה עוצמתית, קירור, הגנה על תאי העור ולחות חיונית.

מרכיבים פעילים נוספים: פנטנול, תמציות של זרעי תמרינד, מרווה, דו-שן, לוז מכשפה, פרח לילי לבן, אלנטואין וחומר הרגעה פטנטי.

המכשיר מיועד לאחר ובמהלך חשיפה לשמש, יש להתיז מהתכשיר על פני העור.

לאחר הסרת שיער בשעווה, גילוח, לייזר, ipl וכדומה יש להתיז כמות נדיבה מהתכשיר, לאחר ספיגתו בעור, האדמומיות תופחת באופן משמעותי עד להרגעה מלאה .

  • MULTI NEEDS PROTECTOR KB PURE  מקדם הגנה

תכשיר לחות קליל ומרגיע משולב במייק אפ אוניברסלי המעניק גוון אחיד ובריא לעור הפנים.  הקרם מכיל קומפלקס עשיר של רכיבים מן הטבע להזנה, ריכוך והגנת העור מפני נזקים סביבתיים. שימוש מתמיד בתכשיר מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומותיר את העור חלק כמשי. מכיל מסנני קרינה פיזיקליים המגנים מפני קרני השמש.

מרכיבים פעילים: חמאת קקאו , פפטיד נחושת GHK, פוליסכרידים, תמציות אדלוויס האלפי, ג׳ינג׳ר, נבטי חיטה , חומצה היאלרונית, חלבון סומסום , מלח ים המלח וויטמין a,e.

 

את מוצרי KB PURE  ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות ברחבי הארץ או בטלפון:  03-6742323

 

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
3 based on 7 votes
Brand Name
KB PURE
Product Name
KB PURE