אסם נכנסת למטבח האסייתי

החל מנודלס ועד לרטבים אסם מביאה את הטעם האסייתי הישר אל המטבח הישראלי

 

אסם נכנסת למטבח האסייתי החל מנודלס ועד לרטבים

המטבח האסיאתי כבר מזמן לא רק "טרנד"! המסעדות האסייתיות נתפסות מיינסטרים, ומהוות חלק מהיום-יום שלנו, בזכות הטעמים העזים והאקזוטיים מעוררי התיאבון שיש למטבח האסייתי להציע. גם למטבח הביתי המגמה הזו הגיעה: ממחקר שערכה אסם עולה כי 30% מהישראלים מקפיצים ארוחה אסייתית לפחות פעם בשבוע. למרות הפופולאריות והצמיחה של הקולינריה האסייתית, עדיין רוב הבשלנים בישראל נרתעים לנוכח רשימת מצרכים אינסופית, רכיבים שפחות מוכרים ומתכונים מורכבים.

בינינו, לא מעט מהאוכל שלנו כבר מתבסס על האוכל האסיאתי. לא מעט תבשילים, מרקים, פסטות, קציצות ועוד אני מבשלת ומתבלת לפי המטבח האסיאתי. אך מה זה למעשה המטבח האסיאתי, סויה? מוקפץ? בינינו, המטבח הישראלי מכיל כמעט את כל המטבחים בעולם: פסטה יש רק יותר דקות ולדעתי טעימות מאוד. בשקיות הנודלס החדשות ניתן למצוא גם שקיות אישיות ולכן בניגוד לשקיות הפסטה הגדולות כאן אפשר להכין מנות אישיות ולא לזרוק אוכל מיותר לפח. הרטבים מומלצים, מלוחים במידה, וגם איתם כמובן אפשר להכין הכל, מוקפץ, חזה עוף, בשר ובמילים אחרות, אסם משדרגת את חווית המטבח, משפרת את הטעם, ומעניקה גוון נוסף, חידוש ושדרוג לטעמים שהיו מוכרים עד כה.

 

כחלק מהמגמה ובכדי לסייע לצרכן הביתי, אסם משיקה את "הסדרה האסייתית": סדרת מוצרים חדשה שמנגישה את המטבח האסיאתי לבישול הביתי, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. המוצרים החדשים פותחו עם שפים, בהתאמה לחיך ולטעמים הישראליים.  כל מה שצריך לעשות זה לבחור את סוג הנודלס המועדף, להוסיף ירקות ותוספות שאוהבים, לבחור את הרוטב המועדף ולהתחיל להקפיץ.

בתחום הרטבים הסדרה כוללת 5 רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב אסייתי חריף למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב קארי ירוק תאילנדי ורוטב ספייסי צילי. בקטגוריית עזרי הבישול אסם משיקה פירורית פנקו. בתחום התוספות הסדרה כוללת 6 מוצרים: נודלס אטריות אורז רחבות, נודלס אטריות להקפצה, נודלס אטריות מסולסלות, נודלס אטריות ביצים שטוחות, נודלס אטריות ביצים רחבות ונודלס אטריות עם תרד.

 

לדברי ליאת קידר פייגין, מנהלת הפעילות בחטיבה הקולינרית באסם: "כחלק מהאסטרטגיה של אסם להיות השותפה לבישול, בחרנו להנגיש לצרכן הישראלי את המטבח האסייתי הכל כך אהוד. לאור המגמה הצומחת להכנה של מנות מהמטבח האסייתי, צרכנים מחפשים מוצרים שיסייעו להם להכין ארוחה טעימה ובקלות. הסדרה האסייתית של אסם נותנת מענה מלא להכנה של אוכל אסייתי טעים שכל המשפחה תאהב. עבודת הפיתוח על הסדרה ערכה כ-שנה ולוותה במבחני טעימה בכדי להתאים את המטבח מהמזרח הרחוק לחיך הישראלי".

אסם נכנסת למטבח האסייתי החל מנודלס ועד לרטבים

עם אטריות נודלס אסם הכל טעים!

כשרות נודלס חתם סופר, למעט אטריות אורז – בד"צ בית יוסף

כשרות רטבים בד"צ, למעט רוטב סויה קלאסי וקארי ירוק תאילנדי – חתם סופר

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.