בורקס "מעדנות" פינוקים כי גם לנו מגיע להתפנק ולפנק מדי פעם

בורקס פינוקים כי גם לנו מגיע להתפנק ולפנק מדי פעם

כשהייתי קטנה, אחותי הגדולה  ממני נהגה לאכול בורקסים מדי יום.

זאת תמונה שזכורה לי היטב, היא הייתה מסיימת את לימודיה, מתיישבת מול הטלוויזיה, אם אני לא טועה אפילו מול בברלי הילס 90210, היא הייתה במחנה של דילן, אני הייתי במחנה של ברנדון, עם גיל (מעדן הגבינה) ובורקס תפוחי אדמה.

אמי ז"ל תמיד נהגה לומר שהיא לא ממש יודעת מה אנחנו אוכלות אז שאנסה להכין לה רשימות. אחותי שעד היום "בעייתית" באוכל התנגדה לאכול מסודר.

עד היום כשבא לי להתפנק, אני נוסעת עם בעלי לשוק לווינסקי ואנחנו אוכלים יחד בורקס טעים עם ביצה, מתבלנים בפלפל שחור ומלח, וכמובן מלפפונים חמוצים וזיתים בצד.

בורקס "מעדנות", חברה מוצלחת וטעימה המתמחה בכל קשת מוצרי הבצק (אתם חייבים לנסות את הפיצות) השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה, "בורקס פינוקים".  אני טעמתי שני סוגים תפוחי אדמה וגבינה.

בורקס פינוקים כי גם לנו מגיע להתפנק ולפנק מדי פעם

לא עוד לבורקסים הקטנים, הבורקס הזה בהחלט יכול להוות בחשבון חלופה לארוחה (לא כל יום, אך פעם בשבוע להתפנק זה לא רע בכלל לדעתי)  ועם מוסיפים ביצה קשה (מנת חלבון) וירקות ליד, נשמע לא רע בכלל ואפילו כדאי לנסות.

 

כשהכנתי את הבורקס מיהרתי לסידורים, אני לקראת לידה ורציתי ללכת לראות בית חולים שאני שוקלת ללדת בו. הבייביסיטרית שלנו המקסימה הגיעה, בעלי חזר מהעבודה ובינינו בלחץ של זמנים ובלחץ לברוח החוצה לא תמיד יש זמן לבשל, להכין ארוחת גורמה, לכן הכנסתי את הבורקסים לתנור, לאחר שמשחתי ביצה עליהם, קישטתי בשומשום (מגיע כבר בשקית עם הבורקסים) והכנסתי לתנור.

בעלי ואני תוך פחות מחמש דקות "ירדנו" על אחד, וכך כרגיל הוא טען שלא אכל כלום, לקח לעצמו לדרך, הבייביסיטרית שלנו אכלה, לאחר כחצי שעה – שעה שלחה לי הודעה שהיא עדיין רעבה, אמרתי לה תאכלי את האחרון ותסגרי לך פינה וכך היה.

כשחזרתי לי לא נשאר דבר. ואם תרצו לדעת סימן נוסף להצלחת הבורקסים האלו, שכמה ימים לאחר מכן הבייביסיטרית שלנו שלחה לי הודעה מהסופר שהיא קנתה את הבורקסים והכינה אצלה בבית (גם בן זוגה נהנה ואכל).

בורקס פינוקים כי גם לנו מגיע להתפנק ולפנק מדי פעם

כולנו לפעמים צריכים ורוצים להתפנק, בורקס "מעדנות" פינוקים מאפשר לנו זאת, ואני בעד (מדי פעם), בתאבון.

Summary
Review Date
Reviewed Item
בורקס מעדנות פינוקים
Author Rating
51star1star1star1star1star