בצל הקורונה : מחבקים את האמהות והאמהות שבדרך

בצל הקורונה : מחבקים את האמהות והאמהות שבדרך

JAMA"- אפליקציה חברתית חדשה בשיתוף קבוצת החברות אסתי לאודר

 

JAMA"- אפליקציה חברתית חדשה בשיתוף קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל,  המהווה One Stop Shop לאימהות ואימהות שבדרך, ומאגדת תחת קורת גג אחת כל מה שחשוב לנשים הרות ואמהות לדעת.

קהילה שיתופית המציעה עולם שלם של חברויות, תכנים ופעילויות מגוונות והכל בהתאמה אישית ראשונה מסוגה.

האפליקציה מבוססת על טכנולוגיה חדשה היודעת לחבר בין אמהות בסטטוס זהה, הנמצאות באותה סביבה ומתעניינות באותם תחומי עניין. באפליקציה נמצאים גם עשרות מומחים בתחומם, היכולים לסייע לאימהות בכל שאלה ובכל עניין בנושאים כמו ייעוץ שינה, תזונת תינוקות, הנקה ועוד.

 

בימים אלו נולדה אפליקציה חברתית חדשה –  JAMA  – בית פתוח ועוטף המחבר בין קהילות האימהות ומלווה אותן צעד אחר צעד, החל משלב ההיריון ועד שהתינוק מגיע לגיל שלוש, דרך חוויות משותפות באמצעות תוכן, מדריכים מקצועיים ופעילויות מגוונות שיעשירו את עולמן יגרמו להן לדעת ולהרגיש שהן ממש לא לבד.

 

מאחורי אפליקציית ג'אמה עומדים האחים כפיר ומיה דיין, העוסקים בפיתוחה כבר למעלה משנתיים, מאז נולד בנה הבכור של מיה ויחד איתו נולדה מיה לחיים חדשים. במהלך תקופת ההורות הראשונית היא חוותה בדידות ואתגרים שלא הכירה קודם, ואז גמלה בליבה ההחלטה להקים אפליקציה שתחבר בין אימהות ותדאג שכל הריונית ואמא טרייה תדע שיש מישהי לצידה.

ימי הקורונה, וההבנה שהמשבר גורם לבדידות רבה של נשים בהריון ואחרי לידה, העלו את פיתוח האפליקציה להילוך גבוה וכעת משיקים האחים את התוצר המוגמר: בית המפגיש בין אמהות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת יצירת חברויות, פרסונליזציה והגשת תוכן מותאם, המבוסס על לוקיישן, קצב התפתחות הבייבי ועל תחומי עניין, שיספק לאמהות מה שהן באמת צריכות כדי לא להרגיש לבד.

ברוח הזמן – מציעה כרגע האפליקציה מפגשים ושיתופים וירטואלים בין אמהות תוך הענקת מאות תכנים של הרצאות, סדנאות ופעילויות והכל אונליין. כך למשל ניתן למצוא הרצאות בנושאי שינה והנקה, טיפים וכלים להורים, פעילויות של כושר לאמהות, סדנאות אוכל, הכנה ללידה ועוד ועוד. בנוסף, יכולה כל אמא להעלות פוסט ולקבל פידבק מאמא אחרת מנוסה יותר וגם ממומחים בתחומם, שהם חלק בלתי נפרד מהאפליקציה. כך לדוגמה ניתן למצוא מומחה בתחום השינה, הנקה, הורות ועוד.

 

 

ג'אמה חברה לקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת בישראל את מותגי האיפור והטיפוח המובילים בעולם וביניהם: מאק, אסתי לאודר, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס ועוד, בשל קהל יעד משותף. גם האפליקציה וגם קבוצת אסתי לאודר פונות לקהל המורכב ברובו מנשים בגילאי

 25-45, המשתייכות לאוכלוסיית היולדות והאמהות שבדרך. אלו הנאלצות בתקופת משבר זו, יותר מתמיד, להתמודד עם מציאות חדשה ולא פשוטה, ללא עזרה חיצונית ותמיכה משפחתית, מה שהופך את החוויה המרגשת והמשמעותית בחייהן למאתגרת ומלחיצה ,כזו המעצימה את תחושת הבדידות וחוסר האונים. כעת מושקת האפליקציה בשיתוף פעולה עם קבוצת החברות אסתי לאודר.

 

 

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר, נחשף לאפליקציה עוד בשלבים מוקדמים, ומתוך רצון אמיתי להחזיר לקהילת הנשים בישראל, שהן הלקוחות המרכזיות של מותגי הקבוצה וכדי לסייע לאותן נשים החשות בדידות ולעודד יצירת חברויות וירטואליות בין נשים בעלות אותם תחומי עניין,  הוא החליט לשתף פעולה עם האתר וכך ניתן יהיה למצוא באתר תכנים מותאמים גם לאוהבות האיפור והטיפוח: סרטוני how to של שמירה על שגרת טיפוח בהריון, טיפים לאיפור לפני או אחרי לידה, טיפים לטיפול בפיגמנטציה, מסיבות לייב עם המאפרים המובילים, צ'אט לייב עם יועצות טיפוח ועוד.

 

אפליקציית JAMA ניתנת להורדה בחינם . לינק להורדה – https://app.jama.co.il/.

כל מי שתוריד את האפליקציה תקבל גם קודי קופון להנחות באתרי האונליין של מותגי הקוסמטיקה המובילים:  20% הנחה באתרי האונליין של מאק ובובי בראון ו- 30% באתרי האונליין של אסתי לאודר וקליניק.