שבוע שעבר הוזמנתי להשקת הארטיקים של גלידות נסטלה. מוצר חדש, ארטיקים La- Frutta הם שלגוני פרי מפנקים המכילים 50% פרי ובין 67-90 קלוריות ליחידה.

סדרת La-Frutta, המתאימה גם לטבעונים, מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים, בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי: בננה- תמר- פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס- תפוז, מלון- תפוח. המוצרים ישווקו גם במאגדות ברשתות השיווק ובמרכולים.

תודו שזהו החלום המושלם לקראת הקיץ שמגיע, לאכול ארטיקים ללא הפסקה ולהנות מסדנת הכנת גלידות. לכן כמובן שמחתי להגיע ואף רציתי לבדוק איך זה משפיע על ההריון שלי. אם הסוכר יעלה גבוה אחרי אכילת הארטיק סיכוי גבוה שלא אתן אותו גם לבני הפעוט.

גלידות נסטלה  ארטיקים La- Frutta

אמנם אומרים שבהריון אפשר לאכול הכל או כמה שרוצים וכדאי שלא יהיו הרבה חשקים אך אליה וקוץ בה כאשר יש סכרת הריון.

כאשר הוזמנתי למסיבת העיתונאים, להשקת גלידות נסטלה, טעמתי מהסדרה החדשה שהם השיקו את La- Frutta, ארבעה ארטיקים שונים: תות שדה, בננה – תמר – פקאן, מנגו טרופי ופירות אדומים. הטעם האהוב עלי היה תות השדה. לא קשה היה לי לבחור כי זהו גם הפרי האהוב עלי.

גלידות נסטלה  ארטיקים La- Frutta

הארטיקים, טעמם כסורבה מושלם, שרבט, פרווה לשומרי הכשרות, רכים, נימוחים, פירותיים ולא מאוד מתוקים.

למשל בתות השדה יש בסך הכל תוספת של כפית סוכר אחת. אני חושבת שלא מעט אמהות, נשים ודיאטניות יסכימו איתי שזה בהחלט לא נורא ולהפך הארטיק מהווה פתרון מושלם הן כקינוח והן כארוחת ביניים.

במהלך האירוע שלחתי למספר חברות תמונה של עטיפת הארטיק, הסתבר שחלק הכירו את הארטיק, אשר נמכר גם כארטיק בודד בסופרים ובקיוסקים שונים וגם להן היה טעים מאוד ולא גרם לעליית סוכר במדדים.

חשוב לי לציין שבתום האירוע שלחתי את מרכיבי הארטיק לדיאטנית שבהחלט עודדה ותמכה לאכול את הארטיק. כמובן לא במקום ארוחה ולא כאוכל קבוע אך חשוב להדגיש שזה פתרון מצוין ואפילו מושלם. כעת גם עם סכרת

 

השנה גלידות נסטלה משיקה את La- Frutta: שלגוני פרי מפנקים המכילים 50% פרי ובין 67-90 קלוריות ליחידה. סדרת La-Frutta, המתאימה גם לטבעונים, מציגה שילובים של שישה טעמים מפתיעים, בעלי מרקם נימוח, המותאמים לטעמים המועדפים על הצרכן הישראלי: בננה- תמר- פקאן, פירות אדומים, תות שדה, מנגו טרופי, אננס- תפוז, מלון- תפוח. המוצרים ישווקו גם במאגדות ברשתות השיווק ובמרכולים.

גלית בר, סמנכ"לית שיווק, גלידות נסטלה, מספרת: " אנו גאים להשיק סדרת שלגונים שפותחה בישראל על ידי הצוות הטכנולוגי שלנו וזוכה לאהדה רבה בנסטלה העולמית. החדשנות המזוהה עם גלידת נסטלה, הובילה אותנו גם השנה לרענן, להעז, ליצור ולפרוץ קדימה, עם פיתוח מוצרים ורעיונות חדשים. סדרת La-Frutta מועשרת באחוזי הפרי הגבוהים ביותר כיום בשוק ובטעמים ייחודיים, המותאמים לחיך הישראלי".

גלידות נסטלה  ארטיקים La- Frutta

מגיע  במאגדות וביחידים ניתן להשיג  ברשתות השיווק ובמרכולים.

 

קשה להיות בהריון בחום הזה ועוד יותר קשה להיות בחום הזה עם סכרת הריון. כשכולם מדברים על תאוות יצרים ורצונות וכל שבא לי לאכול משהו מתוק, גלידות נסטלה מציעות פתרון שאצלי עבר מצוין, גם מד הסוכר שלי הראה שאני בקלות בשקט וברגיעה יכולה לאכול ארטיק כזה ולדעת שאני נהנת מטעם מתוק, קר ומפנק.

 

גלידות נסטלה  ארטיקים La- Frutta

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
גלידות נסטלה
Product Name
גלידת נסטלה משיקה סדרת ארטיקים La- Frutta