דיאמנט צעצועים מציגים צעצועים חדשים ולהיטים שיכבשו את הילדים

דיאמנט צעצועים מציגים צעצועים חדשים ולהיטים שיכבשו את הילדים

ערכה להכנת כדורי ענבים דיאמנט צעצועים מחיר 34.9 צילום יחצ

דיאמנט צעצועים מציגים צעצועים חדשים והלהיטים החדשים שיכבשו את הילדים בחגי תשרי  

חברת דיאמנט צעצועים הינה החברה מובילה בארץ בפיתוח וייצור מוצרים שונים בתחום הפעילות היוצרת לילדים בכל חג ועונה , החברה מחדשת ומציגה צעצועים ומשחקים חדשים

 

חגי תשרי מתקרבים ובקרוב נראה כמה להיטים מטורפים שמגיעים ישירות מארה"ב לילדי ישראל:

סליים   Do it yourselfערכה להכנה סליים, כוללת את כל החומרים להכנה, מכינים לבד, מגיע במגוון רחב של נושאים: אוקיינוס, הר געש, אימה, חרקים, קקי, פיות, חד קרן ועוד

סליים שיקשוק: אבקת קסם להכנת סליים- אבקה מוכנה, רק להוסיף מים ולשקשק ויוצא סליים. מגיע במגוון ערכות בנושאים שונים: חיפושיות, מסטיק, כסף וזהב, ברווזים ומפלצות.

כל הסליים שלנו מאושר ע״י מכון התקנים ובטוח לשימוש

דיאמנט צעצועים מציגים צעצועים חדשים ולהיטים שיכבשו את הילדים

סליים שיקשוק דיאמנט צעצועים מחיר 19.90 צילום יחצ

שימיז– כריות פאייטים עם צבעים מתחלפים!  הפאייטים הם הדבר הכי לוהט היום ובהתאם בדיאמנט מציגים כריות עם פייאטים מתחלפים כייפיות במיוחד.

כדורי ענבים –  Do it yourself 3 ערכות להכנה עצמית: לד, חלל ואוקיינוס.

מחקים Do it yourself טרנד ה-DIY חולש על כל תחום אפשרי, מביגוד, אופנה, בישול ועכשיו מגיע גם לתחום החזרה לבית הספר. במיוחד לכבודה, דיאמנט צעצועים משיקה את הערכות החדשות להכנת מחקים, מדובר בערכות להכנה ביתית, ע"י חומרים פשוטים שמכניסים לתוך תבניות ייעודיות, עם צבעים שונים שיוצרים מחקים בצורות מוכרות ואהובות.

הערכה מגיעה ב – 3 גדלים שונים, ובכל גודל יש מגוון רחב של דמויות להכנה עצמית, בניהם הכנת מחקים בצורת אוכל כמו המבורגר, הכנת מחקים בצורת פירות, הכנת מחקים בצורת עוגיות, צורות של באולינג, חד קרן,  מכוניות ועוד. מכינים את המחקים בעזרת התבנית שמצורפת לכל ערכה, לאחר יצירת הצורה הרצויה מוציאים מהתבנית ואופים בתנור.

 

דיאמנט צעצועים מציגים צעצועים חדשים ולהיטים שיכבשו את הילדים

בובת פאייטים שימיז מבית דיאמנט מחיר 69.90 צילום יחצ

ניתן למצוא בפריסה ארצית ברשתות הצעצועים ובחנויות פרטיות.