המתנות שכולנו היינו שמחות לקבל

ט"ו באב הגיע ואתו רעיונות מקוריים ומתנות לחגוג את הזוגיות והאהבה..

כמדי שנה אנחנו חושבות ומתלבטות מה לקנות והגברים כרגיל לא יודעים מה כדאי לקנות לנו ומה הכי טוב בשבילנו

 

כתבה זו נועדה בשבילכם גברים יקרים, לעזור לכם לדעת מה יעשה לנו טוב עמוק שם בפנים וישרה עלינו תחושה שמפנקים וחושבים עלינו.

 

 

אומרים שהצבא צועד על קיבתו, אני טוענת שכדי שבחורה תאהב אותך מספיקה פיצה איכותית ובקבוק יין ליד,  רצוי שמפניה כדלטו באב  -  פיצה בצורת לב להשיג ברשת פיצה דון פרדו צילום ניר גלאםי לחגוג את האהבה…(סימן של לב)

פיצה קלילה מפנקת ואוהבת. פיצה בצורת לב (לשים סימן של לב), להשיג בפיצת דון פרדו 

 

ואם באהבה עסקינן אי אפשר שלא לכתוב גם על צעצועי אהבה. לדעתי, שני המינים צריכים לדעת ליהנות מסקס טוב.

לאחרונה נפתחה באשדוד חנות סקס מדליקה, 4play, המציעה צעצועים שגדולים אוהבים, ליצירת עניין ושיפור יחסי המין לצד שלל מתנות מרעננות לנשים ולגברים.

בין המוצרים שמציעה החנות הממוקמת ברחוב האשל 11 תוכלו למצוא הלבשה תחתונה ייחודית לנשים, בכל הצבעים, המידות והגזרות של המותג "אובססיב", סיכוכים בטעמים, בשמי פרומון לו ולה, משחקי קופסא לזוגות שלא יותירו אתכם אדישים, ספרים, תחפושות מיוחדות, שלל צעצועים איכותיים והפתעות קטנות ומדליקות.

 

רעיון למתנה נוספת מהנה,מפתיעה ובעיקר שונה – תשבץ בהכנה אישית – תשבצים אישיים, תשבצים בהזמנה עם הגדרות שרק שניכם מבינים, https://www.facebook.com/personalcrosswords?fref=tsתשבץ אמירה

 

"בלאק אופיום" – ההתמכרות האפלה מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent  יוצא בהצהרה חדשה ומשיק את BLACK OPIUM בושם חושני לאישה חסרת מנוחה, מלאת אדרנלין ורצינית בו זמנית, אלגנטית, אופנתית בעלת אינטליגנציה חדה ויופי  קורן; אישה שהטביעה את חותמה על כל מי שנקרה בדרכה.

 

 

אני הייתי מאלו שהשקיעו בבן הזוג עד אשר ילדתי, הכנתי מדבקות, סטיקרים ופוסטרים, בכל מקום השארתי שידע ויזכור שאני אוהבת אותו. "פלפוט"  הוציאו כריות, ספלים,  כוסות LOVE תרמית עם מכסה סיליקון – מתנה קטנה שיכולה בקלות להשתדרג ולהיות גדולה, לפתוח כוס ולמלא בפתקים או בשוקולדים. האמת, שהמחירים גם מאוד זולים!פלפוט סדרת LOVE ספלים וכרטיסי ברכה (1)

 

 

מתנה עם ערך מוסף של נתינה לזולת – מתלה לב מפקקים בשימוש חוזר המיוצר ע"י נערות בסיכון.  החנות  נקראת עולם "תפיסת  יפה, לישראל המועצה של  בעלי למוצרים (זה השם??)  חנות עם ערך  חברתי, סביבתי- מתלה למפתחות בעיטור לב העשוי מפקקי שעם בשימוש חוזר, המיוצרים על ידי נערות בסיכון.

 

במרחצאות חמי געש הכינו עבורכם מבצעים מיוחדים לשבוע של אהבה ורומנטיקה הכוללים התרגעות לגוף ולנפש.

במהלך השבוע שבין ה-26.7 עד ה-1.8 תוכלו ליהנות מ'פינוק לאוהבים' – מבצע הכולל כניסה זוגית למרחצאות החמים' שימוש חופשי במתקני האתר וארוחת ערב זוגית בשרית במסעדת 'נוסטלגיה' הכשרה בסכום של  245 ₪ לזוג. (בתוקף בימים ב,ג,ד,ה בלבד בין השעות 16-22).

Hot tub with love

Hot tub with love

 

מבצע נוסף שמזמן הנאה צרופה הוא 'מסע זוגי אל האושר' הכולל כניסה זוגית למרחצאות החמים ושימוש חופשי במתקני האתר, עיסוי זוגי מפנק של 30 דק' לבחירה לכל אחד מבני הזוג וארוחת בוקר זוגית כפרית. לכל אחד מבני הזוג מובטח חלוק בהשאלה וכפכפי ספא במתנה כל זה במחיר של 550 ₪ לזוג. (תקף בימים א'-ה', ו'-שבת תוספת של 40 ₪ לזוג) בתוקף בין התאריכים 26.7-1.8.

 

לכבוד  ט״ו באב LAKE TLV לובש אווירת חג ומציע פעילות זוגית ספורטיבית ושלל פינוקים מסביב לאגם. חבילה זוגית מיוחדת כוללת: שעת גלישת סקי מים בכבלים, טאפסים של גבינות צרפתיות, בקבוק קאווה סה"כ 450 ₪ לזוג. 30.7.2015  החל משעה 20:00, חניה חינם, מותנה בהזמנת מקום מראש

 

כמובן, אי אפשר כתבה על מתנות לט"ו באב ללא יהלומים הלו הן חבריה הטובים ביותר של כל אישה – Diamonds forever  –    לכבוד ט"ו באב החברה השיקה קולקציה חדשה בעיצובים שונים לב, חמסה, כוכב והמילה "אמא".

החברה מציעה תליונים ממחיר  499 בלבד ש"ח..  ניתן להשיג בזהב לבן, צהוב ואדום וניתנת תעודה במעמד הקניה.SEMF084_grande-180x180 (1)

 

 

 

 

 

 

 

הטבעת השווה ביותר בעיני היא דווקא הטבעת של פאולה לפידות, טבעת לא יקרה אך חרוטה במילה חשובה: "אמא", תודה לבעלי היקר שגרם לי לזכות בתואר היקר הזה, כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא. הטבעת עשויה בעבודת יד עם ראייה רטרוספקטיבית, היא עשויה מגולדפילד 14 קאראט עם חריטה עם אמייל שחור, ניתן להשתמש בתכשיט זה בכל הפעילויות היומיומיות. אישית, אני כבר הזמנתי לי 

כל קוראות האתר שמעוניינות להזמין את הטבעת יזכו לקבל הנחה של 10%. http://www.paula-jewel.com/

יש ב 124.90 עם חריטה ושיבוץ ויש ב 59.90 – כל מי שתזכתוב את המילה אמא תקבל קופון הנחה מיוחד טבעת אמא
אמא

וזכרו, כדי שנאהב את האחר קודם כל עלינו לאהוב את עצמנו

חג אהבה שמח