הולנדיה משיקה את אפליקציית חדר השינה החכם של  Auping

הולנדיה משיקה את אפליקציית חדר השינה החכם של  Auping

כבר לא צריך להעיר אותו כדי שיפסיק לנחור…..

 הולנדיה משיקה את אפליקציית חדר השינה החכם של  Auping  האפליקציה המופעלת באמצעות הטלפון הסלולרי שולטת על מגוון רחב של פעולות בחדר השינה

החל מבחירת המוסיקה הרלבנטיות לשעת ההשכמה  ועד שליטה על התאורה והטמפרטורה בחדר בנוסף מגוון פונקציות מאפשרות  זיהוי צליל נחירות ובהתאם לכך משנות באופן אוטומטי את מצג תנוחת המיטה להפסקת הנחירות

 

בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לא רק לכמות שעות השינה אלא גם לאיכותה ולהשפעתה על בריאותנו ואיכות חיינו. במקביל, מתפתחת הטכנולוגיה ואם עד היום היה מקובל להוציא אותה מחדר השינה (חדרי שינה נטולי טלויזיה, ניידים ואורות כחולים) הרי שכעת הטכנולוגיה תופסת את מקומה בחדר השינה ונרתמת אף היא לשיפור איכות השינה.

 

הולנדיה משיקה את אפליקציית החדר החכם של חברת Auping.  האפליקציה המוטמעת בטלפון הסלולרי מאפשרת לתכנן את טקסי השינה והיקיצה הקבועיים: ניתן לקבוע את הזמן שבו הווילונות נסגריים באופן אוטומטי, השעה בה כבה האור בלילה, לבחור תאורה ספציפית ומוסיקה לשעת ההשכמה, ובכך ליצור אווירה נעימה בבוקר.

 

הטכנולוגיה של Auping משתלבת גם עם יישומים שונים כגון Google Home, Philips Hue ו- thermchats של Bosch . בדרך זו, אפשר לדבר עם Google הבית או אמזון Alexa למעשה לשלוט דרך המיטה, באמצעות פקודה קולית על ידי קישור של פונקציות שונות יחד, Auping יוצרת חוויית שינה מרחיקת לכת הרבה מעבר למיטה עצמה.

 

כאשר גלאי הנחירות של Auping Smart Base מופעל, קורה הדבר הבא: גלאי הנחירה מודד את רמת הקול בחדר והאלגוריתמים שלו מזהים את עוצמת צליל הנחירה. אם האדם נוחר ישן על הגב, מדידת הקול מפעילה את החלק האחורי של המיטה כדי לעלות מעט על מנת להגדיל את כמות האוויר הנשאפת בעת הנשימה ולמזער את הנחירות. אם הנוחר ישן על הצד או על הבטן, המדידה מפעילה תנועה קלה שנועדה לגרום לנוחר לשנות תנוחה  – מבלי להפריע לבן/בת הזוג. והכל אוטומטי לחלוטין.

 

גם אלמנטים כמו תאורה וטמפרטורה משפיעים על השינה והיקיצה שלנו וגם הם מקבלים מענה במסגרת חדר השינה החכם.

 

 

הולנדיה משיקה את אפליקציית חדר השינה החכם של  Auping

גוליה היל נציגת ויספרינג ואבי ברססט צילום אביב חופי

 

 

"חדר השינה החכם" יושק לראשונה בישראל במסגרת הפתיחה המחודשת של חנות רשת הולנדיה בהרצליה פיתוח.

 

מזה כשנתיים, ישראל נמנית בין 73 המדינות החברות בארגון השינה העולמי, אבי ברססט, מנכ"ל חברת הולנדיה הישראלית, המתמחה בהנדסת שינה, משמש כנציג ישראל בארגון השינה העולמי ויחד עמו פועל ליצירת מודעות והנחלת הידע לציבור הרחב בכל הקשור לחשיבות השינה.

 

 

הולנדיה משיקה את קונספט עיצוב חדש של החנות בהרצליה

 

במסגרתו מושם דגש על אווירה ביתית, מזמינה ופונקצוניאלית וחלוקה למתחמי שינה בהתאם למותגי העל אותם היא מייצגת: מתחם שינה מלכותי כיאה ל-VISPRING  מותג מערכות השינה  הבריטי, היקר בתחומו בעולם והחביב על המלכה אליזבת ועל יתר בני משפחת המלוכה

 מתחם שינה הולנדי ובו מותג מערכות השינהAuping  , ממציאת המיטה המתכווננת הראשונה בעולם  המציג שילוב מושלם שבין שיא החדשנות הטכנולוגית ועיצוב עכשווי וברוח הזמן ומתחם שינה מפנק של המותג Tempur  מדנמרק המציג טכנולוגיית חלל לטובת שינה איכותית ובלתי מתפשרת על קונספט העיצוב עמלו מעצבי החברה יוליה לבוב ואלעד בן נעים ובעיצובה המחודש של החנות בהרצליה הושקעו כ- 750,000 ש"ח

 

הולנדיה משיקה את קונספט העיצוב החדש של חנויותיה במסגרת הפתיחה המחודשת של חנות הרשת בהרצליה פיתוח. החנות משתרעת ע"פ 500 מ"ר ובעיצובה המחודש הושקעו כ- 750,000 ש"ח.

 

הקונספט החדש שם דגש על אווירה ביתית, מזמינה ופונקציונאלית המשלבת עץ טבעי, שטיחים יוקרתיים, אביזרי עיצוב ואקססוריז משלימים המחברים בטבעיות בין מתחמי החנות השונים. הקונספט החדש יצר מתחמי שינה שונים בהתאם לאופיים ומקורם של מותגי העל אותם מייצגת הולנדיה:

 

מתחם שינה מלכותי כיאה ל-Vispring, מותג מערכות השינה  היוקרתי בתחומו  בעולם.

מדובר במזרנים הנתפרים בתפירה אישי ולפי מידה. עם רכישתם ניתנת עליהם אחריות לכל החיים, מה שהופך אותם ברבות השנים לנכס משפחתי, כזה שעובר בירושה מדור לדור. זוהי המיטה המשמשת את בני משפחת המלוכה הבריטית וסלבריטאים רבים נוספים.

 

 

אירוע השקת החנות החדשה בהרצליה - הולנדיה

הולנידה הרצליה צילום אביב חופי

אירוע השקת החנות החדשה בהרצליה - הולנדיה

הולנידה הרצליה צילום אביב חופי

 

 

בסניף בהרצליה מוצג דגם מיטה חדש, שיוצר במהדורה מוגבלת והוא מציג עיצוב חדשני ועכשויי בקווים נקיים הכולל מערכת מיטה הנתמכת על ידי רגלי מתכת בשילוב עם גב מיטה אופנתי ורחב היקפים ומזרן שהוא בלבדי למערכ זאת, וזאת בניגוד לעיצוב המסורתי, קלאסי של מערכות השינה הידועות של המותג שבהן המזרן הוא הדומיננטי בגודלו ובנוכחותו.

מיטה זו מאפשרת טעימת מעולם חויית השימוש האקסקלוסיבי של המותג בשל מחירה הזול יותר מהמערכות הקלאסיות של המותג.

 

 

מתחם שינה הולנדי – המציג את מותג השינה Auping, מפתח המיטה המתכווננת הראשונה בעולם. מותג יצירתי חדשני ונועז בחשיבה העיצובית שלו. חברת Auping נוסדה לפני כ- 130 שנה כאשר יוהנס אלברטוס אאופינג, נפח במקצועו, התבקש על ידי בית חולים הולנדי לייצר מיטות היגיניות יותר מאלו שהיו קיימות עד כה בשוק. הוא נענה לאתגר ופיתח מיטת רשת הכוללת בסיס קפיצי ואורור למזרון. כך פיתחה אאופינג את מיטת העתיד. מאז, זכתה המיטה לעיצובים מחודשים ובמהלך השנים התעדכנה באופן קבוע כדי להתיישר עם המגמות האחרונות של צבע, דרישות ותובנות צרכניות.

 

במתחם מותג המיטה האייקונית Auronde Auping, בעלת העיצוב הייחודי והעל זמני של פרנס דלהיי שהפך אותה, מהרגע שבו יוצרה לראשונה ב-1973, לקלאסיקה בעולם השינה.

 

בחנויות הולנדיה מוצג העיצוב החדש של המיטה, שהשתדרג לאחרונה עם האפשרות לקבלת המיטה באחד מ- 16 צבעים. עד כה יוצרה המיטה בצבעים שחור וחום בלבד. מהדורה מוגבלת ומיוחדת בצבע לבן יוצרה לכבוד חגיגות ה- 70 למדינת ישראל ונמכרה בישראל בלבד. מיטת Auronde מאפשרת לאלפי אנשים שינה איכותית, עמוקה ומותאמת ארגונומית מדי לילה.

 

 

מתחם אירוח איטלקי המציג ספות נפתחות למיטות במגוון דגמים (מספת יחיד ועד ספה זוגית) אשר עוצמתן הגדולה טמונה בקלות הפתיחה של הספות – בהינף אצבע או בפתיחה חשמלית באמצעות שלט.

 

בנוסף, מושקת קולקציית בדים חדשה בטכנולוגיית "איזי קלין" המאפשרת ניקוי של כל כתם ולכלוך בעזרת מגבון.

 

"אנחנו יושבים בחנות הזו כבר 16 שנה ועכשו חידשנו את החוזה ל-10 שנים נוספות. בחרנו להתחיל את השינוי בחנות הזו ואנו מתכוונים לעצב ברוח זו את כל חנויות הרשת" אמר אבי ברסססט, מנכ"ל חברת הולנדיה.

 

מזה כשנתיים, ישראל נמנית בין 73 המדינות החברות בארגון השינה העולמי, אבי ברססט, מנכ"ל חברת הולנדיה הישראלית, המתמחה בהנדסת שינה, משמש כנציג ישראל בארגון השינה העולמי ויחד עמו פועל ליצירת מודעות והנחלת הידע לציבור הרחב בכל הקשור לחשיבות השינה.

 

פרטים נוספים על הולנדיה באתר: https://hollandia.co.il/