יס פלאנט YES PLANET מרעננת לרגל הקיץ את תפריט מתחם ה –VIP ופותחת מועדון לקוחות לילדים – דרכון קולנוע אישי

 

מבחר מנות חדשות ועמדת קונספט "מנות מסביב לעולם"

תפריט קיץ   חדש במתחם VIP יס פלאנט

צילם: יוסי אלומי

סרט או מילה גסה עבורי. אני חושבת שמאז שהבן שלי נולד לפני שנה ושלושה חודשים זכיתי לצאת רק לסרט אחד עם בעלי. אבל כשאנחנו יוצאים אני אוהבת להרגיש כמו מלכה להנות עד הסוף ולהתפנק.  תפריט הקיץ החדש והמרענן של מתחם ה- VIP  ביס פלאנט ראשון לציון מציע חוויה קולינרית חדשה שתהווה ספתח מעולה לכל סרט…

 

התפריט מציע מנות חמות עשירות ביניהן פאד תאי, קוביות תפוחי אדמה צלויות רוטב שמנת צ'ילי, סלטים מיוחדים, פיצות ופוקאצ'ות הנאפים במקום, תפריט קינוחים מגוון וגולת הכותרת של הקיץ – עמדת הקונספט המתחלפת שלנו שייקחו אתכם לסיבוב סביב העולם! כל זאת כמובן, לצד מזנון קולנוע חופשי עם פופקורן, שתייה, נאצ'וס ועוד.

עמדת קונספט "מנות מסביב לעולם" תציע מנות מתחלפות עם זיקה לאחת הערים  מרחבי העולם (יתחלף כל 3 שבועות) בין מנות הקונספט שיהיו במהלך הקיץ:

תפריט קיץ   חדש במתחם VIP יס פלאנט

צילם: יוסי אלוני

  • ניו יורק– המבורגר פורטובלו בלחמניות המבורגר ביס, עם חסה, עגבנייה, חמוצים ורטבים
  • ירושלים– מעורב ירושלמי (עם טוויסט) עם תפו"א, ארטישוק, פטריות, בצל סגול עם נגיעות סומק, זיתי קלמטה בתיבול מיוחד של מעורב ירושלמי לצד פיתות אפויות וטחינה
  • מרקש – טאג'ין של דלעת ערמונים, פירות יבשים, שקדים ופיסטוקים לצד קוסקוס בניחוח קינמון
  • מומביי – תבשיל קארי צהוב המשלב אפונה ירוקה, תפו"א, לובייה, בצל סגול, גרגירי חומוס, גזר, חלב קוקוס, כוסברה וצ'ילי אדום, מוגש לצד אורז לבן

 

ולקינוח, תפריט הקינוחים השתדרג ויציע סופלה שוקולד עשיר עם שוקולד לבן מפתיע בפנים, גביעי מוס בטעמי מילקי ופניני שוקולד או  גבינה לוטוס, טארטלטים בטעמי שוקולד וקקאו או מבחר אגוזים ורוטב טופי, פחזניות במילוי קרם וניל, סוכריית פרילינה על מקל ועוד.

מתחם ה VIP של יס פלאנט ראשל"צ הוא המתחם היחיד בארץ שמאפשר צפייה בסרט באולמות פרטיים במתחם נפרד לחלוטין, בקומה נפרדת.

במתחם 4 אולמות המקרינים את הסרטים הגדולים ביותר במגוון של שעות הצגה. הטרקלין מציע ארוחת ערב על פי תפריט שף המיוצר במקום לצד מזנון קולנוע עשיר הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות, שתייה קלה, שתייה חמה ומבחר יינות – והכל חופשי וללא הגבלה.

 

מחיר כרטיס סרט VIP הכולל ארוחה וצפייה בסרט באולם  VIPליחיד: 139 ₪

    לתפריט המלא היכנסו: http://www.yesplanet.co.il/news_vipmenu

 

 

 

שווה להיות ילד בקולנוע – יס, יש לי דרכון, יס פלנט YES PLANET

מועדון הילדים של יס פלאנט 

 

יס פלאנט משיקה מועדון ילדים חדש ובלעדי במסגרתו יקבלו הילדים "דרכון קולנוע" אישי – כרטיס חבר מועדון שהוא גם חוברת מדבקות של כל סרטי הילדים הגדולים. בכל ביקור בסרט, ייהנו חברי המועדון מדף מדבקות מדליק של הסרט וככל שייצפו ביותר סרטי ילדים (המשתתפים המבצע) יוכלו לצבור הטבות שונות ואפילו כרטיס קולנוע במתנה!

 

ההצטרפות למועדון מיועדת לילדים עד גיל 12 והינה ללא תשלום. קבלת ההטבות במסגרת המועדון מותנית ברכישת כרטיסים לסרטי הילדים המשתתפים במבצע.

 

רשימת הסרטים המשתתפים במבצע מועדון הילדים:

"קונג פו פנדה", "זוטרופוליס", "ספר הג'ונגל", "ברבי: יחידת הריגול", "רובינזון קרוזו", "אנגרי בירדס", "אליס מבעד למראה", "מוצאים את דורי", "החיים הסודיים של חיות המחמד", "עידן הקרח: מסלול התנגשות", "נורם בעיר הגדולה", "צבי הנינג'ה: יוצאים מהצללים", "חברי הדרקון אליוט", "קובו – סמוראי סטייל".

 

 

החופשות בפתח, הסרטים מחכים תהנו, שימרו על עצמכם.