קולקציית תחפושות של שושי זוהר לפורים 2019

חברת שושי זוהר מציגה קולקציית תחפושות של שושי זוהר לפורים 2019

קרדיט צילום: סטודיו שושי זוהר.

חלומות מתגשמים
קולקציית תחפושות של שושי זוהר לפורים 2019
נועה קירל הכוכבת הכי לוהטת השנה עם עשרות תחפושות חדשות בדמותה, תחפושות בלעדיות של 'פריסטייל פסטיגל', סדרת הנוער "כפולה" עם הדמויות של נועה קירל וליבי עומר, קולקציית במבי וחד קרן בעיצוב חדש, תחפושות של בובות LOL, שלדים, תחפושות חדשות של כוח PJ, מיקי מאוס, הארי פוטר וגיבורי מארוול חדשים: דדפול, איירון-ספיידרמן מהסרט החדש 'וואנג'רס' וגיבור העל אינקרדבל מהסרט החדש.

לראשונה – שושי זוהר משיקה ליין איפור חדש: איפור חד קרן, פלטת איפור בצורת סוכריה, צבעי שיער, עפרונות לעיניים וסטים נבחרים.

חברת שושי זוהר, יצרנית התחפושות המובילה בארץ, ממשיכה להפתיע ולחדש גם השנה עם קולקציית ענק של תחפושות ואביזרים לכל הגילאים באיכות בלתי מתפשרת בזכות חתימת ידה הייחודית והמושקעת. המבחר העצום כולל את להיטי השנה והמותגים המבוקשים עם תחפושות בעלות תו תקן ישראלי לתינוקות, ילדים, נוער ומבוגרים בעיצובים מפוארים, רמת גימור איכותית, תפירה מדויקת והמון השקעה בבדים עשירים, נוחים, בפרטים הקטנים ובתוספות צבעוניות.

שושי זוהר משדרגת את החג הכי שמח בשנה בזכות תחפושות מושקעות: כל ילדה וילד נהפכים לגיבורי על, התינוקת היא נסיכה מהאגדות, הילדות לפתע חלק מהקאסט בכפולה, הבנים לרגע מרגישים מרגי מהפסטיגל וכל זה בזכות עיצובים בלעדיים הזהים לדמות המקור.

 

חדש: תחפושות בלעדיות של המופע המבוקש 'Freestyle פסטיגל' בדמויות של נועה קירל ויהונתן מרגי, אליענה תדהר, ניב סולטן, אורי לייזרוביץ', עומר חזן, שירה לוי, עדי חבשוש וריף נאמן.

הכוכבת המצליחה נועה קירל שוברת שיאים עם עשרות תחפושות בדמותה לילדות ונערות: הכוכבת שממזמן לא רק רקדנית וזמרת זוכה לתחפושות בהשראתה דוגמת ראפרית מתוכשטת ואופנתית עם פרנזים או פייטים, שמלות מוזהבות ואביזרים להשלמת הלוק דוגמת מיקרופון. בהתאם לביקוש הגבוה הליין של נועה קירל מתרחב עם עיצובים חדשים ותחפושות בכיכובה של קירל וליבי מהסדרה הכי נצפית 'כפולה' עם חליפות מתוכשטות, ג'קטים, שמלות פייטים ומבחר אביזרים וקוסמטיקה: שרשראות, משקפיים, כובעים, קולרים, צעיפים, עגילים ואיפור.

חדש! במבי שיק- תחפושות של איילות אהובות לכל הגילאים: מתינוקות ועד נשים עם אוברולים או שמלות מלמלה, מנוקדות, עם קטיפה או דמוי פרווה וקשת יפה של קרניים.
הקסם של היוניקורן- טרנד החד קרן ממשיך ושושי זוהר מציעה שמלות חדשות של חד קרן בהתאם לטרנד האופנה העכשווי עם כתף אחת בצבעוניות מטאלית מגניבה.

חיות בגן עדן– מגוון דמויות מרהיבות ביופיין של חיות טרופיות לילדות ונערות עם שמלות פלמנגו מבריקות בורוד, ברבורה, תוכי טרופית צבעונית, טווסית, פרפרית.

חדש! LOL הבובות האהובות עם ארבע תחפושות לילדות: Diva, Queen bee, Center Stage, SUGAR.

נסיכות דיסני: חברת שושי זוהר בעלת הזיכיון לייצור ועיצוב בלעדי של תחפושות דיסני מקוריות. השנה נסיכות דיסני מהאגדות עוצבו עם שמלות נשף חדשות ושיקיות עם שרוולים תפוחים, שפע שכבות, פייטים, נצנצים, בדים מבריקים, רקמות, טולים, תחרות, עיטורי זהב, פפיונים והרבה שיק ממלכתי כדיי להרגיש נסיכה ליום אחד. אלנה, רפונזל, מואנה, סינדרלה, סופיה, בל ואלנה הלוחמת במגוון עיצובים וכמובן הצמד האהוב אלזה ואנה. הקטגוריה האהובה השנה עם תחפושות חדשות גם לנשים!

המותג המיתולוגי האהוב מיקי מאוס חוגג 90 שנות כריזמה עם נבחרת תחפושות חדשות למבוגרים וילדים שמלות פייטים מנצנצות של מיקי מאוס בשחור ובאדום לנשים, שמלות טולים מתוקות לילדות עם רקמות כוכבים בזהב, חליפה חדשה לגבר.

בנוסף תחפושת חדשה לנערות ונשים מבית דיסני בדמותה של קרואלה דה ויל מהסרט "101 כלבים וגנבים" שעושה קאמבק.

גיבורי על Marvel: המותג המצליח שאין ילד שלא חלם להתחפש בדמותו של ספיידרמן, קפטן אמריקה, איירון מן, איקס מן או הענק הירוק, זוכה בבית שושי זוהר לגיבורי על חדשים שחזקים ומבוקשים מאי פעם: גיבורי AVENGERS הבלתי מנוצחים מהסרט שובר הקופות "הנוקמים" עם תחפושת חדשה המשלבת שני גיבורי על חזקים ומנצחים 'איירון ספיירדמן' והפנתר השחור. דמותו הכובשת של DEADPOOL מהסרט החדש עם תחפושת מושקעת ושרירית ואינקרדבל מהסרט החדש.

תחפושות פיראטים של דיסני עם גיבורי האיים האבודים, ג'ק ספארו ושודדים נוספים לילדים נוער ומבוגרים.

המותגים האהובים לילדים ממשיכים להיות מבוקשים גם השנה עם תחפושות של כוח PJ עם תחפושות חדשות, מפרץ ההרפתקאות, סמי הכבאי, מטוסי על, שימר ושיין, בוב ספוג ובוב הבנאי.

תחפושות ילדות: הילדות המתוקות שאוהבות להרגיש נסיכות זוכות לתחפושות כה מושקעות מבית שושי זוהר, שהן אפילו בוחרות ללבוש את התחפושת כשמלת שושבינה באירועים חגיגיים. תחפושות של ברבי המתוקה והלו קיטי עם שמלות קצפת, הרבה מלמלה ותוספות עשירות שהופכות כל שמלה לשם דבר: פייטים, פרחים, סרטים, פפיונים, רמות, תחרה ועוד.

נערות ונשים: יפניות עם תחפושת קימונו מבריקה, נהגת מירוצים חדשה עם שמלה שיקית של כתף אחת, שמלות של מכשפות, פרפרי אהבה, תחפושת שמתחבאת בכולנו: חצי מלאך וחצי שטן, ברבור שחור, ברבור לבן, חתולה, פיטר פן, מתאגרפת ועוד מבחר עצום של דמויות. לצידן הדמויות המנצחות של אלה יוונייה, קליאופטרה, דוכסית עם שמלת קטיפה דרמטית ושיקית, גיבורות על ולוחמות, אינדיאניות, הודיות ועוד עם עיצובים חדשים ועשירים.

ילדים ונוער של שושי זוהר: מבחר ענק של תחפושות נינג'ה עם שפע עיצובים שונים ומגוונים.

עולם האימה: מבחר ענק של כ- 50 דמויות מפחידות שנחטפות מהמדפים: זומבי, שלדים, ויקינג, ליצנים, אסירים, מומיות, זאבים, גורילות מפחידות ומעוותות.

שושי זוהר מרחיבה את התחפושות לכוחות ההצלה והשיטור הישראלים עם תחפושות של לוחמי צה"ל, אסטרונאוט, שוטרים, פקחים ועוד המצטרפים לשפע תחפושות של אינדיאנים.

הבייבי'ז של שושי זוהר: לתינוקות החמודים והכובשים תחפושות מושקעות ונוחות שאי אפשר שלא לתעד ישר לאינסטגרם: שפים, ליצנים, נסיכים, דוכסים ממלכתיים, מוסקיטרים, גיבורי על, רוקיסטים מדליקים, חיות חמודות, מלחים, כיפה אדומה ועוד.

גיבורי התנ"ך: תחפושות של גיבורי היהדות וביניהם אמא של שבת, רבקה אמנו, אהרון, שלמה המלך, משה רבנו, יוסף הצדיק, אברהם אבינו, רחל, נחמן מאומן ועוד.

קולקציית תחפושות של שושי זוהר לפורים 2019

קרדיט צילום: סטודיו שושי זוהר.

היש צוהלת ושמחה: אביזרים ומסיכות

עבור אלו שרוצים לשדרג כל תחפושת או רק להיכנס לאווירת החג, שושי זוהר עיצבה מבחר מטורף ועצום של אביזרים מרשימים: מסכות כמו למשל טראמפ ומנהיג קוריאה קים ג'ונג און, פאות, שלייקס, שרשראות, שרביטים, חרבות, גלימות, כתרים, צמידים, כובעים, תיקים, מסכות ונציאניות מסתוריות, קשתות, קולרים, משקפיים ועוד.

 

תחפושות שושי זוהר להשיג בטויס אר אס, הפיראט האדום, עידן 2000, הפנינג, כפר השעשועים, בחנות המפעל 'צעצועי שגיב' ובחנויות הצעצועים המובחרות ברחבי הארץ  www.shoshi-zohar.co.il
ובדף הפייסבוק: שושי זוהר- תחפושות שאוהבים