את דמי החנוכה שנהגו לחלק כשאנחנו היינו ילדים החליפו בשנים האחרונות מתנות ובעיקר צעצועים, אולי בהשראת חג המולד המתרחש במקביל לחנוכה. בכל שנה נדמה שהצעצועים מלהיבים יותר מרתקים יותר ובעיקר יקרים יותר. גם כשנדמה שכבר אין מה לחדש, אנו מגלים שלא מדובר רק באופנה חולפת אלא בשדרוגים של ממש.

תערוכת צעצועים חנוכה 2015

השנה, לקראת חנוכה ופורים הוצגה תערוכת הצעצועים המרכזית והגדולה בישראל, ToyTime, שאירחה תחת קורת גג אחת את מיטב היצרנים והיבואנים בתחום הצעצועים, המשחקים ומוצרי הילדים והתינוקות.תערוכת הצעצועים רוני אליאור גלאי תקשורת

“התערוכה מפגישה יבואנים ויצרנים עם קניינים מובילים ובעלי חנויות מכל הארץ ומהווה הזדמנות לכלל העוסקים בתחום לייצר שיתופי פעולה עסקיים ולהתעדכן בחידושים האחרונים”, אמרה מירית בכר, מנכ"ל מרכז הירידים תל אביב.

בין מגוון החידושים שהוצגו בתערוכה ניתן למנות את:

  • "עכברים על הגובה" – משחק משעשע של פילים ועכברים המפתח שיווי משקל ומוטוריקה עדינה. המשחק מתאים ל-2-5 משתתפים בגילאי 4 ומעלה.
  • קיו—ביטז (Q-Bitz) – משחק מהיר של התאמת צורות, המפתח ראייה מרחבית ותיאום עין – יד. המשחק מאתגר את הראייה המרחבית והתפיסה החזותית. המשחק מתאים ל-2-4 שחקנים ומתאים לגילאי 8 ומעלה.
  • Illooms הבלונים המאירים – במסגרת תוכנית ריאליטי באנגליה המציא ג'יימס הליבורטון את בלוני הלטקס המאירים הראשונים בעולם! הבלונים מבוססים על טכנולוגיית LED המוגנת בפטנט.
  • Blades – רובוטים ענקיים מתנפחים המופעלים בשלט רחוק. לקראת יציאת הסרט, סטופר מציגה את כוכבי מלחמת הכוכבים של דיסני: דארת' ווידר ,יודה, R2-D2 ועוד. לגילאי 3+.
  • רחפן שלט עם מצלמה 2.4G – רחפן הריגול של 'סילברליט' מצויד במצלמה נשלפת שניתנת לפירוק בקלות. הרחפן יכול לצלם סרטי ווידאו ותמונות סטילס תוך כדי טיסה, המידע ישמר על כרטיס זיכרון נשלף. כאשר מפרקים את המצלמה הרחפן ידע לבצע לופים באוויר בלחיצת כפתור.
  • ’פלאש קראפט' חיות עם בסיס מוקצף – ליין יצירות חדיש בו יוצרים בובות של חיות בד צבעוניות באמצעות הצמדת פיסות בד צבעוניות בבסיס מוקצף עד קבלת בובה של חיה אהובה. מכיל מספר בובות בעיצובים של חיות שונות. מיועד לילדים בגילאי 5 ומעלה.
  • PlayMags – אבני בנייה יחודיות במשיכתם המגנטית מכל הצדדים, גם כאשר מסובבים אותם. מטרת המשחק היא ללמד ילדים ללא מאמץ, באמצעות משחק יצירתי, על צורות גיאומטריות, סימטריה, ארכיטקטורה ומושגים מתמטיים בסיסיים, כגון: ספירה, חיבור וחיסור באמצעות מניפולציה של החתיכות הצבעוניות.
  • מפצח הכספת – משחק חשיבה ל-3-6 שחקנים, תוצרת כחול-לבן המתאים לגילאי 7 ומעלה. מטרת המשחק להיות השחקן האחרון שלא הצליחו לגלות את הקוד שלו. על ידי תהליך של שאילת שאלות, הסקת מסקנות וזיכרון מנסים השחקנים לפצח את הקוד של השחקנים האחרים. חלקי המשחק מעוצבים בצורת צריח ומתחברים באמצעות מגנט.מפצח הכספת

 

 יובל המבובל שר ומדבר בעברית

עוד צעצועים חדשים שכדאי לשים אליהם לב כשבאים לקנות מתנות לחנוכה הם:

  • מיקרופון יובל המבולבל – במיקרופון המכיל שירים של יובל שהילדים יכולים לשיר יחד איתו, בדיחות של יובל, משפטי עידוד של יובל

מנגינות של שירי יובל שהילדים היותר גדולים יכולים לשיר עם המנגינה. המיקרופון הראשון בישראל שיש בו שירים בעברית עם הקול של הזמר ולא רק מנגינות. שיווק של ספארק טויס. http://www.spark-toys.com/ יובל המבולבל ספארק טויס

  • פנטגו – משחק אסטרטגי שהיחודיות שלו באה לידי ביטוי בלוח המורכב מארבע לוחות המסתובבים על ציר באופן עצמאי. מטרת המשחק – להיות הראשון ליצור רצף של 5 כדורים בצבע אחד בטור, שורה או שיפוע. כל שחקן בתורו מניח כדור וגם מסובב את אחד הלוחות פאה אחת ימינה או שמאלה. המשחק מפתח אלמנטים של תכנון ואסטרטגיה, ראייה מרחבית, למידה ורכישת מיומנות של גורם הפתעה והתמודדות עם אי ודאות.
  • בובות בראץ, סדרות חדשות – בובת המותג שחזרה בהשקה מחודשת עם מראה מרענן ושפה דיגיטלית מגלמת את תחומי העניין, הרצונות ואישיותן של הילדות בימינו. לקראת חנוכה מושקים בארץ דגמים חדשים של בראץ: בראץ מטאליק, בראץ מסיבת פיג’מות ובראץ נשיקות שלג. את בובות בראץ, המיובאת על ידי צעצועי אילנית, ניתן להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר מומלץ לצרכן- החל מ-149.9 ₪.
  • LEGO מלחמת הכוכבים – במיוחד לחג החנוכה משיקה חברת צעצועי אילנית את לגו מלחמת הכוכבים. מגוון דגמי לגו חדשים, מאפשרים לילדים לטוס או לנסוע אל האקשן במלחמת כוכבים. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות. מחיר לצרכן החל מ-89.90 ₪.
  • פאוור רינג'רס דינו צ'ארג' – ליין חדש של פאוור רינג'רס עם מגוון דמויות ואביזרים מתוך העונה החדשה של פאוור רינג'רס שתעלה בערוץ הילדים בחנוכה הקרוב. מחיר: החל מ-49.9 ₪.
  • צעצועי 'כנפי הרעם’ – מגוון חדש של צעצועים, כולל דמויות, רכבים, טילים ואביזרים, הכל מתוך סדרת הטלוויזיה 'כנפי הרעם' המיתולוגית ששודרה לפני 30 שנה ותעלה מחדש בערוץ הילדים בחנוכה הקרוב. הסדרה כוללת את מגוון הדמויות מהסדרה, כלי הטייס, חליפת טייס ובתי משחק שונים, שכוללים אורות וצלילים. מחיר: החל מ-59.9 ₪.
  • קסילופון ליטל טייקס – קסילופון צבעוני בעל שמונה קלידים המאפשר הכרת עולם המוסיקה בדרך קלה ומהנה ומסייע בלימוד סיבה ותוצאה. בקסילופון ישנם קלידים צבעוניים המפיקים סולם צלילים מלא, פינות עגולות לבטיחות מקסימאלית. מתאים לגילאי שנה וחצי ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ-99.90 ₪.
  • חברת 'הנסיך הקטן' משיקה ליין תיקים מעוצבים ומאובזרים בדמויות שהילדים אוהבים: פרוזן, מיניונים והפוני הקטן. סדרת התיקים החדשה כוללת שבעה דגמים בעיצובים שונים בדמויות האהובות על קהל הילדים ברחבי העולם. כל תיק מגיע מצויד ומאובזר בחפצים המאפיינים את עולמה של הדמות. מחיר מומלץ: 119.90-199.90 ש”ח, בהתאם לדגם. רויטל מרשק יחסי ציבור
  • חברת גטר קונסיומר משיקה את סדרת הצעצועים עם דמויות הסדרה "מאשה והדב" המשודרת בערוץ ג'וניור. בין היתר, ניתן למצוא, דמויות ובובות של מאשה, פאזל עץ, פאזל מגנטי, פאזל ושעון למידה ובובת הדב. מחיר מומלץ: 55-200 ש”ח.
  • דמויות של STAR WARS – מלחמת הכוכבים “הכוח המתעורר. לקראת הסרט שצפוי לצאת לאקרנים במהלך חודש דצמבר. בין היתר, ניתן למצוא את הדמויות של דארת’ ווידר, צ'ובאקה, דארת מול, סטרום טרופר וסקוט טרופר. מחיר לצרכן: 200 ₪.

 

ברשת הצעצועים עידן 2000 ניתן למצוא מתנות במגוון מחירים. בסכום של עד 30 ש”ח, למשל, ניתן למצוא ערכות לעיצוב אופנה, ערכות לעיצוב בספירלה ליצירת מנדלות, תיקי אביזרים של מיני מאוס, הנסיכה סויה, מארזי הרכבה של בלוקים צבעוניים 35 חלקים, מפולת לבנים מעץ 48 חלקים, משחק באולינג לקטנטנים ועוד. ארקדי דיץ' יחסי ציבור

עבור הקטנטנים והקטנטנות מציעים בעידן 2000 מגוון משחקים וצעצועים לגילאי חודשים ב-49.90 ש”ח: מגדל כוסות ג'ירפה על דלי להתאמת צורות, משחק הרכבת הראשונה שלי עם רכבת משחק, מסילה ואביזרים נוספים, סלסלה לבובה כולל ידית נשיאה בסגנון סל קל, תוף מצעד דיסני כולל שמונה כלי נגינה.

 

ולמי שממש רוצה להשקיע כלכלית ישווקו גם בובות של צבי הנינג’ה במחיר שאינו שווה לכל נפש:

  • בובה של לאונרדו בחלל בגודל 11 אינטש – הבובה היא מהדורה מיוחדת מוגבלת וחד פעמית כפריט אספנות. מחיר לצרכן: 350 ₪.
  • צב ענק שהופך לבית. בגודל 24 אינטש. מחיר לצרכן: 650 ₪

 

לא תמיד יש לנו זמן או כוח לצאת מהבית ועל מנת שרכישת המתנות לא תהפוך קשה מדי ניתן לרכוש מתנות באתר SHOPIZ. מדובר באתר שבו ככל שיש יותר רוכשים למוצר – מחירו של המוצר יורד וכל הקונים נהנים מהחזר ההפרש ישירות לכרטיס האשראי.

בנוסף, ניתן ליצור קבוצת הנחה חדשה, או להצטרף לקיימת, ולשתף אותה על מנת להגדיל אותה ואת ההנחה בהתאמה. ניתן גם לבקש דיל על מוצר מסוים ולהנות מהנחה קבוצתית גם על אותו מוצר ספציפי.

בין המוצרים לחנוכה שניתן למצוא באתר: ערכה של 24 סביבונים מציירים, שלושה סביבונים איכותיים, חנוכיה עם שם הילד, דלי קוביות עץ עם טירה וחומה, סט של שלושה פאזלים להרכבה בשלוש רמות קושי שונות, משחק הרכבה בסגנון לגו, משטח יצירה נייד באטמן ועוד.

לגו מלחמת הכוכבים צילום יחצ צעצועי אילנית (1)עידן 2000 סטאר וורס
גטר משחקיםגטר קונסיומר מאשה והדב 2