לעיניים שלי מגיע טיפה יותר!בפנטן טיפות עיניים - לעיניים  שלי מגיע טיפה יותר

כשאדום ושורף בעיניים
ימים קשים
ימים לא קלים
גם אלרגיות
גם נפשית
גם עייפות
גם אחים צמודים

 

 

חברת התרופות העולמית "באייר" BAYER, יוצאת בקמפיין חדש לסדרת טיפות העיניים: בפנטן טיפות עיניים בבקבוקונים חד פעמיים סטריליים וטיפות עיניים בבקבוק.

אנשים רבים סובלים מיובש בעיניים, בגלל מיליון סיבות: עבודה מרובה מול מחשב / פלאפון, האקלים, מבנה העין ועוד.

חברת התרופות העולמית "באייר" BAYER, יוצאת בקמפיין חדש לסדרת טיפות העיניים: בפנטן טיפות עיניים בבקבוקונים חד פעמיים סטריליים וטיפות עיניים בבקבוק אשר גם מרגיעים וגם מעניקים לחות לאורך זמן.

 

במסגרת הקמפיין יושק אתר תוכן ייעודי עם תכנים רלוונטים למוצר, כגון: מדוע סטודנטים ממצמצים יותר? פריחה ואלרגיה ועוד.

 

טיפות העיניים הסטריליות מגיעות בבקבוקון קטן, בעל מנגנון ייחודי המאפשר שימוש של עד 3 חודשים מרגע הפתיחה, נוח לנשיאה, ללא חומרים משמרים ושאפשר להשתמש גם אלו המרכיבים עדשות מגע.

 

תופעת העיניים היבשות – בפנטן דואגים לעיניים שלך

רובינו סבלנו במהלך חיינו מתופעת ה"עיניים היבשות", לפחות אחת מכל ארבע נשים. עין יבשה היא למעשה תופעה שבה כמות הדמעות אינן מספיקות כדי לשמור על פני שטח העין רטוב ומוגן לאורך זמן. בניגוד להנחה הרווחת, רוב הישראלים חשים יובש בעין לאורך כל השנה ולא רק באביב, העונה הידועה כתקופת האלרגיות.

לתופה של עיניים יבשות מספר תסמינים:

תחושה של גוף זר או גרגירי חול, גירוי בעיניים, גירוד, צריבה או שריטות, עיניים "עייפות" ועוד. מרבית הסובלים לא משייכים זאת לבעיה הזאת ולכן פחות מטפלים בה.

כמה פעמים חשבתם שהעיניים אדומות מעייפות, סביר להניח שזה נכון, במיוחד אם את אמא טריה וצעירה אך עדיין כדאי שתשמרי על עצמך ואם הבעיה לא חולפת מעצמה, כדאי שתבדקי אולי את סובלת מהבעיה והיא ניתנת לפתרון בקלות רבה.

 

מחיר לצרכן:

79.90 לבקבוק של 10 מ"ל

69.90 לאריזת טיפות סטריליות

 

ניתן להשיג ללא מרשם ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ובקופות החולים.