לקראת חג הפסח, רשת H&O משיקה: קולקציית כלי החג לפסח 2019! לאירוח ולמתנות.

רשת H&O משיקה קולקציית חג לאביב 2019

HO-מחיר-כלי-הגשה-החל-מ-3.90-שח-ועד-25.90-שח-צילום-דני-גולן-.jpg

 

לקראת הפסח, רשת H&O משיקה קולקציית חג לאביב 2019 פריטים מעוצבים,

טרנדיים ואיכותיים במחירים מפתים ומפתיעים

 

H&O משיקה את קולקציית החג בעולם הבית לאביב 2019, הכוללת מגוון רחב של פריטים לעיצוב שולחן החג וחדרי הבית והצעות למתנות לכל המשפחה המאופיינים באיכויות גבוהות, אופנתיות ומחירים נוחים במיוחד.

מגוון כלי בית רחב שמציע כלים לבנים המתאימים לכל אירוע, סגנון והגשה, בעלי טקסטורות אופנתיות עם נגיעות של זהב בצורות טרנדיות קיציות של אננס , כוכבים , עלים ועוד.

קולקציית כלים  נוספת, מקבילה לטרנד האתני מציעה כמו באופנה מגוון רחב של קעריות בגדלים שונים, צלחות ומגשי אירוח בדפוסים אתניים, בצבעוניות מגוונת, כך ששילובם יחד על שולחן החג, בפינת האוכל ובמרפסת יוצר חגיגה צבעונית ואקלקטית.

שולחן החג יתעטף השנה במפות בטקסטורת ג'אקרד בצבעוניות של לבן ושמנת עם נגיעות של כסף. להדגשת מרכז השולחן אפשר להניח פלייסמטים תואמים בכסף או זהב, שלל עציצי צמחים קטנים מפוזרים לאורך השולחן או  על צלחת האורח מתנה לחג. במרכז השולחן צלחת פסח ומצה מקולקציה המשלבת נגיעות של זהב.

מתנות לחג:

מגוון ענק של כלים לבנים בשילובי עץ, כדי שתייה עם ברז על מעמד עץ, צנצנות שקופות בכמה גדלים בטקסטורות וינטג' לאחסון רבגוני כגון ממתקים, עוגיות וקטניות  , כלי אפייה בגדלים שונים שניתן להגיש לשולחן ישירות מהתנור, סט אחסוניות עם מדבקת לוח שניתן לכתוב את התכולה, סט סירים, מחבתות, סט סכ"ום כסף וזהב ועוד ועוד.

כמו כן, מגוון מגבות 100% כותנה בשלל צבעים, מגבות בצבעי מלאנג' ממש כמו באופנה, סט 5 מגבות ידיים 100% כותנה, חלוקי מגבת איכותיים, מגבות מטבח ועוד.

לאוהבי המצעים, קולקציה רחבה של סטים מלאים 100% כותנה מודפסים בטרנד המנומר האהוב העונה, טקסטים גדולים וקטנים, וציורי קקטוס ואננס קיציים. מוצר חדש ומרגש הוא מערכת קיץ הכוללת סדין, ציפיות ושמיכת קיץ מבד 100% כותנה ! לצידם מצעי ג'רסי חלקים בצבעוניות רחבה, כך שניתן לשלב בין צבעים שונים של סדין, ציפיות ושמיכה וליצור טקסטיל שמח וצבעוני בחדר שינה.

לצידם במחיר אטרקטיבי במיוחד  סטים מצעי מיקרופייבר במגוון עיצובים: פרחוניים, עם דפוסי אננס ופלמינגו, קיציים במיוחד, דפוס שיש שהוא טרד חזק מאוד ועוד הרבה הדפסים משגעים.

לקראת חג הפסח, רשת H&O משיקה: קולקציית כלי החג לפסח 2019! לאירוח ולמתנות.

H&O מחיר 24.90 שח צילום דני גולן

טווח מחירים:

כלים לבנים- מ4.9 שח ועד 64.9 שח

כלים אתניים- מ3.9 שח ועד 49.9 שח

כלים לבנים בשילוב זהב- מ12.9 שח ועד 26.9 שח

מיכל שתיה על מעמד עץ- 119.9 שח

צלחת מצה- 19.9 שח

סט צלחות זכוכית (18 חלקים)- 99.9 שח

סט סכום 24 חלקים- זהב – 99.9 שח

עציצים- מ24.9 שח ועד 79.9 שח

פלייסמטים – רביעייה ב 39.9 שח

זוג פלייסמטים מקש טבעי ב 39.9 שח

מפות ג'קארד- מ39.9 שח ועד 89.9 שח

מצעים 100% כותנה –החל מ 99.90 שח

מצעי מיקרופייבר- החל מ 39.9 שח

מערכות מצעים שכוללות שמיכות קיץ – החל מ 89.90 שח

 

להשיג ברשת H&O