לראשונה בעולם תלמה תסמן את כמות הסוכר בחזית כל אריזות דגני הבוקר

באמצעות אייקונים של כפיות סוכר

 

תלמה, מובילת שוק הדגנים בישראל, מתחייבת כי עד סוף 2017 תשלים מהלך במסגרתו כל דגני הבוקר (למעט כריות) יכילו בין אפס לכפית וחצי סוכר למנה (30 גרם) בלבד. 80% מהמוצרים שלנו עומדים כבר כיום בסטנדרט זה. דגני בוקר שלא יעמדו בסטנדרט הזה ירדו מהמגוון ולא ייוצרו יותר.

לראשונה בעולם, כמות הסוכר תסומן בחזית כל אריזות דגני הבוקר באמצעות אייקונים של כפיות סוכר, שיאפשרו לצרכנים לעשות את הבחירה המתאימה ביותר עבורם ועבור בני משפחתם. הסימון יתייחס לסך הסוכרים במנה ולא רק לסוכר המוסף. כמחצית ממוצרי דגני הבוקר של תלמה יסומנו בכפיות סוכר במהלך החודשים יוני-יולי והשאר יסומנו עד תחילת שנה הבאה. בחזית אריזות דגני הבוקר יסומנו גם רכיבים חיוניים כגון סיבים תזונתיים ודגנים מלאים.

תלמה פחות סוכר לילדים שלך

בהמשך המהלך, תשיק תלמה כריות מופחת סוכר– שיכיל עד כפית וחצי סוכר למנה, ויהווה אלטרנטיבה לצרכנים המבקשים לצרוך פחות סוכר. כריות מופחת סוכר לא יחליף את המוצר כריות, וזאת מאחר ומחקרים שערכה תלמה, הראו כי מרבית הצריכה של כריות הינה כחטיף, והצרכנים מבקשים באופן חד משמעי שלא לשנות את טעם כריות האהוב.

מסקר שערכה תלמה בקרב אימהות עלה כי 71% חושבות שיש כמות סוכר גבוהה בדגני הבוקר. כשאותן אימהות גילו כמה סוכר יש כיום בדגני הבוקר של תלמה, הן הופתעו לטובה. הפער בתפיסה מחזק את הצורך לתקשור כמות הסוכר בחזית האריזה.

ארוחת הבוקר היא החשובה ביותר ביום, כך נאמר לנו מאז ומעולם. כשהייתי קטנה לא פעם ארוחת הבוקר כללה קורנפלקס עם חלב. כאמא אני משתדלת לתת ולעשות את הטוב ביותר לילד שלי. כיום עם השינוי שחל בתלמה קל לי יותר לעשות ולתת לילד שלי קורנפלקס שאני יודעת שהוא לא אוכל רק סוכר נטו.

 תלמה פחות סוכר לילדים שלך

לארוחת הבוקר חשיבות גבוהה לתפקוד הפיזי, המנטאלי ולבריאות הכללית, הן של ילדים ומתבגרים והן של מבוגרים. מחקרים רבים בעולם מצאו כי ארוחת הבוקר תורמת לתפקודי המוח המתבטאים בשיפור בריכוז, ציוני מבחנים, יכולת השלמת משימות מורכבות בבית הספר ועוד.

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
דגני הבוקר של תלמה שוגי ברנפלקס כריות
Author Rating
51star1star1star1star1star