מורפיקסקול: הבשורה מבית מורפיקס  מנגיש את לימודי האנגלית לכולם !

מורפיקסקול: הבשורה מבית מורפיקס מנגיש את לימודי האנגלית לכולם !

מורפיקסקול: הבשורה מבית מורפיקס ללימוד אנגלית

מיזם חדש מבית מורפיקס מנגיש את לימודי האנגלית לכולם !

האתר מספק תכנים ללימוד אנגלית לתלמידים, סטודנטים, אנשי עסקים ולכל מי שמחפש לשפר את האנגלית שלו ולהצליח

מורפיקסקול מאושר על ידי משרד החינוך ומותאם לתכנית לימודי האנגלית מיסודי ועד תיכון.

חברת מלינגו, בעליה של האתרים המובילים מורפיקס, רב-מילים ונקדן מורפיקס, משיקה את מורפיקסקול – אתר חדש ללימוד אנגלית לדוברי עברית בגישה חווייתית המשלבת משחקים וחידונים המותאמים לרמות שונות.

מורפיקסקול מבית מורפיקס (המילון הרחב והמקיף ביותר כיום ברשת), הינו בי"ס דיגיטלי ללימוד אנגלית. הממשק החדשני מנגיש את לימודי האנגלית לקהלי יעד מגוונים והופך אותם לידידותיים, יעילים ובעיקר מהנים יותר. האתר כולל: חידוני אוצר מילים בחמש רמות שונות, משחקי דקדוק בנושאים מגוונים כגון: טעויות נפוצות, זמני הפועל, מילות קישור, משפטי תנאי, שאלות H/W , שימוש במילות יחס ועוד. חידוני איות ברמות שונות ואפשרויות למידה נוספות.

מילון מורפיקס המוכר שודרג משמעותית והוא משולב כחלק אינטגרלי בתהליך הלמידה של מורפיקסקול. מורפיקסקול כולל אזור אישי המאפשר לכל משתמש ללמוד בקצב שלו ולתרגל נושאים ומילים המתאימים לרמת האנגלית שלו.

האתר החדש מציע אפשרות לתרגול טעויות אישיות וכן לבנות חידונים אישיים ולשתף אותן עם אחרים. מורים יכולים לשתף רשימות מילים עם תלמידיהם בנושאים שונים בהתאם לקצב ולרמת הלמידה בכיתה ולתרגל אותן באמצעות חידוני רב ברירה וכרטיסיות.

מורפיקסקול מאושר על ידי משרד החינוך ומותאם לתכנית הלימודים. באתר ישנן רמות למידה שונות: יסודי, חט"ב, תיכון, פסיכומטרי, אנגלית שימושית ועוד מה שמאפשר שימוש על ידי קהל רחב של משתמשים וביניהם: תלמידי יסודי, חט"ב ותיכון, סטודנטים ומרצים במוסדות להשכלה גבוהה, תלמידי פסיכומטרי, עובדים בחברות בינלאומיות וארגונים שונים המעוניינים לשפר את האנגלית שלהם.

מורפיקסקול מציע תקופת התנסות חינמית שבה כל התכנים פתוחים למשתמש. ניתן להירשם בקישור הבא:www.morfix.co.il/login לאחר ההרשמה המשתמש יגדיר את רמת הלמידה שלו ומשם יתחיל להתקדם בשלושת התחומים המרכזיים: אוצר מילים דקדוק ואיות. טעויות של המשתמש נשמרות כך שיוכל לחזור ולתרגל אותן פעמים נוספות עד להפנמת החומר. גרסת הפרימיום של מורפיקסקול כוללת גישה ישירה לכל תכני הלימוד, אזור אישי מורחב וחווית תרגום ולימוד אנגלית ללא פרסומות.

אמיר שלום, מנכ"ל מלינגו: "מורפיקס משרת כיום כ – 2 מיליון משתמשים בחודש, שמגיעים למורפיקס בקביעות  במטרה לקבל תרגום איכותי. כישראלים, לימודי האנגלית שלנו מתחילים בבית הספר וממשיכים כל החיים. כדוברי עברית, לימוד אנגלית כשפה שנייה מציב לנו אתגרים מיוחדים בשל השוני הגדול בין שתי השפות. אספנו את כל הידע שצברנו במהלך 15 שנות פעילות אתר מורפיקס ויצרנו את מורפיקסקול – פלטפורמה ייחודית ללימוד פרטני של השפה האנגלית ברמות שונות המותאמת במיוחד לקהל הישראלי במטרה לתת ערך נוסף ומשמעותי למשתמשי מורפיקס הפוקדים את האתר מדי יום.  אזורי הלמידה החדשים משתלבים כחלק אינטגרלי מאתר מורפיקס, בנוסף המילון  עבר שדרוג משמעותי הכולל ממשק חדש לגמרי וידידותי למשתמש, ותכנים נוספים כגון: תמונות, מילים נרדפות טיפים ועוד. השילוב בין המילון המקיף ביותר לבין אפשרויות הלמידה והשינון הופכים את מורפיקס למקום שבו אפשר להפוך כל חיפוש במילון לחוויית למידה אישית ומותאמת לכל אחד לפי רמתו וקצב ההתקדמות הרצוי לו".

חברת מלינגו, המפתחת והמשווקת של מורפיקסקול, היא החברה המובילה בישראל בתחום עיבוד אוטומטי של טקסטים ניתוח מורפולוגי וחילוץ ישויות ותבונות מטקסטים חופשיים מוצרי החברה משרתים אלפי לקוחות  מזה למעלה מ-20 שנה. מלינגו היא חברה בת של אנציקלופדיה בריטניקה וחברה אחות של Merriam Webster אשר היו שותפים לעשיה ולפיתוח התכנים.

www.morfix.co.il

מורפיקסקול: הבשורה מבית מורפיקס מנגיש את לימודי האנגלית לכולם !

מתוך אתר מורפיקסקול- תפריט דקדוק, צילום באדיבות מלינגו