מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות

Bugaboo

פוגש את האומן המאייר הצרפתי מחתרתי Niark1

לשת"פ אשר יצר קולקציית עגלות במהדורה מוגבלת

Bugaboo by Niark1

 Monsters on the Move collection

בעיצובים מרהיבים שיבטיחו לעגלה שלך לבלוט מבין כל העגלות

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות Bugaboo פוגש את האומן המאייר הצרפתי מחתרתי Niark1

 

 

 

 

 

 

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות Bugaboo פוגש את האומן המאייר הצרפתי מחתרתי Niark1. שת"פ אשר יצר קולקציית עגלות במהדורה מוגבלת Bugaboo by Niark1 collection  Monsters on the Move בעיצובים מרהיבים שיבטיחו לעגלה שלך לבלוט מבין כל העגלות.

האמן הצרפתי יוצר אילוסטרציות מרהיבות פסיכודליות וסוריאליסטיות. עבודותיו מוכרות בצבעוניות שלהן, בצורות ובדמויות מאפיינות. ניארק1 שיתף פעולה בעבר עם מותגים מוכרים כגון Converse ועם ענקים מתעשיית המוסיקה, כגון החאד והיחיד פארל וויליאמס.

העגלות כמו כל הציורים המרהיבים של האומן מאופיינים בצבעוניות מרהיבה ועיצוב של מפלצות ידידותיות. העיצוב נועז ומסוגנן כאחד, העגלה מעוצבת בליטוש שחור טרנדי כאשר החברים הצבעוניים מתעוררים לחיים על גבי הבד השחור.

בבוגבו גאים על השת"פ המאפשר להם לתת מענה חדשני ולא צפוי להורים בשילוב הציורים  והייחודים של האומן ומאמינים כי האמנות היא עבור כולם. האומן  Niark1 מצדו שמח על השת"פ אשר העניק לו לצייר את התשוקה האמתית שלו למפלצות, תשוקה זו החלה בגיל צעיר, כאשר הוא היה מדמיין ומשרטט מפלצות בחדר השינה שלו. בבוגבו רצו לתת ל- Nairk1 פלטפורמה חדשה ושונה ממה שהוא היה רגיל, זאת על מנת שיצור משהו סוחף וחדשני להורים המחפשים לבטא את הסגנון שלהם בצורה יוצאת דופן.

במסגרת שיתוף הפעולה העיצובי ניתן למצוא את המהדורה בצורת גגונים ובדי השלמה לכל דגמי העגלות של בוגבו

600 ש"ח – 900 ש"ח

 

https://www.bugaboo-distributor.co.il

משווק בלעדית ע"י IBB GROUP יבואנית בוגבו, בייבי ביורן ובייביזן. ניתן להשיג באולם התצוגה הנביאים 55 רמה"ש  טלפון 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות Bugaboo פוגש את האומן המאייר הצרפתי מחתרתי Niark1

Summary
Review Date
Reviewed Item
מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות Bugaboo פוגש את האומן המאייר הצרפתי מחתרתי Niark1