מי צריך עגלה? יש תלת אופן של Q Play הדגמים החדשים לקיץ קרוב של המותג המוביל באירופה

מי צריך עגלה? יש תלת אופן של Q Play

תלת אופן של Q Play , מחיר מומלץ לצרכן 600 ₪ – 650 ₪. צילום – יחצ, ניתן להשיג בפריסה ארצית ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

מותג Q Play המייצר תלתי אופן לתינוקות מגיל לידה ומעלה עבור הורים וילדים בכל העולם, שמח להציג את הדגמים החדשים לעונת האביב והקיץ הקרובים. תלתי האופן של Q Play נותנים דגש על בטיחות ועיצוב יוקרתי ומודרני. נושא הבטיחות שמוצב במקום הראשון יחד עם המענה על צרכי ההורה והילד, הם שגורמים למותג להיות מותג מוביל באירופה. ישנו מגוון רחב של דגמים בטווח שונה של מחירים, החל מ- 600 ₪ ועד 1,400 ₪  מה שמאפשר מוצר איכותי לכל כיס.

 

תלתי האופן של Q play משלבים שלושה אלמנטים מרכזיים:  בטיחות: בכל אחד ממוצרי Q play רצועות הניתנות להתאמה אישית, שומרות על הילד ישוב וזקוף. בנוסף, בלם בטיחות לשימוש ההורה. עיצוב איכותי: עיצוב עכשווי עם מגוון צבעים, בד איכותי, צילון המגן על הילד מפני השמש ושני תיקי אחסון . גלגלי גומי איכותיים. חדשנות: דגמי Q play מגיעים עם האפשרויות החדישות ביותר הקיימות בישראל והותאמו במדויק לצרכי ההורים בארץ.

 

מבין הדגמים הפופולאריים של Q Play ניתן למצוא את תלת אופן RITO. בעל מושב יציב ונוח מאוד עם 2 מצבים שונים המתאימים מגיל 10 חודשים ועד ל-3 שנים. התלת אופן מתקפל בקלות וניתן לשאת אותו לכל מקום, בעל פתיחה קלה ומהירה. כולל סכך שמש הניתן להרחבה להצללה והגנה מרבית – עמיד בפני גשם. ידית טלסקופית מתכווננת לנוחות ההורה, כולל שני תיקי אחסון גדולים לנוחות מרבית. מסעד ידיים יציב, חזק ובעל אפשרות פתיחה להושבה קלה של הילד. בד הריפוד עמיד ומתנקה בקלות. מעצורי בטיחות בגלגלים העשויים מגומי איכותי.

מחיר מומלץ לצרכן: 600 ₪ – 650 ₪.

 

לעונה הקרובה ניתן יהיה למצוא במהדורה מוגבלת תלת אופן שפותח בשיתוף פעולה עם יצרן מכוניות היוקרה בנטלי BENTLEY. התלת אופן כולל ריפודים תואמים לצבעי המכונית המקוריים, תפרי הידיות והמושב בהשראת המכונית המפוארת, גלגלי Continental GT Speed, מושב מסתובב 360 מעלות ובעל 6 מצבי פעולה שונים, שמאפשר ליהנות מטיול עם הפעוט בתלת האופן כאשר הוא עם הפנים לכיוון אמא או אבא. מושב התלת אופן ניתן להטיה, גגון הצללה ענק עם מסנן UV ועוד המון תכונות שהופכות את תלת האופן של BENTLEY לתלת אופן מהנה ונח.

 

שי אליצור – מנכ"ל אקספלור toys, מקבוצת חגים נחלים: "אנו מאמינים כי תלת האופן יכול וצריך לשמש את הלקוחות לשנים רבות ולמספר ילדים, ולכן אנחנו בטוחים ש Q play נותנים בדיוק את המענה הזה עבור הלקוחות ומבטיחים את המוצרים הטובים ביותר.  Q playממשיכים להשתפר כל הזמן ולהיות קשובים לצרכי הלקוחות ובכך משפרים את המוצרים ללא הפסקה.  מתן הדגש במוצרים לצורך הבטיחות והעיצוב הופכים אותם למותג הטוב ביותר עבור מי שמחפש תלת אופן לילד שלו".