ממרח חמאה חדש של  LURPAK עם LURPAK לורפאק שמן זית, טעים ובריא

ממרח חמאה חדש של  LURPAK עם LURPAK לורפאק שמן זית, טעים ובריא

צילום אימג' ארט.

וילי פוד מרחיבה את מותג ממרח החמאה LURPAK עם LURPAK שמן זית

LURPAK מרחיבה את סדרת מוצריה בישראל ותשווק מעתה גם ממרח חמאה בתוספת שמן זית ומופחת כולסטרול

מוצרי LURPAK הם ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שמן דקלים

 

מוצרי LURPAK מיוצרים בדנמרק על ידי אחת מיצרניות החלב הגדולות בעולם –Arla. המותג LURPAK נחשב לחמאת פרימיום ונמכר ברחבי העולם כבר למעלה 115 שנים. תהליך הייצור של מוצרי LURPAK משלב שיטות מסורתיות עם טכנולוגיה חדשנית תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וללא חומרים משמרים. שילוב של חמאה ושמן קנולה מעניק לממרח החמאה טעם ומרקם איכותי, קל למריחה, עשיר וארומטי. ל LURPAK-   מגוון סוגים של ממרחי חמאה וחמאה ובהם: ללא מלח, במליחות קלה, ומופחת כולסטרול.

 

השמן זית נכנס לחמאה:

לממרח חמאת LURPAK שמן זית מוספים 15% שמן קנולה ו 15% שמן זית.

כמו שאר מוצרי LURPAK, גם ממרח החמאה בתוספת שמן זית אינו מכיל צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שמן דקלים.

החמאה הדנית הייתה מאז ומעולם מפורסמת בזכות האיכות והטעם המצוינים שלה. המותג LURPAK משווק בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם וכמו כן, הוא מותג מוביל בכמה מדינות בולטות. בהן: בריטניה, אוסטרליה, יוון, דנמרק ועוד. החמאות וממרחי החמאה של LURPAK פונים לחובבי הבישול  לאלה המעזים במטבח, מגוונים ומנסים דברים חדשים. החזון של LURPAK הוא להביא את הבשלנים ברחבי העולם ליצור אוכל איכותי המהווה חלק מרכזי באורח חייהם וניתן לעשות זאת בזכות תהליכי יצור מוקפדים ומתקדמים, שימוש בחומרי גלם איכותיים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא שמן דקלים.

 

שוק החמאה בישראל:

וילי-פוד, דיווחה במהלך השנה על עלייה בהיקפי המכירות של מותג החמאה וממרח החמאה LURPAK והתחזקותו בקרב הצרכנים. מגמת העלייה נשמרה במהלך 2016 והגיעה לשיא בפסח 2017 עם נתח שוק של 20.9.

 

ממרח חמאת לורפק שמן זית מושק במארז של 250 גרם

מחיר מומלץ לצרכן-15.90 שקלים

כשר חלבי- לאוכלי חמאת נוכרי בהשגחת ועד הכשרות או.קיי ובאישור הרה"ר לישראל

 

 

בנימה אישית, בני הקטנטן, התחיל לאכול לא מזמן. תינוק בן 7 חודשים. לאחרונה, הכנתי לו ביצה שיאכל יחד עם שאר בני המשפחה, ארוחת ערב כולנו ביחד. לרוב, ארוחת ערב אצלנו היא חביתה אך חששתי להכין חביתה לתינוק קטנטן ולכן רציתי לרכך אותה לכן הוספתי את החמאה, היא טעימה, בריאה ועשירה. ממליצה בחום, מניסיון.