נובי משיקה ערכה חדשנית וקומפקטית המיועדת להקל על האם והתינוק

ערכת טעימות ראשונות מבית המותג Nuby, 50 שח, להשיג ברשתות השיווק המובילות, צלם יחצ חול

ערכת טעימות ראשונות מבית המותג Nuby, 50 שח, להשיג ברשתות השיווק המובילות, צלם יחצ

הכל בערכה אחת!

 

מותג התינוקות האמריקאי NUBY הקיים במעל ל- 150 מדינות בעולם, מציג לראשונה ערכה חדשנית וקומפקטית המיועדת להקל על האם והתינוק בהגיעם לשלב הטעימות הראשונות, ולאפשר הכנה, הגשה ושמירה מהירה של מזון תינוקות בבית.

 

בשלב הטעימות החשוב מנסים ההורים להכניס באופן הדרגתי כמויות קטנות של מזונות משלימים בעלי טעמים, ומרקמים שונים לתפריט התינוק. ערכת הטעימות מבית המותג מהווה מוצר אידאלי להכנה קלה ומהירה של מזון לתינוקות במנות בודדות או מקבצים גדולים, אותם ניתן להקפיא כיחידות אינדיבידואליות לשימוש חוזר. הערכה כוללת קערה בטוחה לחימום והקפאה המאובזרת בידיות ומכסה, ובעלת יכולת להיצמד לשולחן ולשחרר את ידיו של ההורה המאכיל. אופציה חכמה זו מאפשרת לה להישאר יציבה גם כשהתינוק זז ואינו רגוע. עוד בערכה, מועך בעל ידית נוחה לאחיזה המאפשר לרסק בקלות סוגים שונים של ירקות ופירות, וכן כפית האכלה. המחיר: 50 שקלים.

 

NUBY– להשיג ברשתות השיווק המובחרות. לפרטים נוספים: www.Nuby.co.il

ערכת טעימות ראשונות מבית NUBY היא האביזר המושלם לאוכל מוכן לתינוק. הערכה מאפשרת לרסק פירות או ירקות מאודים לכל מרקם שרוצים לתת לתינוק. המוצר אידיאלי להכנת מנות בודדות או מקבצים גדולים יותר שניתן להקפיא אותם כיחידות אינדיבידואליות. הערכה מעוצבת במיוחד להכנה מהירה וקלה של מזון תינוקות בבית. ידית המועך מעוצבת להתאמה קלה ליד האם או האב,בעוד שהמעמד שמונע החלקה מסייע לשמור על הקערה במקום.  רסק, אחסן, והאכל – הכל בערכה אחת חדשנית.

הערכה כוללת: קערה עם ידיות ומכסה הנצמדת לשולחן ובעצם משחררת בכך את ידיו של ההורה המאכיל ונשארת יציבה גם כשהתינוק אינו רגוע, זז ומשתולל. הקערה ניתנת לחימום במיקרו ולהקפאה, מה שמאפשר לשמור את האוכל לימים שאחרי (שהרי בטעימות ניתנות מנות קטנות). בנוסף מגיעה עם מועך וכפית. נפלא גם לתת כמתנה!

ערכת טעימות ראשונות מבית המותג Nuby, 50 שח, להשיג ברשתות השיווק המובילות, צלם יחצ חול