Olea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן" מציג:
תרחיץ טבעי לשטיפה אינטימית המבוסס על עלי הזית

 

 

האיזור האינטימי מצריך נקיון ותחזוק יום יומי בטח ובטח בהריון ובמיוחד אצלנו הנשים.

אם לגלות את האמת, כשאני מתקלחת אני אפילו שוטפת פעמיים. אני ממש מקפידה כי אצלנו מעצם הטבע האיבר הוא פנימי ולכן גם הפרשות או אפילו מהחום יוצרות תחושה לא נעימה ולכן התרחיץ  הזה הוא חשוב.

 

אולה אסנס, מבית "בית הבד של הגולן", מסייע לנקות את האיזור האינטימי של הגוף באמצעות רכיבי החיטוי הנמצאים בעלי הזית. שטיפה באמצעות התרחיץ מסייעת לנקות ולהסיר ביעילות ריחות לא רצויים ולהעניק לעור רכות ולחות. לתרחיץ יש תכונות אנטי פטרייתיות, הוא מאזן הפרשות בבלוטון השומן, מכיל נוגדי חמצון טבעיים, ויטמינים ומינרלים בריאים. התרחיץ מכיל שמן זית כתית מעולה, קמומיל, תמצית זרעי תה, מלח ים, שמן זרעי קלנדולה ושמן לבנדר.

 

סבון לשטיפה אינטימית אולה אסנס בית הבד של הגולן

נשים רבות אינן משתמשות בתכשירים מחשש שהם יכילו חומרים מזיקים וכימיים. Olea essence מותג הבית של "בית הבד של הגולן" מציג את הפתרון האידיאלי לנקיון האיזור האינטימי: סבון 100% טבעי לשטיפה אינטימית המבוסס על עלי הזית.

התרחיץ מסייע לנקות את האיזור האינטימי של הגוף באמצעות רכיבי החיטוי הנמצאים בעלי הזית. שטיפה באמצעות התרחיץ מסייעת לנקות ולהסיר ביעילות ריחות לא רצויים ולהעניק לעור רכות ולחות. לתרחיץ יש תכונות אנטי פטרייתיות, הוא מאזן הפרשות בבלוטון השומן, מכיל נוגדי חמצון טבעיים, ויטמינים ומינרלים בריאים.

 

בפעם הבאה שאת מתקלחת, חשבי גם על עצמך, טובתך וטובת עורך, דקה אפילו פחות של תשומת לב עבורך תתן לך להרגיש אחרת, תתן לך את האהבה לעצמך ותעזור לגופך.

 

סבון לשטיפה אינטימית אולה אסנס בית הבד של הגולן

מחיר: 44 ₪ (220 מ"ל)
היכן ניתן להשיג: במרכזי המבקרים של "בית הבד של הגולן":
תל אביב, רח' בן יהודה 17 050-2888715

קצרין, אזור תעשיה  04-6850023 / 050-2888709.
עין גב, נמל עין גב  050-2888705

ובאתר האינטרנט: http://www.oleaessence.com /

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
סבון לשטיפה אינטימית אולה אסנס בית הבד של הגולן
Author Rating
51star1star1star1star1star