Motherhood Maternity המותג האמריקאי לבגדי הריון מגיע לישראל!!!

מחר אני חוגגת חמישה חודשי הנקה. האמת, עדיין לא ירדתי במשקל. אני עדיין לא סקסית ויפה כמו שהייתי בחתונה ומשום מה ההנקה גורמת לי לתחושת רעב.

מוזר, אני מרגישה שהגוף שלי כל הזמן פעיל ועובד. אך למרות שאני רעבה וטוחנת ללא הפסקה אני עדיין רוצה להרגיש אישה ולהיות יפה.

לשמלה יש חזיה פנימית

 

Motherhood Maternity פתחו סניף בגן העיר תל אביב ואני התחדשתי בשתי שמלות חדשות, לדעתי מהממות, נוחות להנקה ולשליפה מהירה.

 

בנוסף כדאי לדעת ש Motherhood Maternity משיקה הלבשה תחתונה לחודשי ההיריון ולתקופת ההנקה, ג'ינסים עם פטנט עולמי, אביזרי אופנה משלימים וקולקציה מתמחה,  מגוונת,  עשירה ואופנתית, לנשים בכל חודשי ההיריון.

הקולקציה כוללת 4 קווים עיקריים:

ליין קז'ואל:

 מגוון רחב של פריטים ליום יום, שעוצבו  בהשראת צבעי הדגל האמריקאי וחופשות בחופי היבשת.

ליין לנשים עובדות – בגדים מחויטים למשרד:

קולקציה רחבה לאישה העובדת הכוללת מכנסיים מבדים מחויטים בגזרת רגל ישרה וסקיני גם בטכנולוגיית ה- seamless, בצבעוניות של שחור אפור וכאמל, מצטרפים אל חולצות סריג ואריג ללבוש יומי יומי למשרד בשילוב עם עליוניות קרדיגן.

ליין ארועים:

 קבוצה המתאימה לאירועי הקיץ החגיגיים, בין פריטי הקבוצה ניתן למצוא: קרדיגנים,  שמלות ערב מהודרות, מכנסי גומי שחורים המתאימים לחולצות השיפון, חולצות מודפסות, חולצות לבנות רפויות באורך מרפק בשילוב כפתורים מוזהבים, ג'קטים במבחר צבעים,  חצאית מקסי שחורה ועוד.

 ליין מעצבים:

 קולקציית קפסולה של מעצבות דעת קהל אמריקאיות.  גולת הכותרת בליין זה היא קולקציית הקפסולה של הזמרת ג'סיקה סימפסון שעיצבה עבור המותג פריטים לשעות היום והערב ביניהם: חולצות, גינסים, שמלות ערב באורך  מידי ומקסי אופנתיות, לדוגמא: שמלת ערב במראה גלבייה, שמלות שחורות עם דפוסי פרחים, שמלות פליסה צבעוניות  וכו'.

 

להשיג  ברשת חנויות  Motherhood Maternity (באשדוד ובגן העיר) וברשת H&O