עונת הרחצה נפתחת… באמבטיה!

 פעולות פשוטות שייהפכו את זמן האמבטיה למשמעותי יותר

ג'ונסונס תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש

 

שעת הרחצה מספקת הזדמנות למגע עור בעור ולקשר עין ישיר, כמו גם להצגת מרקמים, מראות, צלילים וריחות חדשים, שביכולתם לעורר את חוש המישוש, הראייה, הריח והשמיעה של התינוק. מספר פעולות פשוטות שיסייעו להפוך את זמן האמבטיה למשמעותי הרבה יותר בשביל התינוק שלך…

השמעת מוסיקה ושירה במהלך זמן האמבטיה – צלילים יוצרים זיכרון באזורי השמיעה והשפה שבקליפת המוח, כמו גם קשרים עצביים למערכת הלימבית במוחו של התינוק.

דיבור עם התינוק במהלך זמן אמבטיה יכול לסייע בהתפתחות השפה. מחקרים מראים כי לפעוטות איתם מדברים יותר, יש אוצר מילים רחב יותר בגיל 24 חודשים! הסבירו כל הזמן מה אתם עושים.

התזה עדינה של מים במהלך זמן האמבטיה יכולה ללמד את התינוק על סיבה ותוצאה.

חוש הריח מתקשר לזיכרון רגשי – השתמשו בסבון עם ניחוח שאתם אוהבים כמו תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש. ניחוח נעים בשעת הרחצה תורם להרגעת התינוק וההורה גם יחד – רמות הקורטיזול (סמן ביולוגי למתח) של התינוק וההורה הראו ירידה לאחר רחצה עם מוצר ריחני.

משחק עם בועות סבון יכול לסייע לתינוק שלך לפתח תיאום עין-יד.

התלהבו מהישגים של פעוטכם כמו יכולתו לסחוט את הספוג או להשיט צעצוע. הוא ילמד מכך שהוא חכם ושההורה נהנה לגלות יחד דברים חדשים כשמשחקים.

עיסוי התינוק באופן שגרתי לפני (או אחרי) זמן האמבטיה מהווה הזדמנות מושלמת למגע של עור לעור. העיסוי הוכח כגורם המשפר את איכותה ואורכה של שנת התינוק כאשר משולב בשגרת השינה של התינוק.

 

 

תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש:

עורם של תינוקות זקוק לטיפול מיוחד. שכבת עורו של התינוק דקה עד 30% מעורו של מבוגר. עורו העדין של התינוק, זקוק לניקוי יסודי ותהליך הסרת לכלוך עדין תוך הקפדה על  שמירה על לחות העור ושמירה על רמת ה-PH   הטבעית שלו.

לשם כך ייצרו בג'ונסונס תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש (סבון ושמפו במוצר אחד)  המתאים מגיל לידה שהוכח כמנקה בעדינות את עורו העדין של התינוק. התרחיץ הינו בעל רמת pH מאוזנת, המתאים לעור רגיש ולעור תינוקות בני יומם. עם נוסחת הקץ לדמעות®  הייחודית והעדינה לעיניים כמו מים טהורים. התרחיץ הינו הבחירה מספר 1 של בתי החולים בארה"ב.

מחיר מומלץ לצרכן  17.1 ש"ח

 

ג'ונסונס תרחיץ ושמפו מכף רגל ועד ראש

אמבטיה מהנה!

 

 

ג'ונסונס המשימה שלנו היא לייצר את מוצרי הטיפוח הטובים בעולם לתינוקות. להבטיח כי מיליוני משפחות ייהנו ממוצרים בטוחים, הנבדקים לפי הסטנדרטים הקפדניים ביותר, ידידותיים לסביבה ומתאימים לצרכיהם המיוחדים והרגישים של תינוקות. מוצרינו מבוססים על מחקרים, ניסיון וידע של למעלה מ-120 שנה.

תודה לג'ונסון & ג'ונסון על הטיפים