פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני ירושלים האטרקציה של קיץ 2019

פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני ירושלים האטרקציה של קיץ 2019

בתוך אחת מפנינות הארץ היפות ביותר מתחבאת לו הקיץ אטרקציה מושלמת.

פליימוביל מסביב לעולם והשנה מטיילים במערב הפרוע, באוסטרליה הרחוקה, ניו יורק, פריז, ארמון הנסיכה ועוד.

אוויר הרים צלול כיין וריח משכר של כל פרחי העולם הופכים את הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם ירושלים למקום מיוחד 21 ביולי ועד סוף אוגוסט 2019.

 

״פליימוביל מסביב לעולם״. יחד עם הסרט של הקיץ- ׳פליימוביל הסרט׳, יהפוך הגן הבוטני לממלכה קסומה בה יוכלו הילדים לחוות מסע מיבשת ליבשת עם פעילויות שונות מסביב לעולם, בדיוק כמו בסרט. אז אם אתם מחפשים פעילות שתנתק את הילדים מהמסכים ותעניק להם חוויה אחרת הכוללת ספורט, טבע ואתגר לצד בילוי והנאה, זה המקום.

בכניסה עומד הפיראט הגדול, הילדים מקבלים דרכון ומחתימים בו את כל המדינות והאזורים בו הם מבקרים, כך גם ניתן לחזור ולדבר עם הילדים על המקומות השונים שבו הם עוברים ומטיילים, בתחילה יש מסלול נינגה קצר שאפשר ללוות את הילדים או ללכת לצידם, יש את הספינה הגדולה עם משקפת גדולה.

פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני ירושלים האטרקציה של קיץ 2019

המסע יתחיל ביבשת אירופה שם יעברו הילדים הכשרת פיראטים בספינת פיראטים ענקית הממוקמת באגם גדוש פרחי לוטוס קדוש בעלי עלים ענקיים המעניקים תחושת ג'ונגל מיימית. מהספינה יוכלו להשקיף ולחפש את הסופיות, ציפורי מים קטנות הנהנות מהסבך של הלוטוס הקדוש באגם, את הדגים, הצפרדעים, הברווזים ומיני החיות הגדלות באגם.

לצד הספינה ייהנו הילדים ממתקנים אתגריים, הכשרה פירטית, ועמדת צילום פיראטים משפחתית. ביבשת אמריקה, בין עצי המגנוליה הגבוהים, יפגשו את הילידים ויעברו טקס התבגרות בכפר אינדיאנים הכולל אוהלי טיפי, טוטם ענק, קאנו, מדורה. לאחר מכן, הילדים יכולים להנות מחץ וקשת ליד האוהלים האינדיאנים.

משם ימשיכו לארמון נסיכות מפואר עם חדר הקרנת סרטון פליימוביל קצר ומשחקי נסיכות ונסיכים. עם כסא המלך, קליעה למטרה ועוד.

עמדה מיוחדת למכבי אש ולמד"א, עם אפשרות של לבישת המדים, כניסה לעמדה, ישיבה במכונית המיוחדת, הרי חלקם חולמים להיות סמי הכבאי או רופא.

פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני ירושלים האטרקציה של קיץ 2019

בהמשך ירחיקו הילדים עד יבשת אוסטרליה, בה ימצאו מגוון מינים מטורף של צמחים ויתנסו בעבודות חווה לצד מרבדי פריחה מרהיבים. בנוסף, ביבשת אוסטרליה יבקרו הילדים בתחנת כיבוי אש ויעברו הכשרה בירי כדורי ג'ל במתחם אימון ייעודי ולאחר מכן, ירחפו בין האקליפטוסים על גבי ערסלי ענק. משם יצאו למסלול ריצה ובראש הגבעה יעמדו בעמדה מי מקום ראשון, שני ושלישי.

 

פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני ירושלים האטרקציה של קיץ 2019

בשמורה אוסטרלית בה יחפשו דובי קואלה על גשר הצמרות הממוקם באמצע הג'ונגלים האוסטרליים.

בסיום החיפוש יחזרו הילדים ליבשת אמריקה ישר לתוך עיירת המערב הפרוע עם מתקני אתגר ותחנת ״הבהלה לזהב״ בה ייהנו מחיפוש זהב ממש כמו ראשוני החלוצים בקליפורניה בין הרי הרוקי והעצים המחטניים, לקליפורניה הים תיכונית. מעיירת המערב הפרוע יעברו לתחנה הבאה – מבצר אבירים- בו יתאמנו בקרב חרבות ומשם ירדו לכלא הידוע לשמצה, אלקטרז, הממוקם באמצע היער הצפון אמריקאי ולצידו שביל התגליות המציע משחקי מים ואדמה ייחודיים. האדמה, הצמרות והשורשים ילמדו את הילדים על הקשר ביניהם ובין הצמחים שגדלים בגן.

 

בסוף אם זה לא מספיק, הם יכולים גם לשחק במשחקים, לרכב על סוס, לצייר בגירים ועוד ועוד. מבטיחה שכל ילד בכל גיל החל מגיל שנתיים ימצא כאן מה לעשות ולהנות.

לאחר ש"יחלצו" מאלקטרז, יחלו במסע חזרה אותו יסיימו במשחקיית פליימוביל ממוזגת עם כ- 10,000 צעצועי פליימוביל מעוררי דמיון.

פליימוביל מסביב לעולם בגן הבוטני ירושלים האטרקציה של קיץ 2019

רוב הפעילות מתקיימת באזורים מוצלים בגן הבוטני ועם רדת החשיכה יהפוך המקום לגן קסום בעל אוירה מופלאה ומרתקת ותאורה נהדרת, אותה ייצר אמן התאורה גיל טייכמן. לאורך המסלול ילוו את הילדים בני נוער ירושלמים שיסייעו להם בשלל המשימות ויהפכו את החוויה לעשירה ומהנה אף יותר.

 

אירוע 'פליימוביל מסביב לעולם', המשתרע על פני כ- 50 דונם, יפתח את שעריו ב 21-ביולי אז מוזמנים הילדים מכל קצוות הארץ לעזוב את המסכים בצד להגיע וליהנות משלל פעילויות ברוח הפליימוביל והרבה ספורט בטבע המדהים של הגן הבוטני.

 

בואו ואגלה לכם סוד, נסיעות עם ילדים לא תמיד עוברות חלק וללא בכי אצלי במשפחה, כך הגיע כאשר שאלתי את בני הבכור, בן ה 4.5 האם הוא רוצה לנסוע לאירוע הקיץ אך הוא ענה, אני רוצה בכלל לרדת לגינה, הראיתי לו תמונות והוא השתכנע ביחד עם מסע שכנועים שלא מבייש אף פוליטיקאי במדינה, אביו ואני גרמנו לו לבחור את הפליימוביל, אך  מהרגע שהגיע בכלל לא רצה ללכת משם, רצה להישאר גם אחרי הסגירה, וכך חייכתי לעצמי ואמרתי לו, אל תדאג, אנחנו לכאן עוד נשוב, שמחה שנהנת.

 

 

שעות פעילות:

החל מה-21.7 ועד ה-30 באוגוסט 2019

ימים ראשון עד חמישי בוקר בין 09:00-13:00 ערב בין 16:00 – 21:30

ימי שישי – 09:00-13:00 שבת – סגור.

כניסה אחרונה כשעה לפני סגירה.

 

מחירון:

כרטיס רגיל מגיל שנתיים ומעלה – 89 ₪

מבצעים בכל חברות האשראי של 1+ 1

כרטיסים בהנחה בוועדים בארגונים במוסדות ובמועדוני הלקוחות השונים

 

לפרטים והזמנת כרטיסים:

בימות 6226* או באתר https://www.playmobilisrael.com/