פעם ראשונה בים – יוצאים עם הקטנטנים לים! מה לא שוכחים?

יוצאים עם הקטנים לים האגיס

PIXABAY

בלי מטקות אבל עם הרבה ציוד, חיתולים ואוכל, יוצאים עם הקטנטנים לים

 

כל מה שכדאי לדעת על הפעם הראשונה שלכם בחוף-

הקיץ הישראלי אמנם חם אבל מזמן בילוי משפחתי מהנה בים ובבריכה. ישראל עשירה בחופי ים יפים וכמה מרגש להגיע עם התינוק או הפעוט לים בפעם הראשונה. החול והמים לפעמים קצת מפחידים וכמובן שנדרשת השגחה צמודה כל הזמן, אבל זה כנראה הבילוי הכי ישראלי שיש.

 

האגיס נותנת את כל הטיפים- מה כדאי לדעת לפני היציאה מהבית לים, מה כדאי לקחת אתכם וממה להיזהר:

יוצאים עם הקטנים לים האגיס

PIXABAY

מתי לצאת לים?

הסבתות יטענו שהים מזוהם ולא כדאי לצאת עם קטנטנים לחוף כמו כן בגילאים קטנים התינוק עדיין לא מחוסן ולכן מומלץ לוותר על בילוי במקומות עם מים, אבל למעשה אין לכך שום ביסוס או המלצה מגורם מוסמך. ההמלצה של משרד הבריאות מתייחסת להימנעות מיציאה החוצה עם תינוק בשעות חום או עומסי חום גדולים בקיץ וכמובן המלצה להגן על תינוקות קטנים ממכת חום או מהתייבשות. אם החלטתם לצאת לים חשוב להצטייד היטב ולהגן על התינוק מהשמש. ההגנה היא גם משמש ישירה – כלומר בגדי ים מתאימים או קרם הגנה מיועד לתינוקות, אבל גם מהחום, על ידי ציליה או מקום מוצל.

 

מדוזות וצריבה:

מספיק לפתוח פייסבוק כדי לראות צילומי מדוזות כבר עכשיו. המדוזות עוקצות וגם אם לא נגעו בעורנו לעיתים כניסה למים בהם יש מדוזות רבות, יכול לייצר תחושת צריבה לא נעימה. כל שנה בעונת הקיץ והרחצה ישנן מדוזות בים. מיותר לציין כי מומלץ לא להכניס תינוק למים כאשר ישנן מדוזות, מדוזות צורבות והתינוק יכול להיפצע מצריבת מדוזה. גם המים המלוחים לא מומלצים ויכולים לצרוב בעיני התינוק. למעשה אין יתרון גדול בהכנסת תינוקות למים, לפני שהם הולכים ויכולים להתמודד עם המלח בים.

 

אוכל ומים:

מומלץ לקחת לים ארוחות בקופסא סגורה לתינוק ולשמור על הכל בצידנית מקוררת. החום והשמש יכולים בקלות לגרום לאוכל להתקלקל, כולל לפירות. דאגו לצידנית ואם התינוק אוכל תרכובת מזון לתינוקות, אז גם למים מורתחים עבורו.

 

חול וחול:

התחושה המוזרה של החול יכולה להרתיע ילדים קטנים. כדאי לדאוג למחצלת או מגבת גדולה ולתת להם לחוש במגע החול בהדרגה. שימו לב שהם לא מתלהבים ומחליטים לאכול את החול עצמו ובטח לא את מה שאנשים אחרים זרקו חול. אל תיבהלו אם התינוק לא אוהב את החול ואת המגע המחוספס של החול.

 

שמש וחום:

השמש חזקה ולכן קחו איתכם לים אוהל מתקפל או שמשייה דגולה שתגן מפני השמש. וכמובן מומלץ להלביש את התינוק בחולצה אפילו חולצה ארוכה. ניתן למצוא היום בגדי ים לתינוקות, התפורים כאוברול עם חולצה ארוכה, המגנה מהשמש.

 

 

רשימת ציוד שכדאי לקחת לים:

כובע

משקפי שמש

קרם הגנה

בגדים להחלפה

אלוורה לעקיצות

בגד ים ליטל סווימר של האגיס

יוצאים עם הקטנים לים האגיס

חיתול להחלפה, לחזרה הביתה

צעצועים לחול

מים ואוכל עדיף בצידנית

 

Summary
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
האגיס
Product Name
ליטל סווימרס