צנטרום  המולטיויטמין מס' 1 בעולם מציג:

 

צנטרום גוניור

צנטרום ג'וניור הוא מולטיויטמין מותאם לילדים, ממשפחת מוצרי צנטרום, מותג המולטיויטמין מס' 1 בעולם. צנטרום ג'וניור מכיל 22 ויטמינים ומינרלים התורמים להתפתחות הילד, אינו מכיל תוספת סוכ, מגיע בטבליות מציצה ו/או לעיסה בטעם פטל לימון שילדים אוהבים

 

חזרנו לשגרה והילדים נשלחים לגנים ולמסגרות. איננו יודעות בוודאות מה הם אוכלים שם ואיך סדר היום שלהם נראה. בהמשך היום קשה לנו לעקוב ולבדוק שבאמת הילדים שלנו מקבלים את כל הויטימנים והמינרלים הדרושים ולכן חברת ניואופרם השיקו מוצר חדש.

 

בריאות טובה מתחילה בתזונה מאוזנת, שמספקת את הרמה הנדרשת של כל המרכיבים התזונתיים, כולל ויטמינים ומינרלים בכמויות המתאימות. תזונה נכונה משפיעה על בריאותם של הילדים ועל גדילתם התקינה. בנוסף להשפעה הפיזיולוגית על הילד, משפיעה התזונה גם במישור הרגשי והשכלי וחשובה במיוחד עקב השלכותיה לטווח ארוך והשפעתה על הרגלי האכילה בעתיד.

 

בעידן המודרני,  התזונה לרוב אינה מכילה את כל הוויטמינים והמינרלים, הן מבחינה כמותית והן מבחינת המגוון הנחוץ. מחקרים על הרגלי תזונה בארץ ובעולם מצביעים על כך שרק חלק קטן באוכלוסייה אוכל לפי ההמלצות וכי הרגלי אכילה לקויים נפוצים במיוחד בקרב ילדים ובני נוער.

 

כשהתזונה אינה מאוזנת, ניתן לסייע להשלמת החסר בעזרת מולטיויטמין צנטרום ג'וניור, אשר עשוי לתרום לחיזוק הגוף, להתפתחות תקינה ולמניעת חוסרים ומעניק שקט נפשי ובטחון להורים בידיעה כי כל יום הילד עשוי לקבל השלמה תזונתית אופטימלית.

 

אופן השימוש:

צנטרום ג'וניור מומלץ לילדים מגיל 4 עד 12. מומלץ לצרוך טבלייה ביום לאחר הארוחה. בנוסף, מומלץ לאמץ ארוחה קבועה, כאשר בסיומה נוטלים את צנטרום ג'וניור – כך קל יותר לזכור.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 65.50 ₪ (30 טבליות).

ניתן להשיג את צנטרום ג'וניור ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ.