קונצרן לוריאל הבינלאומי זכה בשתי הוקרות משמעותיות על פועלו בתחום האחריות התאגידית

 

קונצרן לוריאל זכה באות הוקרה והערכה על פועלו בתחום האחריות התאגידית

אלי שגיב מנכל לוריאל ישראל צילום גיא כושי ויריב פיין. 

קונצרן לוריאל הבינלאומי זכה בשתי הוקרות משמעותיות על פועלו בתחום האחריות התאגידית מטעם הארגונים המובילים בעולם:

 

את'יספיר  (ETHISPHERE) האמריקאי המקדם מול עסקים נושאי אתיקה, זכויות אדם, אחריות חברתית תאגידית, מניעת שחיתות ועוד

 

וארגון ה-CDP האירופאי (Carbon Disclosure Project) אשר בודק את שיעור פליטות הפחמן של חברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם

 

 

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "הישגים אלו מוכיחים שהתנהלות עסקית תוך ניהול אחראי של ההשפעות החברתיות, הכלכליות והסביבתיות של העסק הם הדבר הנכון לעשות. אני גאה בכל אחד ואחת מ-1,200 העובדים שלנו בישראל שתורמים את תרומתם יום יום, יחד עם מעל 80,000 עובדי לוריאל בעולם, להפיכתה של לוריאל לחברה טובה יותר."

 

 

קונצרן לוריאל העולמי זכה בשתי הוקרות משמעותיות על פועלו, בתחום האחריות התאגידית, מטעם ארגון את'יספיר (ETHISPHERE) האמריקאי, שהכיר בלוריאל כאחת מהחברות האתיות ביותר בעולם. המכון, הפועל משנת 2007 ומקדיש עצמו לקידום אתיקה עסקית, זכויות אדם, אחריות חברתית תאגידית, מניעת שחיתות וקיימות בקרב עסקים, ומדרג את ביצועיהן של חברות באמצעות בחינת מאות קריטריונים בתחום זה, בחר להוקיר את לוריאל זו השנה ה-10 ברציפות, על ביצועיה יוצאי הדופן בתחום האתיקה הארגונית, השפעה חברתית, מנהיגות וממשל תאגידי ומוניטין.

 

לצד זאת, ארגון ה-CDP האירופאי (Carbon Disclosure Project) אשר בודק את שיעור פליטות הפחמן של חברות מוצרי הצריכה הגדולות בעולם, הכריז לאחרונה על לוריאל כי היא ערוכה באופן הטוב ביותר להתמודד עם שינויים אקלימיים והעניק לה את הדירוג הגבוה ביותר, AAA, על הישגיה בתחום פליטות הפחמן, ניצול המים וטיפול בנושא הייעור לאורך שרשרת האספקה שלה.

 

אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל:  "שינויי אקלים, כידוע, הן אחת הבעיות הסביבתיות המשמעותיות של ימינו, ובלוריאל עושים מאמצים רבים זה שנים ארוכות כדי למזער את ההשפעה הסביבתית של פעילותנו העסקית, במסגרת התכנית העולמית של החברה בתחום הקיימות, "Sharing Beauty With All". רק לאחרונה, הוכרז מפעל לוריאל במגדל העמק כ"מפעל יבש" שפירושו שימוש במים אך ורק לצרכי ייצור ושתייה והפחתנו בכך את צריכת המים ב-60% מאז 2005".