השבוע התקיים בפעם הרביעית שבוע האופנה של תל אביב בשיתוף GINDI TLV FASHION MALL.

האירוע אפשר חשיפה למעצבים ישראליים בארץ ובשווקים בינלאומיים חדשים וכלל מעצבים וותיקים לצד מעצבים צעירים שמציגים השנה בפעם הראשונה.

 

האירוע הופק ע"י מוטי רייפ,  בהשתתפות עיתונאי אופנה, צלמים, קניינים ובלוגרי אופנה לצד קהל.

מדי שעתיים הציג מעצב אופנה שונה כשהשמות הן מגוונים ומעניינים : גדי אלימלך, דורין  פרנקפורט, סמפל, מעוז דהאן, ירון מינקובסקי, מרסלו בורגלון, גדעון וקארן אוברזון, משכית, אלמביקה, שי שלום, טובה'לה, עידן לרוס, דימה רומנו ועוד.

 

ההגעה לתצוגת האופנה בקניון החדש של גינדי מזכירה כניסה לאירוע הוליוודי, הכניסה היא דרך מסלול שטיחים אדומים, כשמיצגים של בגדים תלויים כמעין תמונות על הקירות כהכנה להמשך.

 

תצוגות האופנה בהן נכחתי היו מיוחדות ומרתקות: הראשונה הייתה של מעוז דהאן, מעצב המותג  "נובוריש דוג" , שהציג את הקולקציה המיוחדת שלו גם במוזיאון העיצוב בחולון. ההצגה כללה דוגמנים ג'ינג'ים שניכר שאינם מגיעים מעולם הדוגמנות ואינם מנוסים על המסלול בשונה מהמצופה.

 

תצוגת האופנה השנייה הייתה של המעצב ירון מינקובסקי המוכר לטובה, שההשראה שלו היא "קיץ 2016 אופטימי וקליל" וכללו פריטי אופנה בשילוב בדי ערב קלאסיים שפוגשים בדי כאפייה שנארגו בחברון במיוחד לצורך הקולקציה. במטרה ליצור אווירה של שלום ואחווה, אופטימיות ונאיוויות.

 

התצוגה נפתחה בקולקציה יפהפיה שבתו של ירון מינקובסקי ,אורי בת ה-14, הייתה שותפה האירוע היה מושקע ומיתג את תל אביב כמרכז תרבות ויצירה בתחום האופנה ברמה בינלאומית.

שבוע האופנה ב- GINDI TLV FASHION MALL 18-21 באוקטובר 2015 שבוע האופנה ב- GINDI TLV FASHION MALL 18-21 באוקטובר 2015 שבוע האופנה ב- GINDI TLV FASHION MALL 18-21 באוקטובר 2015 שבוע האופנה ב- GINDI TLV FASHION MALL 18-21 באוקטובר 2015 שבוע האופנה ב- GINDI TLV FASHION MALL 18-21 באוקטובר 2015