שניים באחד: תכשיט לאם ומשחק לתינוק!

הנקה הו הנקה, את כל כך מעייפת ואני חוששת איך לא ליפול ולהירדם. הילד הקטן מחייך אלי ואני אוהבת אותו. את התכשיטים כשבעלי קנה לי כשהתחתנתי כבר הורדתי, אני מפחדת שהבייבי ישחק ובטעות משהו יקרה. אולי אני פחדנית אבל רגע של עייפות, רגע אחד של חוסר תשומת לב ובטעות שרשרת זהב יכול להיקרע והתליון שמא יבלע.

בנובי חשבו עלי שרשרת מיוחדת שלילד שלי לא יקרה דבר ויהיה לשחק בזמן ההנקה. ממליצה לנסות, פתרון יפה, שעשוע נחמד, ממליצה.

שניים באחד: תכשיט לאם ומשחק לתינוק, נובי השקט שלך לילד שלך!

שניים באחד: תכשיט לאם ומשחק לתינוק, נובי השקט שלך לילד שלך!

מותג מוצרי התינוקות האמריקאי המוביל Nuby הקיים במעל ל- 150 מדינות בעולם, מציג שרשרת הנקה פרקטית ואופנתית המהווה תכשיט יפה וצבעוני עבור האם ונשכן צעצוע עבור התינוק הרך, הנועד לגרותו ולהעסיקו כשנמצא על הידיים ובשעת ההנקה.

 

תינוקות קטנים הם יצורים סקרנים אשר עסוקים בלמשוך, למשש וגם לנגוס בכל דבר חדש שנמצא בסביבתם ובהישג ידם הקטנה. כשהתינוק נמצא על גבי האם בשעת היניקה, רגיעה או משחק, הדבר הקרוב לו ביותר היא השרשרת המתנדנדת על הצוואר. כיוון שזו פעמים רבות עדינה ועשויה מתכת ושאר חומרים שעלולים לפגוע או חלילה להתפרק ולהזיק לתינוק, שרשרת ההנקה החדשה מיועדת להיות גם אופנתית ויפה לאם וגם נעימה לחניכי התינוק. מגוון הצבעים לוכדים את תשומת ליבו של העולל ובה בעת הסיליקון הרך מספק גירוי לחניכיים ולשיניים הבוקעות. השרשרת עשויה 100% סיליקון והיא בטוחה למגע, משיכה ונשיכה. המחרוזת כוללת תפס פלסטיק להידוק ולתוספת בטיחות המקלים גם על הענידה וההסרה. ניתן להשיג בשלל צבעים. המחיר: 59.90 ₪.

 

NUBY– להשיג ברשתות השיווק המובחרות. www.Nuby.co.il

 

שניים באחד: תכשיט לאם ומשחק לתינוק, נובי השקט שלך לילד שלך!