תזמורת הבמה הישראלית מציגה: "התזמורת מתה מצחוק"

קונצרט תיאטרון קומי לילדים במוזיאון תל אביב לאמנות

25.2, 10:30

 

"התזמורת מתה מצחוק" - קונצרט תיאטרון קומי לילדים של תזמורת הבמה הישראלית במוזיאון תל אביב לאמנות

צילום: מיכאל דימשטיין

התזמורת מתחילה לנגן קונצרט מעונב. הכל מוכן: התזמורת על הבמה, המנצחת על הפודיום, התווים על העמודים, הכלים מכוונים והקהל יושב בשקט באולם. מתחילים לנגן, עד ש….מר במול נכנס לבמה באיחור ומתעקש להגיע אל מקומו הקבוע בתזמורת.
קונצרט וירטואוזי בנימה אופטימית רצוף טעויות ותקלות של מר במול – הנגן האורח של התזמורת. מר במול הנמרץ מלא בכוונות טובות ומצליח להוציא מהריכוז את כל הנגנים, להסתכסך עם המנצחת ולעבור על כל הכללים והמוסכמות של תזמורת קלאסית.

 

תזמורת הבמה הישראלית בקונצרט חזותי, היתולי, שובב ומלא הפתעות בהשתתפות השחקן – יוצר: ויטלי אזרין, ובניצוחה של טליה אילן, המנהלת האמנותית של התזמורת. המופע יתקיים ביום שבת, 25.2 בשעה 10:30 במוזיאון תל אביב לאמנות.

 

המופע הינו חלק מעונת "לעוף עם המוזיקה". המנויים והכרטיסים לקונצרטים כוללים גם כניסה למוזיאון ומאפשרים להמשיך את הבילוי המשפחתי גם לפני ואחרי המופע.

 

תזמורת הבמה הישראלית הינה תזמורת יחידה מסוגה בישראל, אשר מציעה חוויה יוצאת דופן ומהנה, המשלבת בין מוסיקה קלאסית לאמנויות הבמה השונות – תיאטרון, מחול, מולטימדיה ועוד לילדים וגם למבוגרים.

 

במופעים לוקחים חלק נגנים, מנצח, שחקנים, רקדנים וזמרים שמכניסים יחד את הקהל הצעיר לעולם צבעוני ומרתק, דרכו הם מגלים את עולם המוסיקה הקלאסית והתזמורתית. בכל עונה נבנית סדרה חדשה של קונצרטים הן לצעירים והן למבוגרים, שמציגה לא פעם סיפורים ואגדות קלאסיות ברוח מקורית ורעננה שגורפת שבחים הן מהמבקרים וחשוב מכל – מהילדים, שנהנים מכל רגע. את התזמורת מנהלת מוסיקלית המנצחת טליה אילן.

 

אגם הברבורים

שבת 25.2 בשעה 10:30, מוזיאון תל אביב לאמנות

המופע מתאים לילדים בגילאי 4-10

מחיר כרטיס למופע בודד: 75 ש"ח

מחירי מנויים: 360-480 ש"ח

 

לרכישת כרטיסים למופעים במוזיאון תל אביב לאמנות: 03-6077020

לרכישת מנויים: 02-9908676

 

"התזמורת מתה מצחוק" - קונצרט תיאטרון קומי לילדים של תזמורת הבמה הישראלית במוזיאון תל אביב לאמנות

צילום: מיכאל דימשטיין