רוצים להרגיש מחוזקים בחורף מגוון פתרונות טבעיים לחיזוק המערכת החיסונית מד"ר K‏

כואב לי הגרון היא חשבה לעצמה. אני לא רוצה לקחת תרופות כי אני מניקה היא אמרה.

מה עם ילדי הקטן?

כבר לקחת תרופות וכימקלים?

מה יכול לעזור לו?

הפתרון הטבעי לחיזוק המערכת החיסונית בחורף: שימוש בתמציות צמחי מרפא של פרחי זעפרן, תמצית סמבוק, תמצית נטופית, שורש אסטרגלוס, יערה, עלי אבפטוריון, לחך, שורש בצל ועוד.

בית מרקחת טבעי מצמחים לטיפול בנזלת שקופה, נזלת צהובה, שיעול יבש, שיעול לח, כאב גרון, אף סתום וחיזוק מערכת החיסון.

מדובר בתמציות מעושרות בצמחים של חברת ד"ר קיי, צמחים בעלי סגולות חיזוק וריפוי ביניהם: קרוקצ'יק, תמצית יעילה למצבי ליחה, שיעול לח וקושי בכיוח בקרב ילדים, עשוי מתמצית פרחי זעפרן במינון עדין ומדויק ביותר, אפצ'יק, תמצית מעולה למצב של התקררות אצל ילדים קטנים, ואף סתום וגדוש, עשוי מתמצית סמבוק שחור במינון עדין ומדויק ביותר, וייהרצ'יק, תמצית העוזרת לטיפול בנזלת שקופה ומימית המאופיינת גם בתקופה של עונות מעבר ואלרגיות, מחזקת את דרכי הנשימה העליונות, נרקחת משורש הבצל ברקיחה ייחודית של דר' קיי, נחשבת כקו הגנה ראשון לכל בני המשפחה לקראת החורף, רונצי'ק, תמצית יעילה לשיעול יבש ונבחני (בדומה לסטרידור) המתאים לכל בני המשפחה, מכילה תמצית נטופית ולחך במינון עדין ומדויק ביותר, מרקצ'יק, תמצית יעילה טיפול בנזלת צהובה, ירוקה, לבנה וסמיכה, הנרקחת מתמצית עלי אבפטוריון, גרגרנצ'יק, מכילה תמצית יערה במינון עדין ומדויק ביותר שנמצאת יעילה לכאבי גרון עבור כל בני המשפחה קנסינצ'יק לילדים קסינו למבוגרים לחיזוק המערכת החיסונית, המבוססים על תמצית שורש אסטרגלוס במינון עדין ומדויק ביותר.

סיפורה של חברת ד"ר קיי התחיל כבר לפני 50 שנה, ממשפחה עם שורשים עמוקים בתורת צמחי המרפא המסורתית. נוסדה על ידי אופליה כנס, נטורופתית והומאופתית מוסמכת עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה של למידה, חקירה וטיפול ברחבי העולם ובתה, ממשיכת דרכה, לינוי הופמן, גם היא חיה ונושמת את עולם צמחי המרפא, הומאופתית מוסמכת, דולה ומדריכת הנקה, המכשירה נשות מקצוע מתחום ההיריון והלידה לשילוב תמציות בתהליכי הלידה.

לד"ר קיי ישנם תכשירים רבים ומגוונים המיועדים לקטנים וגדולים כאחד ומחלקת הייעוץ וההדרכה יכולה להבין אתכם יחד איזו תמצית מתאימה לכם. כל מוצרי החברה מגיעים ללא תוספת סוכר וללא חומרים משמרים, כשרים בהשגחת בד"ץ מהדרין, הרב רובין, כמוצרי פרווה המבוססים על נוסחאות ייחודיות ומיוצרות במעבדה בשיטת ההכנה הדינמית והם מיוצרים במפעל העומד בכל הוראות משרד הבריאות.

תכולת המוצר: 30 מ"ל ועלותו – 65 ₪ , מגיע ישירות עם שליח עד הבית.

הוראות שימוש: בין 3-7 טיפות ישירות לפה או ברבע כוס מים, ניתן להשתמש במוצר באופן האמור בין 8-10 פעמים ביום, במידת הצורך ניתן לחזור על המנה כל 20 דקות.
כל  המוצרים בהשגחת בד”ץ מהדרין – הרב רובין
/

ניתן להשיג את מוצרי ד"ר קיי ב-600 נקודות מכירה ברחבי הארץ

לברור וייעוץ  ד"ר קיי- טבעי להיות בריא

077-3310210  או בטלפון www.drk.co.il